Fotoğraf: Seungri
Kim Shin Yeong ağzından
--
Sinemadan dehşet bir biçimde çıktıktan sonra çarptığım beden bende buz etkisi yarattı."Kim Shin Yeong?"
Kanım çekilince ve üstümdeki gerginliği Seungri'de hissedince dikleşip çocuğa bakmaya başladı.
"Dünya gerçekten küçük öyle değil mi?"
Rahatsızca gülümseyip kafamı salladım. Şuan gerçekten tek isteğim buradan gitmekti.
"Yanındaki kim?"
"Ben Seungri. Sevgilisiyim."
Şok etkisiyle ona bakımca alimi tutup sıktı oyununu bozmamı istemiyordu ama şuan kendime gelemiyordum.
"Ah seni tanımıyorum. Ben Taehyung. Eski arkadaşıyım."
'Çok eski' diye hatırlatmada bulundum. Sonunda ağzımı açabilmiştim. 'Ah anladım' diyip elimi bıraktığında koluna girdim çünkü şuan birinin yanımda olduğunu bilmeye ihtiyacım vardı.
"Ne zamandır çıkıyosunuz?"
"Taehyung aslında biraz işimiz var."
Seungri dediğimi algılayıp Taehyung'a veda etti -ki veda etmesini istemiyordum onu görmek bile istemiyordum- ve beni çekiştirerek yürümeye başladı. Sakin bir yere geçtiğimizde banka oturdu ve yanına oturmamı istedi.
"O kimdi?"
"Hiçkimse."
Ağlamaya başladığımı farketmem çok zamanımı almadı. Seungri de farkedince önüme geçip dizlerinin üstüne çöktü ve ellerini bacaklarıma koyup ondan kaçırmaya çalıştığım suratıma bakmaya başladı.
"Kim Shin Yeong. Ben seni dinlerim. Her şeyi anlatabilirsin biliyorsun değil mi?"
Onu onayladım ama ağlamaktan ağzımı açamıyordum.
"Su ister misin?"
Tekrar onayladım ve bana su almaya gittiğinde burada kaçmayı planladım. Ona anlatamazdım. Anlatmak istemediğimden değil ama ne diyecektim. Bu çocuk benim duygularımla oynadı ve sexten sonra siktirdi gitti mi? Deliricekti ve bende sinirlenicektim. Buraya koşar adımlarla geldiğinde kaçmak için geç olduğunu anladım. Suyu içtim ve derin bir nefes aldım. Anlatmaktan başka çarem yoktu.
"Benimle aynı lisedeydi ve ona karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştım."
Gözlerini kapattı ve sakince nefes aldı. Bacağımı sıkıp beni devam etmem için teşvik etti.
"O-onun bundan haberi oldu ve benimle iletişime geçmeye başladı. S-sonra bir gün bana bir teklifte bulundu."
Yerden kalkıp yanıma oturdu. Kalbimin kırıldığını biliyordu bunu hissediyordum ve aşırı sinirli olduğunu da hissediyordum.
"B-ben çıktığımı düşünmüştüm ve bir gece evime geld-."
"Lütfen bana doğru olmadığını söyle."
Sessiz kaldım anlamıştı sinirlenmişti ve benim ise daha çok ağlamaktan başka bir şey yapmak aklıma gelmiyordu.
"KIM SHIN YEONG BANA SEX YAPMADIĞINIZI SÖYLE!"
Bağırınca sinirle ona döndüm. Üzgündüm kalbim kırılmıştı ve o bunu yüzüme vurup bana bağırıyordu.
"İnsanların içinde bana bağırma."
Tısladığımda dehşete düşmüş bir suratla bana döndü.
"SANA BAĞIRIRIM SHIN YEONG! BUNU BENDEN NASIL SAKLARSIN?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uri Saranghaji Marayo
Fiksi PenggemarKim Shin Yeong koreli bir kız ve liseyi Hongkong'da okudu. En iyi arkadaşı Yagi Arisa o bir Japon. Youtube'a koydukları cover dance videoları sayesinde yg entertainment ile sözleşme imzalamak için koreye taşınıyolar ve uzun bir süre Shin Yeong'un ço...