Fotoğraf: SeungHyun
Kim Shin Yeong ağzından
--
"Bu saatte dışarıda napıyorsunuz?"Seungri gözünü kaşıyıp bize anlamsız bakışlar atarken ne diyeceğimi bilemez halde Arisa'ya baktım.
"Şey susamıştım da. Su almak için çıktık."
Dediğini duyunca gözlerimi kapattım ve çaresizlikle şuanın geçmesini bekledim SeungHyun koluyla Arisa'nın kafasını sıkıştırdı ve Seungri'ye saçma bir gülüş atıp
"ShinYeong acıktı bende şarap içmek istemiştim sesimize bu ikiside uyanınca hep birlikte bir şeyler içmeye gittik."
"Ama şarap kokusu almıyorum."
Lanet olsun maknaeler ve onların koku duyusu.
"İçmekten son anda vazgeçtik çünkü sizden habersiz içmek istemedik."
JiYong devam edince dikleştim ve diğerlerine özür dileyerek baktım.
"Ondan tekrar bir şey saklayamam çocuklar özür dilerim."
Seungri mümkünmüş gibi daha çok mal bir biçimde bana bakınca derin bir nefes alıp ona baktım Arisa ise SeungHyun'un arkasındaydı.
"TaeHyung benimle buluşmak istedi."
Hepimiz bağırmasını bekleyip gözümüzü kapattık ama hiçbir tepki gelmedi. Bayıldı mı siye düşünürken bir anda sırtımın sert bir biçimde duvara çarptığını hissedince Gözlerimi açtım ve dibimdeki Seungri'yi görünce mal oldum. Arisa SeungHyun'dan kurtulmaya çalışıyordu ama koca bedeni Arisa'nın önüne geçmişti ve buraya gelmesini engelliyordu. Seungri bana zarar vermez. Seungri bana zarar vermez. Aklımdan hep bu geçiyordu. JiYong Seungri'nin ellerini omuzlarımda çekmeye çalıştıkça daha sert bir biçimde tutuyordu ve beni kendine çekip tekrar duvara yapıştırdığında ciğerimin ağzımdan çıkacağını hissettim. Arisa SeungHyun'un kolunu ısırıyordu ama pek etki ettiğini söyleyemeyecektim. Bu çocuk benden nefret ediyor olmalı diye düşündüm ve Seungri'ye odaklanmaya devam ettim. Sert nefesler alıyordu ve birkaç saniye önce uykulu olan gözleri şuan sinirle açılmıştı.
"Bunu bir daha yapmayacaksın. BENDEN HABERSİZ YAPMAYACAKSIN!"
Suratıma doğru kükreyince kendi kabuğuma çekilmek istedim ama şuan için mümkün gibi gözükmüyordu.
"Anladın mı?"
Cevap veremedim ve beni kendine çekip bu sefer daha hızlı bir biçimde duvara yapıştırdı ve boğazımı sıkmaya başladı acıdan ağlamaya başladım.
"SANA ANLADIN MI DEDİM?"
SeungHyun şoktan olmalı diye düşündüğüm bir şekilde Arisa'yı bir saniyeliğine bıraktı ve Arisa hızlıca Seungri'nin üstüne atlayıp benden uzaklaştırmaya çalıştı. İki sene kursa gittiği için ilk defa bu kadar minnet duyduğumu söylemek isterdim ama son darbeden sonra kendime gelememiştim. Beynim parçalanmış gibi hissediyordum. Arisa Seungrinin dengesinin bozulmasını sağlayıp yere düşürünce suratına bir tane yumruk attı ve böğürmeye başladı.
"NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN!"
Tam ikinci yumruğu da atıcaktı ki SeungHyun onu kalçasından tutup omzuna aldı ve yukarıya çıkardı. Bir anda üstümdeki eller yok olunca boşluğa düştüm ve duvardan kayıp dizlerimi kendime çektim. Seungri bana zarar vermişti. JiYong yanıma oturdu ve kafamı omzuna yaslattı Seungri olayın şokuyla bir süre hareket etmedi ve sonra aceleyle yerde emekleyerek yanıma gelmeye çalıştı ama bağırışımla bir anda yerinde durdu.
"SAKIN BANA YAKLAŞMA!"
Gözleri dolmuştu ama onu görmek istemiyordum. Bana zarar vermişti. Duvara itmesini geçtim beni boğmaya çalışmıştı. Sinir sorunu hep vardı ama beni öldürecek kadar olduğunu bilmiyordum. Seungri'de yukarı çıkınca JiYong'la orada durduk ve saatlerce ağlamama izin verdikten sonra güneş doğdu ve beni kucağına alıp odama götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uri Saranghaji Marayo
FanficKim Shin Yeong koreli bir kız ve liseyi Hongkong'da okudu. En iyi arkadaşı Yagi Arisa o bir Japon. Youtube'a koydukları cover dance videoları sayesinde yg entertainment ile sözleşme imzalamak için koreye taşınıyolar ve uzun bir süre Shin Yeong'un ço...