Fotoğraf : Yagi Arisa
--
"Burada ne işin var?"
"Bilirsin kaynaklarım her yerde."Aşırı korkuyorum ama belli etmemem lazım. Unutma ShinYeong. Arisa hatırlamıyo. Arisa hatırlamıyo. Arisa hatırlamıyor.
"Arisa eve git."
"Neden?"
"Sadece eve git!"
"Hayır."Bu kadar inatçı olmasından nefret ediyorum ciddi anlamda şuan onu buradan çıkartmak için camdan fırlatabilirim.
"Arisa sana git buradan dedim."
Bana mal bakışlar attıktan sonra sinirli bir biçimde odadan çıkmak için hareketlendi. Büyük bir ihtimal bana baktığında çoktan sinirden kızardığımı gördüğü için bu kadar inatlaşmadı. Kapıdan çıkıcakken Jimin Arisa'nın kolunu tuttu.
"Daha yeni geldik. Nereye gidiyorsun?"
"Jimin ona dokunma!"Jimin bana piç gülüşünü atınca suratına indirmek için yumruğumu hazırladım.
"ShinYeong. Ne zamandan beri bu kadar sıkıcılaştın?"
Bu kadar! Hızlıca Jimin'in üstüne yürüdüğümde daha yumruğumu kaldırmadan Arisa'nın kolunu bırakarak beni duvara fırlattı. Arisa olayın şokuyla bir süre yerinde kalınca Jimin'in üstüne fırlayıp yere fırlattı ve saçlarını tutup kafasını yere vurdu. Jimin başta canı acıdığı için suratını buruştursa da çok kısa bir süre içinde piç gülüşünü tekrar suratına takındı.
"Dövüşmeyi öğrendiğini bilmiyordum. ShinYeong mu istedi?"
Arisa'yı Jimin'in üstünden almaya çalıştıkça daha çok yükleniyordu.
"Arisa git buradan! Bana bir şey yapamaz GİT!"
Söylediklerimi duymazdan gelerek geçirdiği birkaç saniyeden sonra sanki aklına bir şey gelmiş gibi bir anda Jimin'in üstünden kalkıp kapıya yöneldi ve evden çıktı. Arisa'nın gitmesiyle rahat bir nefes aldım ve sırtımı duvara dayayarak oturmaya başladım. Jimin olduğu yerde dikleşerek oturdu ve kurmaya çalıştığı göz teması aşırı rahatsız ediciydi.
"O gece onu kurtarmak için gelmeseydin hayatın daha kolay olucaktı."
"Sakın! Sakın benim hayatımın kolaylığından bahsetmeye çalışma!"Bir süre sessiz kaldıktan sonra korkarak ama belli etmeyerek soru sordum.
"Amacın ne?"
"Nasıl yani?"
"Neden buradasın? Neden geri geldin?"
"Bunu sana söylersem seni öldürmem gerekir. Bilirsin seninle eskiden arkadaştık."
"Çok eskiden."
"Taehyung hiç değişmediğini söylerken haklıydı demek."
"Hala konuşuyorsunuz demek?"
"Burada olduğunuzu kim söyledi sanıyorsun?"Alaycı sorusuna ve iğrenç gülüşüne kürekle vurasım geldi.
"ShinYeong. Ben sadece eğlenmeyi seven biriyim o kadar. Ve şuan canım aşırı sıkılıyor. Ne yapmalıyım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uri Saranghaji Marayo
FanfictionKim Shin Yeong koreli bir kız ve liseyi Hongkong'da okudu. En iyi arkadaşı Yagi Arisa o bir Japon. Youtube'a koydukları cover dance videoları sayesinde yg entertainment ile sözleşme imzalamak için koreye taşınıyolar ve uzun bir süre Shin Yeong'un ço...