18.BÖLÜM:HAZIRLIK

63 22 2
                                    

Bölüm Şarkısı:Ready Or Not-The Fugees-
《》《》《》《》《》《》《》《》《》

       "O gördüğünüz bir Sufrema'ydı.Makine tarafından oluşturulan yarı mekanik, yarı biyolojik bir yaratık." dedi kuzgun.

       "Onu yok etmenin bir yolu var mı ?" dedi Jenny.

      "Öldürmek..." güldü "Fakat kafasına dokunursanız siz ölürsünüz."

      "Bugün hazırlık günüdür." dedi Eremos."Size öğretmem gereken taktikler var." diyip yuvarlak tahta kapıyı açtı ve çıktı.

      Evin arkasına doğru gitti.İki adet yay ve oklarla geri döndü.

     "Roberto ve Tony bana yardım edin, hanımlar biraz dinlensin." diyerek sırıttı.

    Evin arkasından aldığı iki baltayı onlara uzattı."Bana çam ağaçlarından üç dal getirin." dedi.

    Baltalar ağacı delip geçiyor, yukarı inip kalkıyorlardı.

    Uzun dalları Eremos'a uzattılar.Eremos bıçağıyla dalın çam yapraklarını sıyırdı.Dal düzleşmeye başlamıştı.Bıçağıyla ucunu soydu.Sivri olup olmadığını kontrol etmek için eliyle ucuna dokundu.

   Gerçekten sivri olmuştu.

   "Mızrakları hazırladım işte." dedi kuzgun.

   "Bunlarla mı savaşacağız yani?" dedi Roberto.

   "Evet ne bekliyordun M-16 falan mı ?" dedi tekrar kuzgun.

   "Tony, kızları çağırır mısın ?"

   Tony kulübeye girdi.

   "Eremos sizi çağırıyor ve şey, yay ve oklarınızıda alın." dedi Tony.

   Yuvarlak kapıdan tekrar dışarı çıktık.Hava sıcaktı, çam kokusu çok güzeldi.

   "İlk kim başlamak ister ?" dedi kuzgun.

    Bir adım kuzguna yaklaştım.

    "Ben." dedim.

    "Tamam Marie şimdi yayı almalısın sol elinle tut ama sakın sol kolunu bükme ve okun son kısmını göz hizana getir ayrıca da sağ kolunu çok germelisin." diyerek bana yaklaştı.

    Sol kolumu narince tuttu.Sağ kolumu germeden önce oku ipe geçirdim.Bu sefer sağ kolumdan tuttu ve çekti.

    "Evet işte böyle, sağ dirseğin biraz havada olmalı ve okun sonunu sağ gözünle ortalamalısın."

    Artık koluma ellemeyi bıraktı."Şuradaki ağaç varya gövdesine nişan al." dedi kuzgun.

    Sol gözümü kapatarak ağacı nişan aldım.Elimi ipten çektim, ok vızıldayarak ağaca oturdu.

   "Vay, vay, vay burada gizli yetenekler varmış fakat bizim haberimiz yok." dedi Eremos.

    Güldüm.Başarmıştım.Sıra Jenny'e geldi.Kuzgun aynı hareketleri ona da gösterdi ve sonunda atışını yaptı.Ok bu sefer ağacın yan tarafına oturdu.

     "Gerçekten hiç fena değilsiniz." diyerek elleriyle ikimizi gösterdi kuzgun.

     "Neyse erkekler mızraklarınızı alın...bana karşı iki kişisiniz oyun başlasın."

     Roberto sanki mızrağı kırılacakmış gibi narince tutuyordu.Tony ise sanki önceden hep mızrak tutmuş gibi cesur ve güçlü gözüküyordu.

     Eremos kanatlarını açıp havalandı.Uzaklara uçtu.Sonra hızlı bir şekilde elinde mızrağıyla ikisinin arasından geçti, arkalarına indi.

     Roberto yavaştı.Tony hızlı davranıp mızrağıyla döndü ve büyük bir hızla savurdu.Kuzgun'da kendi mızrağını savurdu, mızraklar birleşti, ses çıkardı.Roberto, Tony'e katıldı.

      Kuzgun kendi etrafında dönerek mızraklardan kaçıştı.Yere eğildi, Roberto'nun bacağını yakaladı ve çekti.Roberto yere kapaklandı.

     Tony o sırada mızrağın arka kısmıyla kuzgun'un kafasına bir darbe savurdu.

     Kuzgun afallamıştı.Roberto ayağa kalkmayı denedi, başaramadı.Kuzgun mızrağı çevirdi ve geri itti.

    Sonra mızrağı ileri, bütün hızıyla savurdu.Bu darbe Tony'nin sol bacağına fena bir şekilde gelmişti.

     Tony pes etmedi.Yere eğildi ve kuzgun'un bacaklarının altından takla atıp kanatlarına tutundu.

     Kendini itti ve kuzgun'u yere düşürdü.Kuzgun'un üzerine oturdu.

    "Senin için bu kadar yeterli mi?"dedi Tony.

    "Tamam, tamam pes ediyorum."dedi kuzgun.

     Ama Tony siyah kanatların üzerinden kalkmadı.

    "Artık kanadımdan kalkar mısın ? Gerçekten..."

    Tony kalktı ve yerden mızrağını aldı.

    "Süperdin Tony."diyerek onu tebrik ettim.

    Kırmızı güneş batmaya başlamıştı.Gökyüzü şimdi mor ve mavinin kasvetli tonuna bürünmüştü.Uzaktaki ağaçlar da turunculaştı.Kızılçamlar karanlığa gömüldü.

GECENİN KARANLIĞINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin