Medya:Büyücü'nün kalesi
Bölüm Şarkısı:Hans Zimmer-Dream Is Collapsing
《》《》《》《》《》《》《》《》《》
Dev kapılar kendiliğinden açıldı.Geniş bir kale avlusu vardı.İçeride çok sayıda oda bulunmaktaydı.Ve tabii kocaman bir yemek salonu.
Büyücü'nün uzun gri sakalları vardı.Torak Büyücü ile konuşup isyanımıza katılmasını söyledi.Büyücü yaşlıydı fakat hepimizden daha güçlüydü.
Akşam yemeğini uzun kırmızı masa örtüsü olan masada hep birlikte yedik.En son Büyücü oturdu.
"Hepinize afiyet olsun"dedi.
Fakat yemekleri kim getirecekti ki yardımcıları yoktu.İşte tam o anda masanın üzerinde yemekler belirdi.Hind etli güveç,meyveler ve altın kaseler içinde çorbalar.Herkes kendi tabağına yiyecekleri doldurdu.
Yemeğimizi bitirdikten sonra gri Kale'nin dönen merdivenlerinden odama ulaştım.Uykuya daldım...
İsyan bugündü.Semor Nehri'ni geçip kaleye ulaşacaktık.
Büyücü elinde mavi torbalarla yanımıza geldi.Herkese yuvarlak ve küçük taşlardan dağıttı.Tılsım'dı...
''Bunları zor durumda kaldığınız zaman kullanacaksınız'' dedi.
''Pekala ama nasıl ?''dedi Torak.''Ve bu küçük taşlar ne işimize yarayabilir ki ?''
''Bu küçük tılsımları düşmanın üzerine attığınız zaman küçük boyutlu boşluk oluştururlar.Tılsım ile birlikte düşman Su Şehri'ne çekilir''dedi.
''Su Şehri de neresi ?''diye sordum.
''Oranın nerede olduğunu bilmiyorum fakat bir efsaneye inanılır ki Tek Tepe'de,tek kapı vardır ve o kapıyı dört dişli,gümüşi bir anahtar açar'' dedi Büyücü.
Ve devam etti...
''Uzun bir geçitten geçerek Su Şehri'ne ulaşıldığını duymuştum''
Sadece tamam diyebildim.
Sonra aklıma geldi,dört dişli anahtar mı demişti ?
Cebime baktım anahtar hala oradaydı.Bu efsane değil gerçek olmalıydı.Fakat şimdi isyan zamanıydı.Kafamdaki düşünceyi attım.
Büyücü'nün deniz kıyısındaki kalesini terk edip batıya yönelecektik.Semor nehri demek yüzen robot köpekler demekti.Ve bu da tehlikeli olucaktı.
Ama Büyücü vardı yanımızda...
Nehre ulaştığımızda Büyücü garip kelimeler tekrarlayarak elini havaya kaldırdı.Nehrin tam ortasından toprak yükseldi.Bu karşıya geçmemiz için gereken yoldu.
Yolu kullandık ve takımdan kayıp vermedik,robot köpeklerle de karşılaşmadık.Sonra karşımıza dağ çıktı ve bu dağ öyle sivri değildi.Üzeri platoydu.Yani tam Makine için idealdi.Büyük beyaz kale plato'nun üzerine inşa edilmiş,surların arkasında yükselen ana kale ve surların dört bir yanında gözetleme kuleleri bulunmaktaydı.Yüksek beyaz surlara Makine sembolü yapılmıştı.Yuvarlak içerisinde üçgen ve üçgenin içinde kuzgun.Yan taraflarda ise güneş,ay ve yıldız.
Elimizi,kolumuzu sallayarak gidecek halimiz yoktu o yüzden plan yaptık.
Öncelik gözcüler içindi...
Sonra Kale'nin içine giriş ve ana Kale'nin çöküşü üzerine kuruluydu bu plan.
Akşam olunca Büyücü kaleye yaklaştı,uzaktan birşeyler söylediği anlaşılıyordu.
İşte o zaman söyledikleri sözler tanıdık geldi,bir şeyler yolunda gitmeyecekti.
Büyücü'nün yanında aynı dev yeşil troller belirdi.Troller tıpkı rahimden çıkmış gibi şaşkın şaşkın etraflarına bakındılar ve tam o anda bir şey fark ettiler.
Fark edilende bizdik...
Troller bize doğru gelirken Büyücü'nün aslında Makine'den olduğu ortaya çıktı.
Torak elinde alev topu yaparak arkası dönük olan Büyücü'ye nişan aldı.
Onun kim olduğunu şimdi anlamıştık...kurnaz ve oyuncu.Bizi Makine'ye kendi elleriyle teslim etmişti resmen.Alev topu Büyücü'nün mavi pelerinini delerek yere yıktı.Fakat troller onlar nasıl ölücekti ?
İşte artık son buydu.Makine'ye gelip de dev yeşil troller tarafından öldürülmek.
Sonumuz buydu işte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN KARANLIĞINDA
FantasiaBAŞARMAK TEK BİR SEÇİM İSE NASIL AYAKTA KALACAKSIN ? TEK BAŞINASIN FAKAT MAKİNE SENİ TANIMADI ! Marie önemli bir seçim yapmak zorundadır.MAKİNE bütün herkesi ele geçirmeye çalışacak fakat Marie verdiği kararlarla büyük bir cesur olduğunu kanıtlayaca...