29.BÖLÜM:SON

95 15 11
                                    

Medya:Dört Dişli Anahtar

Bölüm Şarkısı:Adele-Skyfall-

《》《》《》《》《》《》《》《》《》

2 Yıl Sonra...

Annem, ben, Jenny ve John bu dünyanın sahipleriydik artık.Alevliler kendi ormanlarına kavuştular ve artık orada yaşamaya karar verdiler.Bizde Büyücü'nün deniz kalesinde ferah bir hayat sürdürüyorduk.

Ve evet Makine olmadan, Tony olmadan...

Torak, Tamara, Tegori ve Taylor bizden ayrılırken gerçekten üzüldüler.Fakat buna gerek yoktu hepimiz buradaydık.

Galiba benim dışımdaki herkes artık burada mutlu ve huzurluydu.Ama ben değildim.Akşamları uyuyamıyordum.Tony rüyalarıma giriyor, onu bulmak istiyordum.Evet işte o gün bu gündü.Macera günüydü.

Kalemizin yanındaki ahıl'a gittim.Gece'nin yanına yaklaştım.Doğru ya siz Geceyi tanımıyorsunuz...

Gece benim kılıç dişli kaplanım.Burada herkes Carol gibi onlara biniyor.Benimki lacivert kürklü olduğu için ona Gece ismini koydum.Gece çok uysaldır ve çokta akıllıdır.

Gece'nin burada son günü olmayabilirdi ama benim buradaki son günümdü.

Gece hafif mırıltılar çıkartarak üzerine oturmama izin verdi.Ahıldan doğruca kuzeydoğuya gidecektik,TeK Tepeye.

Gece hızlıydı da...kürek kemiklerinin büyüklüğü ve ayaklarının inceliği onun hızlı olmasını sağlıyordu.Sabah'a varmış olacaktık.John'a,annem'e ve Jenny'e veda etmedim.Bırakın veda etmeyi anahtarın bende olduğundan bile haberleri yoktu.Yani anlayacağınız Tony'nin oyununu oynayacaktım.Ama kendi başıma çünkü sevdiğim insanlara zarar gelmesini hiç istemiyordum.

Makine yıkılmış olabilirdi fakat Tony sanırsam hala hayatta olucaktı.Bilerek yaptı,bu oyunların hepsini.

Mesela anahtarcıya benim bu anahtarı kimseye anlatmamam gerektiğini tembihlemişti.Bu sayede anahtar olayını sadece ben bilecek ve Tony'nin tuzağına düşecektim.Ve öylede olucaktı.Kendi başıma tuzağa gidiyordum.

Gece TeK Tepeyi çıkıyordu.Etrafta çok taş vardı.Gece ayağını her basışında kayalar ayaklarının altından kayıyor,Gece'nin zıplayıp sıçramasına neden oluyorlardı.

Kırmızı güneş ufuktan gözükmeye başlayınca tek kapı'da görünür oldu.Gece'den indim.

''Aferin oğluma''dedim.Gece'nin başını okşayarak.

Yanıma küçük bir kağıt parçası ve kalem'de almıştım.Gece geldiği yere geri dönebiliyordu bu yüzden bir mektup yazacaktım ve kağıdı bir taşın üzerine koyup başladım...

Anne,John ve Jenny beni merak etmeyin lütfen,yarım kalmış olan işimizi bitirmek istiyorum.Her ne kadar beni izleyeceğinizi bilsemde kendi başıma gitmeliyim bu yüzden lütfen peşimden gelmeyin.

Tony'i size getireceğim ama cansız bedenini.Arkadaşlarıma yaptığı bedelleri tek tek ödeyecek.Hepinizi çok seviyorum,kendinize iyi bakın.Kırmızı kan akacak ki cesur olalım...

Tek Tepe'nin tek anahtarı.

Açar bir kapıyı.

Arkasında kim bilir;

Hangi mücevherler saklı.

                                                                                                                                                                                  MARİE

Mektubumu bitirip Gece'nin eğerine tıkıştırdım.Bunu mutlaka görürlerdi.

''Git hadi''dedim Gece'yi okşayarak.Gitmedi ve o cam siyah gözleriyle bana bakmaya devam etti.

''Gece hadi'' dedim bu sefer yüksek sesle.Arkasını döndü ve yürüdü.Gece karanlıkta gözden kayboldu.

Cebimden gümüş,dört dişli anahtarı çıkardım.Kapıya yöneldim.Yanları taşlarla inşa edilmiş kapının arka tarafı da gözükmüyordu.

Sadece bekledim...Nefesimi tuttum ve ona kadar saydım...Kalbimin atışlarını dinledim.Giderek yükselen ve yükselen o atışları.Bu sondu...

Anahtarı deliğe soktum ve sağa çevirdim.Kapı gıcırtıyla birlikte açıldı.Ayağımı kapı'nın biraz ilerisine bastım.Kapıyı sonuna kadar ittim.Karanlık bir tünelden başka bir şey yoktu.

İşte tam o an dünya dönüşünü durdurdu,tüneli sarstı.Tünel dayanamadı ve kendini bıraktı.Yer altımdan kaydı.Elimle yanlara tutunmaya çalışıyordum fakat olmuyordu.Kayıyordum,bilinmeze doğru.

Aşağıda karanlığın yerini açık mavi tonları alıyordu.Düşüyordum,düşüyordum...

Sonra ayağım ıslandı ve bütün vücudum suyla buluştu.

Nefesim kesildi...


BİRİNCİ KİTABIN SONU

《》《》《》《》《》《》《》《》《》

Kitabımı okuyan herkese çok teşekkür ediyorum ve evet bu sadece bir başlangıç hikayemin devam kitabı olucak.Tekrar ve tekrar hepinize çok çok teşekkür ediyorum.Hepinizi çok seviyorum.İkinci kitap yakında geliyor ^_^

《》《》《》《》《》《》《》《》《》

GECENİN KARANLIĞINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin