Bölüm Şarkısı:Hans Zimmer-Mountains-
《》《》《》《》《》《》《》《》《》
Ölü gibi kumlara serilmiştik ve evet şu görünmez duvarlar bizim kurtuluşumuz olmuştu.
Alev taşı sırt çantamdaydı.Sonra bir el beni yerden kaldırdı,hayır eller...
Yine tanımadığım Alevliler beni meşaleli tünelden revire doğru taşıdılar.Ayağım çok sızlıyordu.Acıya dayanamıyordum.Gözlerimi kapayıp kendimi uykuya teslim ettim.Sonra tekrar uyandığımda yatağın karşısından bana bakan birisi vardı.Bu Tamara'ydı.
''Bizi kurtardığın için...yani kuzgunları öldürdüğün için teşekkür ederim''dedim Tamara'ya bakarak.
''Şey...bir önemi yok''dedi Tamara.
''Bana ne oldu Tamara ?''dedim elimle etrafı göstererek.''Neden buradayım ?''
''Sağ ayak bileğin burkulmuş ve sol omzun çıkmış herhâlde Renkli yol'da kaçarken oldu''dedi.
Bir gün boyunca revirde yattım.Sonra Torak geldi.
''İyi misin Marie''dedi.
''Evet biraz daha iyiyim fakat...şey kaybınız için üzgünüm''dedim.
''Hayır üzülme bu senin ya da sizin suçunuz değildi.Bunları yapan Makine''dedi Torak.''Sende biliyorsunki artık isyan'ın vakti gelmiştir''
Elimden tutarak yatağımdan kaldırdı.
''Fakat son bir ihtiyacımız daha var...Büyücü''dedi Torak.
Bunları uzun meşaleli tünelde konuşuyorduk.Ben topallayarak yürüyordum,Torak bana yardım ediyordu.Büyük ihtimalle ana salon'a gidiyorduk.
Ana Salon'un önünde durduk.Torak siyah pelerinini düzeltti ve sesini kontrol etti.
Sonrasında ana salon'a giriş yaptık.İkimizde siyah merdivenleri tırmanıp,yükseltiye çıktık.Bütün herkes burada toplanmış ve benim topallayan halime bakıyorlardı.Sahi ben niye Torakla birlikte çıkmıştım ki.
''Alevliler ve arkadaşlarım artık taş bizde,kontrol bizde''dedi Torak.''Fakat son kurtuluşumuzuda onurlandıralım,Büyücü'yü Alev'e katalım.Hayatta kalmamızın tek çaresi isyandır''dedi Torak.
''Yükselin kurtuluş Alevleri'' diyerek bütün gücüyle bağırdı.Sonra bir nida mırıldandı ve bu mırıldanma giderek güçlü oldu,salon'a cesaret verdi.
Bizim kurtuluşumuz
Sizin ölümünüz olucak.Bizim kurtuluşumuz
Sizin sonunuzu kurutacak.Bu Alev asla sönmeyecek
Ve sizi biz yakacağız.Torak önceden hazırlanmıştı bunlar için,sonra salondaki herkes aynılarını tekrarladı ve tekrarladı.Kalın ve ince sesler karıştı,hep bir ağızdan kelimeler yükseldi.Ve bende onlara katıldım.
Bu Alev asla sönmeyecek
Ve sizi biz yakacağız.Kelimler bitince elimi cebime götürdüm,anahtarcının verdiği anahtar hala oradaydı.Fakat herkesden bir sır olarak saklıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN KARANLIĞINDA
FantasiBAŞARMAK TEK BİR SEÇİM İSE NASIL AYAKTA KALACAKSIN ? TEK BAŞINASIN FAKAT MAKİNE SENİ TANIMADI ! Marie önemli bir seçim yapmak zorundadır.MAKİNE bütün herkesi ele geçirmeye çalışacak fakat Marie verdiği kararlarla büyük bir cesur olduğunu kanıtlayaca...