Bölüm Şarkısı -Jupiter Ascending Soundtrack-
John'un ayağını çarpmasıyla ona bakmaya yaklaştım.Meğer önünde duran bir merdivendi.Yavaşça John'u yerden kaldırdım.Teker teker basamak çıktık fakat bir çıkış kapısı yoktu ama kafamızı yukarıya vurunca anladıkki tam üstümüzde duran bir kapak vardı, John ile birlikte itmeye çalıştık gayet ağırdı.
Zaten kapak açıldığında gözüme gelen o sıcak havanın tadını çıkardım, yukarı doğru ilk önce John tırmandı sonrada ben.
Fakat gördüğümüz tek şey dışarının çim dolu olmasıydı.Evden çok uzak olamazdık fakat böyle bir yerde hatırlamıyordum.
"Evet, kafese hoşgeldiniz." diyen bir adamdı bu.Başında sihirbaz şapkası kadar büyük bir şapka ve koskoca pala bıyıkları vardı.Neden böyle birşey demişti,yoksa oda mor kapüşonlu insanlardan mıydı ?
"Korkmayın bende sizinle aynı şekilde buradayım sanırım ve buradan çıkışın da sadece geldiğimiz kapıdan olduğunu biliyorum."
"Peki ya siz neden buradasınız ?" diyerek onun kim olduğunu öğrenmeye çalıştım.
"Eskiden ben bir sihirbazdım.Sonra beni buldular şu mor kapüşonlu insanlar.Onlardan bir türlü kurtulmayı başaramadım."
"Anlıyorum aynısını bizde yaşadık, merhaba ben Marie." uzaktan John'un yanıma gelmesi için elimi salladım.
"Merhaba ben de John.Sizin isminiz nedir ?"
"Benim adım Roberto, ben de tanıştığıma memnun oldum.Hadi o zaman başlayalım herşey gayet güzel olucak büyük bir plan yapmalıyız bir kaçış planı."
"Tamam, yolları hatırlamaya çalışıyorum gayet uzun bir koridordan geldiğimizi hatırlıyorum sonra da küçük bir mutfak..."
"Doğru bende hatırladım.Eğer bir mutfak varsa ve yer altında olduğumuza göre bir hava deliği de olmalı." hemen hazırlanmaya başlamalıydık.
Kalktım ve yorulmuş olan John'u elinden tutarak ayağa kalkmasında yardımcı oldum.İlk olarak Roberto içeri girdi sonra da ben, en son ise John.
Gözlerim ışığa alışmıştı.O yüzden karanlıkta ilerlemekte zorluk çekiyordum.Sonunda gözlerim karanlığa alışmaya başlamıştı.Duvarlara elimizi sürerek yürümeye çalışıyorduk.
Roberto yavaşça seslendi.
"Galiba geldik."
Roberto kapıyı açtı içeriye girdik lambaları tekrar yaktık ve hava borusunu bulmaya çalıştık.Bence hiç küçük durmuyordu yani hepimiz sığabilirdik.Bu sefer içeriye ilk önce ben girdim.Biraz ileriye doğru gittikten sonra sağa döndük sonra da yukarı.Havalandırma kapağına ulaşmıştık.
Elimle ittim.Yere düştü, biraz sallandı.Dışarı çıkmayı başarmıştık.Nedense hala hava kararmamıştı.Fakat dışarı çıktığımızda anlamıştık ki az önce bulunduğumuz açık alan aslında kapalı bir küpten ibaretmiş.Roberto lafımı keserek;
"Galiba oyuna daha yeni başlıyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN KARANLIĞINDA
FantastikBAŞARMAK TEK BİR SEÇİM İSE NASIL AYAKTA KALACAKSIN ? TEK BAŞINASIN FAKAT MAKİNE SENİ TANIMADI ! Marie önemli bir seçim yapmak zorundadır.MAKİNE bütün herkesi ele geçirmeye çalışacak fakat Marie verdiği kararlarla büyük bir cesur olduğunu kanıtlayaca...