"Ne yaptın,ne yaptın?" Lodovica'ya karşın gözlerimi devirdim.Nefes alıp verdikten sonra konuşmaya başladım.
"Ne yaptığımı anlattığımı anımsıyorum.Verdiğiniz tepki sadece bu mu? İnsan bir destek çıkar,bir tebrik eder,bir zekamın ne kadar yüksek olduğunu söyler.Ama yok! Siz nasıl arkadaşsınız.Sadece kızın bana!"
"Biz sana kızmıyoruz.Sadece yaptığının doğruluğuna karar vermeye çalışıyoruz.Bu arada biz en iyi arkadaşlarız.Seni anlıyoruz hayatım."
Hemen ikisine sıkı sıkı sarıldım.Gerçekten onlar olmasaydı ne yapardım? İyi ki bu ikisi hayatıma girmiş.Ha,birde kardeşim Candelaria var.O da benim için çok değerlidir.Benden 1 yaş küçük.Ben 23 yaşındayım,o ise 22.Üniversiteyi bu sene bitirdi.İkimizde moda tasarım mezunuyuz.
"Ee çocuk yakışıklı mıydı?" İşte klasik Mercedes Lambre soruları.Tuzak sorular.
"Yani...Eh işte...Imm...Aslında...Ya evet çok yakışıklıydı! Öyle böyle değil hemde!"
"Biraz anlatsana,merak ettim.Söylediklerine bakılırsa tam aşık olunacak çocuk tipi.Ha?" Ve bir Lodovica Comello asla değişmez.Tuzak soru-2.
Bazen Mercedes ile Lodovica'nın kardeş olabileceği aklıma geliyor.Çünkü birbirlerine aşırı benziyorlar.Keza bende benziyorum onlara.Üçümüzde olgun,22 yaşında -Evet üçümüzde 22 yaşındayız.Zaten üniversitede tanıştık.- güzel ve zengin olmamıza rağmen şımarık olmayan tipleriz.Mercedes'in sevgilisi Pablo ve Lodovica'nın sevgilisi Diego'da öyle.Özellikle Diego çok sevimli.Güzel yemekler yapar birde soğuk espriler.Ama biz onunla sıkı dostuz.Ötesi olmaz,olamaz.
Genellikle hepimiz bir araya gelip grupça bir şeyler yaparız.Ben,eski sevgilim Damien,Mercedes,Pablo,Lodovica,Diego,Cande,Cande'nin sevgilisi Ruggero,Alba ve Alba'nın sevgilisi Facu.
Eski sevgilim demişken,Damien benim sevgilimdi.Gerçi sevgiliydik ama aramızda özel bir bağ yoktu.Grupta tek sap ben olduğum için onunla sevgili olmuştum.Bu yüzdende onu hiç öpmedim.İlk öpücüğüm hala bende.
Bir gün onu başka kızla elele gördüm.Bir süre konuştular falan.Daha sonra öpüştüler.Ayrılınca Damien beni farkedip yanıma gelip açıklama yaptı.
Neymiş ben ona yetmiyormuşum! Sevgilisi gibi davranmıyormuşum! Sanki seni seven varda!
Yinede gururum kırılmıştı.Aldatılmış,köşeye itilmiş hissi çok korkunç bir his.
|FLASBACK|
"Anlamıyor musun Martina? Bana hiç sevgili gözüyle bakmadın sen! Beni hiç sevmedin,hiç korumadın,hiç sahiplenmedin.Benim gururumu yıktın."
"Madem öyle gelip konuşsaydın! En başından ayrılsaydın! "
"Biraz da sen acı çek istedim.Anlıyor musun? Aşka küs istedim!"
"Hayır,hayır ben aşka küsmeyeceğim.Asla öyle bir şey olmayacak!"
"Bu söylediğine inanıyor musun?" Sırıttı ve ukala bir şekilde konuşmaya başladı."Eğer bir hafta içinde aşık olduğun birini yanında görürsem sana inanırım.Ama eğer göremessem veya ayrılırsanız,onunla evlenmezsen gözümde hep bir ucube olarak kalacaksın.Ve annen ile babana her gece gizlice bana gelip birlikte olduğumuzu söylerim.Bu yalanı yutarlar onlar.Kimseye açıklayamassın."
|FLASHBACK|
"Hu-hu! Kız Leyla aşık mı oldun sen?" Lodovica'ya atabildiğim en ölümcül bakışı attım.
"Böyle daldın gittin falan? "
"Mercedes!"
"Ya sen onu bunu boşver de çocuğu anlat."
"Peki.Böyle yeşil gözleri var.İçinde kayboluyorsun falan gibi işte,o derecede gözler.Sonra gamzeleri var.Özenle delinmiş gibi.Havaya diktiği saçları var.Yumuşak olduğu belli oluyordu."
"Hımmm,adı ne? " Mechi'ye döndüm.
"Jorge,Jorge Blanco.Soyadı gibi beyaz,temiz bir çocuğa benziyor.Ama maddi durumları iyi değil galiba.Giyiminden falan anlaşılıyor."
Mercedes gülümseyerek ve gözlerinde bir pırıltı ile konuştu."Olsun! Bizim için maddiyat önemli değil ki.İyi biri olsun yeter.Önemli olan bu." Gülümsedi ve yanağımdan öptü.
"Peki ailenle tanıştıracak mısın? Hani şu aile yemeği klişesi varya?" Dudaklarımı öne doğru büzdüm ve Lodovica'ya beklemediği cevabı yapıştırdım.
"Evet,tanıştırıcam.Fakat geç kaldım galiba.Çünkü ben ona anlaşmayı söyledim.Evlilik falan,herşeyi anlattım.O da çok sevindi.Annesi evlenmesini istiyormuş.Annemin isteğini gerçekleştireceğim diye çok mutluydu..Ama halini görmeliydiniz.Mutluluğu gözlerinden okunuyordu."
"Ahh!" Sesini çıkararak iç çektim." Biz konuşurken annesi ve babası geldi.Marketten çıktılar.Jorge'de beni 'sevgilim' diye tanıttı.Anneside beni yemeğe davet etti bu akşam ailemle birlikte.Sizide o yüzden çağırdım.Beni hazırlayın diye."
"Tamam hazırlarız da annenler ne dedi? Ya Cande?" Mercedes'in sözleriyle yüzümde ufak bir gülücük belirdi.
|FLASHBACK|
"Anne,baba ve Cande. Benim size söylemem gereken bir şey var."
"Ne oldu abla? Kötü bir şey mi oldu?" Olumsuz anlamda başımı salladım.
"Erkek arkadaşımın ailesi sizi bu akşam yemeğe bekliyor.Ama Damien değil,onunla ayrıldık.Bu yeni erkek arkadaşım.Çok soru sormayın.Hazırlanın,güzel giyinin.Bu arada maddi durumları pek iyi değil.Onları küçük düşürücü bir şey yapmayın!" Tuttuğum nefesimi dışarı verdim.Ne çok konuştum ya?
"Aaaaaaaaaaa!Ablamın sevgilisi var! Sevgilisi var! Hemen tweet atmalıyım.Ya da dur Alba'yı arayayım!" Telefondan bir kaç şeye bastı ve kulağına götürdü."Alo,Alba! Ne oldu bil." Konuşa konuşa salondan çıktı.
"Maddi durumları iyi değil derken?" Babamın sorusuna uygun bir cevap aradım.Doğru kelimeler seçmeliydim.
"Yani...anladınız işte!" Annem ve babam gülümseyerek bana baktı.
Fakat konuşan annem olmuştu."Sen öyle diyorsan peki.Hazırlanırız madem istiyorsun."
|FLASHBACK|
Kahkahalar atarken konuşan Lodovica oldu."İyi hoş da senin markette ne işin vardı?"
"Cande'nin isteğini almaya gitmiştim.Orada rastladım.Baktım yakışıklı çocuk,giyimiyle falan oynarsam harika olur dedim ve teklif ettim.Daha sonra Damien görsün diye İnstagram,Twitter ve Facebook'ta fotoğrafımızı çekip paylaştım."Sevgilimle bir gün❤️" yazdım."
"Ovvvv! Çok hızlısınız yahu!" Kahkaha attım ve Mercedes'in yanaklarını sıktım.
"Hiç komik değil!" Sitemimi belli etmek istercesine pozisyonlar düşündüm.Öne doğru eğildim.O sırada Mercedes ve Lodovica'da aynı pozisyona geldiler.
Lodovica Mercedes'e göz kırptı ve konuştu."Yalnız bu çocuk sana aşık olmasın? Sende ona aşık olursun.Ya da belkide çoktan aşık olmuşsundur?"
SELAM! Yeni hikayemle karşınızdayım.Nasıl olmuş? Kurgu nasıl? Yoruma yazarsanız mutlu olurum.
Ee,sınır koymak zorundayım.Çünkü 3 hikayeye birden yetişemem.Sınırı geçerse yb gelir.
İyi okumalar !
SINIR:
3 VOTE
3 YORUM-foreverrjortinii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Aşk |Jortini|
Fanfiction"Eski sevgilimden kurtulmak için kaçtığım sırada yaptığım bir anlaşma sonucunda aşık olduğum ilan edildi." *Jortini Hikayesidir.* •Tüm Hakları Saklıdır.•