"Öküz Jorge'nin dramı."

547 27 5
                                    

*Tini'nin giydiği elbise Medya*

Jorge
Ben nasıl evlenme teklifi etmeyi unuturum yahu? Çok komik geliyor şu an.Ya sizce? Sizcede komik değil mi?

Hem git kıza 'Müstakbel nişanlın,evleneceğiz,nişan,kına' de,hemde evlenme teklifi etmeden bunları söyle.Pardon ama Martina haklı.Cidden öküzüm ben.

"Ya oğlum,hahahaha,sen nasıl evlenme teklifi etmeyi unutursun ya hahahah!" dedi güçlükle Diego.Güçlükle dedim çünkü konuşmasının yarısında kahkahalara boğulmuştu.Ben söylemiştim komik diye.

"Sen bana güleceğine önce...Neyse.Sizi buraya topladım bana yardım etmeniz amacıyla.Yani nasıl teklif edeyim? Ne diyeyim,ne giyeyim,nasıl ikna edeyim?"

Ruggero,baş ve işaret parmağını çenesine dayayarak ( 🤔 ) "Evlenme teklifini unuttuğun için sade bir teklif yapamazsın.Yoksa asla kabul etmez.Dolasıyla iddialı,gösterişli,hayret edici şeyler yapmalısın.Ki Tini'yi etkile.Öyle değil mi?"

Herkes başını sallayıp onay verdi.Bu işlerden kızlar anlardı,o yüzden onlara soracaktım."Cande,Mechi,Lodo! Sizce ne yapayım?"

Cande " Ablamı tanıyorsam eğer bu teklif ona 'Vay' dedirtmezse asla asla asla kabul
etmez.Yani çitayı yükselteceğiz,enlere çıkaracağız.Bence şöyle yapalım; sabah ben ablamın evine gideyim.Bir bahane uydurup onu alışverişe götüreyim.Seçtiğimiz mekana uygun elbise aldırayım,ardından bir bahane ile saç makyaj vs. yapayım.Yalnız bunları tek yapmam zor.Çünkü ablam çok inatçıdır,tek başıma zaptedemem.O yüzden Mechi,Lodo sizde benimle geliyorsunuz." dedi.

"Şey,ben gelmesem? Yani çok istiyorum tabide bir konuyu çözmem gerekiyor da.Kusura bakmayın." dedi Lodovica.

"Önemli değil kuşum.Cande,ben gelirim." dedi Mechi.

"Harika.Şimdi size gelince erkekler...Ruggero,sen böyle ımm bol yeşillikli,çiçekli,doğal bir ortam buluyorsun.Diego,sende dur bakıyım kaç kişiyiz? 6 kişiyiz.Sen 6 tane sandalye buluyorsun.Hepsini beyaz,yeşil ve mor renkli tüllerle süslüyorsun.Lodovica'cığım eğer işin biterse Diego'ya yardım edersin olur mu? "

Lodovica Diego'ya bakıp gülümsedi "Tabi.Seve seve yardım ederim."

"Çok güzel.Ve sıra geldi enişteme.Şimdi eniştecim senin işin basit.Sen tektaş,pırlanta işte teklif yüzüğü alıyorsun.Tamam mı? Ama yüzüğü güzel seç.Ya da dur,Mechi sen Jorge'yle gitsene.Sen biliyorsun ablamın zevkini."

Mechi başını sallayıp gülimsedi."Elbette giderim."

Cande başını olumlu anlamda sallayıp büyük bir gülücük attı.Benden heyecanlıydı valla!

Derken Diego atıldı " Cande,peki ben sandalyeleri ne yapacağım?"

Cande tekrar gülümseyerek "Güzel soru.Sandalyeleri yuvarlak şekilde dizeceksin.Hepimiz oturacağız,Jorge ayakta kalacak.Gözlerimizi kapatmamızı isteyecek ve diyecekki ' Kimin eline yüzüğü takarsam ona bir sürprizim var.' Yüzüğü ablama takacak ve evlenme teklifi edecek.Nasıl fikir?"

"Yağ satarım bal satarım gibi yani?" dedi Ruggero.Hepimiz kahkaha attık.

"Aynen öyle." Cande ayağı kalkıp ellerini beline koydu."Ee organizasyon başlasın o halde."

<<<<<<<< •••>>>>>>>>

Ertesi Sabah
Martina
"Ya Cande bırak.Saat daha erken,ben uyuyacağım." dedim Cande'nin yastığımı almasını umursamadan.

Anlaşmalı Aşk |Jortini|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin