Ek bölümdür.Kısa.
Cande
İnanamıyorum,ablam evleniyor.Hemde meteor,sevimli biriyle.Turnayı gözünden vurdu vallahi.Şimdi sıra bizdeymiş...Annem dediki 'gelin çiçeğini tutarsan evliliğiniz kesinleşir' Ne alaka? Bu sadece bir batıl inanç.Dolayısıyla inanmamak gerekli.
"Hadi,kalk aşkım.Bak Martina şimdi çiçek atmak için sahneye çıktı.Senin görevin çiçeği tutmak. Hadi bakalım bebeğim, görelim seni!" dedi Ruggero.Gören de atomu parçalayacağım sanacak.Altı üstü çiçek.
Hızlı adımlarla sahnenin önündeki kalabalığa karıştım.Hemen önümde Mechi ve Lodo vardı.Diğer kızları da yakından tanıdığım söylenemezdi.
Ablam ve eniştem arkalarını döndükleri zaman herkes pür dikkat kesildi,ses çıkmaz oldu.Sadece orkestranın çıkardığı o tiz ses duyuluyordu.
"1-2-3!" dedi ablam ve çiçeği geri attılar.Çiçek bana doğru hızlıca geliyordu ve tutmam lazımdı.Tutmasam mı? Olmaz.Eğer tutmazsam annem ve Ruggero beni keserler.
Son anda gelen refleksimle beraber çiçeği tutmuş oldum.Şimdi gelin çiçeği ellerimin arasındaydı ve bu da demek oluyordu ki ; evliliğim yakın.
***
"Aferin benim sevgilime,tuttu çiçeği." dedi Ruggero gerinerek.Annem de omzumu okşadı.
"Hadi bakalım,sizinde mürvetinizi göreceğiz böyle.Değil mi Alejandro?" dedi annem babama.
Babam bana doğru 'of bıktım bu hallerinden' der gibi gözlerini kaldırdı.Gülümsedim.
"Aynen öyle Sisi.Aynen öyle canım."
-foreverrjortinii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Aşk |Jortini|
Hayran Kurgu"Eski sevgilimden kurtulmak için kaçtığım sırada yaptığım bir anlaşma sonucunda aşık olduğum ilan edildi." *Jortini Hikayesidir.* •Tüm Hakları Saklıdır.•