Seneye hikayelerime yeni bölüm yazamayacağım.Sadece gireceğim ve hikayeleri okuyacağım.Belki girmem bile? Çünkü seneye TEOG var.
Neyse.Bu hikayeyi final yapmayı düşünüyorum.Yaz tatilinde ise İkilem'i bitireceğim ve seneye hiç hikayem kalmamış olacak.Ama merak etmeyin,ondan sonraki seneye hikaye yazmaya devam.
Beni sakın unutmayın!❤️
Ayrıca Final yaptığım için de kızmayın.Hikayeyi çok özlerseniz ki ben çok özleyeceğim,bana bildirin ek bölüm yazarım.Bu hikaye benim çıkış yapmam için gerekliydi.Çoğunuz -büyük ihtimal- beni bu hikayeyle tanıdınız.Ve şu zamana kadar oy veren,yorum yapan herkese minnettarım.Hepinizi çok seviyorum.Neyseki,İkilem var.Orada görüşürüz.
Sizleri çok çok çok seviyorum!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
1 Sene Sonra
Martina Blanco
"Sencede artık bir çocuğun zamanı gelmedi mi Martina?" dedi sevdiğim adam.Bu sefer haklıydı.Artık çocuk sahibi olmanın zamanı gelip çatmıştı."Haklısın,kocacığım.Peki söyle bakalım.Kız mı erkek mi?"
"Klasik olacak ama sağlıklı olsun.Bu arada kız istiyorum.Saçlarını taramak,onun ilk aşkı olmak,gurur duymak istiyorum."
"Bende.Bende kız istiyorum.Ama sana benzesin ki zaten kız çocukları genlerini babadan alırmış."
"Haklısın.Sana benzerse dünya çirkini olur." dedi ve kahkaha attı.
'Dünya çirkini' derken aslında çok güzel olduğumu ima ettiğini biliyordum.Bu yüzden ona trip atacak kadar çocuk değilim.
"Sana benzediğinde durum değişecek sanki?"
Gülümseyerek bir anda belimden çekti.Zaten kısa olan şortum yukarıya doğru kıvrılmıştı ve Jorge'nin eli bacağımı bulmuştu.
"Başlayalım mı?" dediğinde kahkaha attım.Nedense,çok komik gelmişti.
Kollarımı boynuna doladım ve onu öpmeye başladım.Bacaklarımı beline doladı ve koltuktan kalktık.
Biz odamıza giderken,Junior Blanco geliyordu.
***
Ellerimi Jorge'nin saçlarına daldırdım ve gözlerimi kapattım.Umarım Junior Blanco evimizin neşe kaynağı olur.Bizi birbirimize daha fazla bağlar."Kız olursa adı ne olsun?" dedi bir tutam saçımı parmağında döndüren Jorge.
"Beatrisa.Beatrisa Blanco."
Kulağa çok hoş geliyor ancak anlamını bilmiyorum.
"Anlamı ne peki aşkım?"
"Mutluluk veren anlamına geliyor aşkım."
Tam istediğim gibi.Evimizin neşe kaynağı,eve mutluluk veren,mutluluk getiren...
Beatrisa Blanco.
***
9 Ay 10 Gün Sonra
Doğum için saatleri hatta dakikaları sayıyordum artık.Cinsiyetinin kız olduğunu öğrendiğimizde Jorge ultrasona bakarak ağlamıştı.Çok seviniyordu kızı olacağı için.İkimizin bir parçası olacağı için.İsmini de belirlemiştik tabi.Daha doğrusu Jorge belirlemişti.Kızımızın adı 'Beatrisa' olacaktı.Bize mutluluk verecekti.
9 ay 10 gün boyunca Jorge bir çok yenilik yapmıştı.Bir sürü kıyafet,oyuncak almıştı kızımıza.Bana hediyeler,doğum için gerekli olan her şeyi almıştı.Ayrıca fotoğraf makinesi almıştı,fotoğrafı verenler var ya onlardan.Karnımı,ikimizi,ultrasonda...Her şeyi fotoğraflamış ve albüm yapmıştı.Onu gün geçtikçe daha çok seviyorum.O da beni.
Şimdi ise kafası omzumda,eli karnımı okşarken televizyon izliyoruz.Bir yandan da Jorge'nin benim için özel yaptığı kokteyli içiyorum.Çok sağlıklıymış.
Bana doğum önce ve sonrası,bebek gelişimi vesaire konularını içeren kitaplar aldı.Bense onları okudum ve bilgi topladım.
Ailelerimiz Beatrisa'nın geleceğini duyunca çok sevindiler.Hepsi hediyeler aldı.Ultrason görüntülerini görünce ağladılar.
Bu süreçte yaklaşık 15 kilo almıştım ama çevremdeki herkes -Jorge- çok tatlı göründüğümü söylüyordu.Doktorum başarılı bir hamilelik geçirdiğimi söyledi ve doğuma bir elin parmağı kadar vakit kaldığını söyledi.Açıkçası doğumdan korkuyorum.
Bir an da karnıma giren ağrı ile inledim.Jorge anında kalktı ve "İyi misin bebeğim?" dedi.Benim için çok endişeleniyordu.
"İyi değilim.Beni hastaneye götür."
***
Gözlerimi açtığımda bir ses duydum.Bu ses Jorgemin sesiydi.Peki ya kucağındaki? Tanrım,Beatrisa doğdu mu?"Benim güzel kızım,dünyalar güzelim,ilk aşkın olmak için fazla yakışıklı değil miyim?" diyerek kızını seviyordu Jorge.Aralarda havaya kaldırıp burnunu karnına sürtüyordu.
Bir kez daha aşık oldum.
"Hayatım?"
"Martina'm bak.Bizim kızımız." desi gözleri dolu dolu.Ben ağlıyordum,o ağlıyordu.Çok gurur duyuyor olmalıydık.
"Minik gamzesine bak." dedi eliyle okşayarak.Kızının üstüne çok titriyor.
"Kaysana,yanına oturacağım." dediğinde kenara kaydım.Jorge ise küçük Beatrisa ile yanıma oturdu.Telefonunu çıkarıp fotoğrafımızı çekti.
"Hala inanamıyorum.Bu bizim kızımız mı? Teşekkür ederim Jorge."
"Asıl ben sana teşekkür ederim Martina.Bana bu duyguyu yaşattığın için.Aşığım sana." dedi saçlarımı okşayarak.
"Ee annemler nerede?" dediğimde bizim grup ve ailelerimiz içeri girdi.
***
1 Sene Sonra
"Hadi babacığım,birlikte üfleyelim." dediğinde fotoğraflarını çektim.İkisininde gamzesi ve yeşil gözleri vardı.Çok tatlılar.Beatrisa tesadüftür ki babasıyla aynı gün doğdu.19 Aralık.Jorge pek bir sevinçli tabi buna.
Birlikte üflemeyi bitirdiklerinde herkes alkışlamaya başladı.Beatrisa ise küçük elleriyle alkışlamaya başladığında herkes 'çok şirin' diyerek güldü.
Jorge kızının doğum günü için ona prenses elbisesi almıştı.Çok seviyordu onu.Hep üzerine titriyordu.Birlikte yapmadıkları şey yoktu.
Beni de fotoğraf için yanlarına çağırdıklarında onlara sarılarak gülümsedim.
Daha ne isterdim ki? Dünyalar yakışıklı kocam,dünyalar güzeli Beatrisa'm...
Onları çok seviyorum.
Neyse,biz daha pasta keseceğiz hadi bay bay!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Çirkin bir final bölümü oldu affedin.Sizi seviyorum! İyiki bu kitabı yazmışım.Hepiniz birer 'İyiki'siniz.-foreverrjortinii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Aşk |Jortini|
Fanfic"Eski sevgilimden kurtulmak için kaçtığım sırada yaptığım bir anlaşma sonucunda aşık olduğum ilan edildi." *Jortini Hikayesidir.* •Tüm Hakları Saklıdır.•