"Siz o eksik şeyi bulana kadar nişan olmayacak."

373 28 8
                                    

1 Saat Sonra
Martina
Jorge ile yaşadığımız o olayın üzerinden tam bir saat geçmişti.O olay yani fazlasıyla yakınlaştığımız o olay bana sanki bizi birbirimize bağladı diye hissediyorum.Jorge'nin fikrini bilemem.

Filmlerde veya gösterilen her yerde olduğu gibi yerdeki Jorge'nin tişörtünü aldım ve üzerime geçirdim.Jorge,şaşkın şaşkın aynı zamanda da sırıtarak bana bakıyordu.'Ne?' dercesine bir bakış attım.Ne yani giyemez miydim tişörtünü? Elbette giyerdim.Hele onun kokusunu daha yakından duyma fırsatı varken.

Daha sonra Jorge'nin tarafındaki sütyenimi alıp lavaboya gittim.Tişörtü çıkarıp sütyenimi giydikten sonra tekrar tişörtü giydim.Elimi,yüzümü yıkadım ve ihtiyaçlarımı hallettikten sonra lavabodan çıktım.

Ben çıktığımda Jorge altında pantolonu,üstsüz bir şekilde koltuğumda oturuyordu.Dudağımı ısırdım.Ne de yakışıklıydı yahu! Hele telefonuna bakarken ki gülümseyişi...Beni benden al- Bir dakika! Telefona bakarken gülümsedi mi? Ya başka bir kız varsa?

Koşarak Jorge'nin kucağına atladım ve telefonu kaptım.Ekranda 'Annem' yazıyordu ve mesajlarda evliliğimiz hakkındaydı.Şimdi anlaşıldı beyefendinin neden gülümsediği.

Tamam anladık mesajlara gülüyordu da şimdide bana bakıp gülüyordu.Yine ne oldu ayol?

"Ne oldu,neye gülüyorsun? Üzerine atlamama gülüyorsan lütfen kes."

"Yok ona değil,açılan tişörtüne bakıyorum."

"Hı?" dedim ve başımı aşağı indirip açılmış tişörtüme baktım.

Ee normal tabi,adamın üstüne atladığım da tişört açıldı ve altım görünüyor.Hayır bu çocuk benim nerelerimi gözlüyor anlamadım ki.Aklı fikri orada!

•••

Jorge'nin ve annemlerin ısrarlarıyla şu an da evimizde nişan tarihi hakkında konuşuyoruz.Daha doğrusu onlar konuşuyor ben dinliyorum.Hem nişana daha çok var.Neden mi? Ben daha evlilik teklifi almadım.Evlilik teklifi almadan nişanlanan bir çift gördünüz mü hiç? Ben şahsen görmedim.

"Diyorum ki 1 hafta sonra olsun.Zaten kına hazırlıkları vesaire düğün süreci çok zorlu ve uzun geçecek. En azından bu süreç boyunca nişanlı olmuş olurlar." dedi kayınvalidem.

Yahu tamam haklıydı elbette ama ben teklif almadan bunları düşünemem.Biraz beni de anlayın."Martina sen ne düşünüyorsun bu konu hakkında?" dedi Jorge.Şimdi herkes benim vereceğim cevabı bekliyordu.

Ne diyebilirdim ki? Tabi ki içimdekileri dökeceğim." Öncelikle şunu söyleyeyim bu konudaki görüşlerinize gönülden katılıyorum,destekliyorum." dediğimde annemler ve Jorge nefeslerini verdiler.Onların istediği olmuştu ya daha ne olsun?

"Ama ve lâkin eksik olan bir şeyler var ve siz o eksik şeyi bulana kadar nişan olmayacak.Şimdi eksik olan o şeyi bulun.Ben çekime gidiyorum." dedim ve çantamı alıp hızlıca şirketin çekim yerine gittim.

Bugün şirketin dergisine kapak oluyorum bakalım ilerleyen günlerde hangi magazin dergisine kapak olacağız?

•••
Jorge

Eksik bir şey mi vardı ki? Yoksa ben mi gözden kaçırıyordum? Cidden şu aralar Martina nasıl davranacağını kestiremiyordum.Gülecek mi ağlayacak mı,çekip gidecek mi kalacak mı? Hep kendi kendine fikirler alıyordu ve bunları kimseyle paylaşmıyordu.

Şimdi de 'eksik şey' meselesini ortaya attı ve şaşırmadım ki çekip gitti. İnsanların kafasında soru işareti bırakmaktan çok hoşnuttu.Yine kimseye sormadan kendi fikriyle hareket ediyordu işte.

"Jorge,oğlum eksik ne olabilir? Ne unuttuk ki biz şimdi? Mariana sence
ne unutmuş olabiliriz?" dedi annem endişeli bir şekilde.

Endişe nedeni belliydi,benim evlenemememden korkuyordu.Sahi, ya o eksik şeyi bulmazsam? Ya Martina benimle evlenmezse? Yapar mı yapar.

Anahtar kilidi döndürdüğünde çıkan sesle beraber kafamı gelen kişiye çevirdim.Cande gelmişti.Arkama dönerken bir anda kafamda şimşek çaktı.Belki Cande bulabilirdi eksik olan şeyi.

"Hoşgeldiniz." dedi ve annemle sarılıp öpüştüler.Ardından yanıma geldi,aynı hareketleri tekrarladıktan sonra karşıma oturdu.

"Enişte evleniyor muşsunuz? Hayırlı olsun,Tanrı bir yastıkta kocatsın.Şimdi anlat bakayım bana."

"Neyi?"

"Ne olacak,nasıl evlenme teklifi ettiğini tabi? Ablama sorsam anlatmaz da,sen anlat."

Evlenme teklifi...

Evlenme...

Teklifi...

İşte bu.Ben evlenme teklifi etmeyi unuttum ya.Kız haklı tabi,ben olsam teklif olmadan evlenmezdim.Yaşa be Cande,iyiki gelmiş.

"Eksik şeyi buldum."

"Neymiş?"

"Evlenme teklifi.Evlenme teklifi etmeyi unuttum."

-foreverrjortinii

Anlaşmalı Aşk |Jortini|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin