Sınırı geçtiği için çok teşekkür ediyorum.Bu hikayeye diğerlerine nazaran daha fazla yükleneceğim.Belirtmek isterim :)
Ayrıca yazdığım tüm hikayelerde yanımda olan ve bana destek veren,yorumlarıyla bana hırs veren asyablanco-2- ve mrs_molfese_swift 'e sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.Sizi seviyorum ^_^
Jorge'den
"Salata,tabaklar,çatallar,kaşıklar,bıçaklar,çorba,ana yemek,içecekler tamam.Çiçek ve mumlar hazır ve yerinde.Hah,üstüm iyi değil mi Jorge? İyi görünüyor muyum,yoksa kötü mü? Ay! Beni beğenirler mi? Onlar zengin ya bir şey eksik olmasın.Rezil olmayalım sonra.Hernandez sen hazırsın değil mi? Evet,hazırsın! Oğlum sen? Oooo,çok yakışıklısın biricik oğlum benim!"
Yanaklarımı sıkmaya başladı.Bir yandan da kafamı bir sağa bir sola döndürüyordu.Heyecanlandığını biliyordum ki bunu belli edecek şeyler yapmaktan alıkoymamıştı kendini.Yinede o benim annemdi ve onu çok seviyordum.
Bu zamana kadar beni okutmak için ellerinden gelenin fazlasını yaptılar.Hayalim üniversiteyi yurt dışında okumaktı ve para biriktirip beni yurtdışında okuttular.Eee,bende onların bu iyiliğini karşılıksız bırakmadım.Okulu birincilikle bitirdim.Benim hayalim mimar olmaktı ve hayalimi gerçekleştirdim.Mezun oldum.
Sevinç içinde iş aramaya başladım.Neredeyse Buenos Aires'teki tüm iş yerlerine baktım.Ama sonuç olumsuz oldu.Aradığım pozisyonu bulamadım.Hemde yurt dışında okumam avantajımı kullanmam gerekirken.O yüzden tam bir yıldır öyle boş boş geziyorum.Bu da canımı çok sıkıyor.Aileme destek olamama hissi.
"Oğlum,kızın adı ne? Kardeşi,abisi,ablası falan var mı? Varsa adı ne? Annesinin babasının adı ne? Söyle en azından ona göre hitap edelim."
Biz bu konuyu hiç konuşmadık ki! Sadece bana anlaşmayı,telefon numarasını,yaşını ve ismini söyledi.Zaten ayak üstü konuştuk.
Annem benden cevap bekliyordu.Babam ise haberleri izliyordu.Düşün Jorge! Düşün oğlum hadi!
"Kızın adı Martina.Ama takma isimleride var.Martu,Tinita ve en çok kullandığı Tini.Yani Martina veya Tini diyebilirsin.Bu arada bana mesaj atmıştı.Ben mesaja bakıyım diğer bilgileri vericem sana."
Annem gülümseyerek başını salladı.Ona yalan söylemek çok içimi yakıyor ama ne yapayım?
"Ne güzel ismi varmış.Zaten güzel bir kızdı.Ayy,çok yakışıyorsunuz.Sonunda buldun birini.Ben umudumu kesmiştim ama!"Kahkaha atarak sarıldım anneme.Ama acele etmem gerekiyor.Hemen öğrenmeliyim.
Annemden ayrılıp odama çıktım.Evimiz çift katlı, küçük bir ev.Alt katta büyük bir salon,mutfak ve oturma odası var.Üst katta benim odam,annemlerin odası,tuvalet ve misafir odası var.
Rehbere girip Martina'yı aradım.Hanımefendi kendisini "Sevgilim" diye kaydetmemi istemişti.Bende öyle kaydetmiştim.
"Efendim hayatım " diyen ince sesi duyunca gülümsedim.Ne yani, ben şimdi ciddi ciddi bu güzel kızla sevgili,daha sonrada evli mi olacaktım?
"Role girmişiz bakıyorum da." Kahkaha attı ve cevap verdi.Yalnız çok güzel kahkaha attı be!
"Sende alışsan iyi olur.Annemlerin yanında bana "hayatım,sevgilim,güzelim"falan de.İyice inansınlar ve bu anlaşmadan kimseye bahsetme.Sanki gerçekten sevgiliymişiz gibi düşün.Anlaşma falan yapmadık tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Aşk |Jortini|
Fanfiction"Eski sevgilimden kurtulmak için kaçtığım sırada yaptığım bir anlaşma sonucunda aşık olduğum ilan edildi." *Jortini Hikayesidir.* •Tüm Hakları Saklıdır.•