"Hem ne zararı var ki? Hatta faydası var."

524 28 11
                                    

Haftasonu dershane hocası test ödevi verdi, her dersten 500 soru.Ayrıca cuma günü quiz var.Performans notunu etkiliyor.Ona çalıştım.O yüzden yazamadım.Üzgünüm.Umarım bölümü beğenirsiniz.

Aslında söylemek istediğim bir kaç şey daha var.Söyleyeyim mi?

Geçtiğimiz günlerde Ankara'da meydana gelen bomba haberi ile 3 gün yas ilan edildi ve yas sona ermiş vaziyette.Hepinizin üzüldüğünü biliyorum.O yüzden fazla uzatmayacağım.Umarım sona erer ve bir daha böylesine bir ımm saldırıya maruz kalmazlar,kalmayız,kalmazsınız diyorum.Ölmüşlerimize de Allah'tan rahmet diliyorum.

İyi okumalar!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jorge'den

" 3 simit alabilir miyim? Yalnız gevrek olmasına dikkat edersek."

Ne? Haklıyım ama.

Simit tezgahının arkasında duran amca,şeffaf beyaz poşeti bana uzatarak " Al bakalım delikanlı.Tam istediğin gibi,gevrek hepsi."

Parayı uzattım."İyi günler,iyi işler.""

Poşeti aldım ve yürümeye başladım.Ann- Durun ilk önce neden geldiğimizi açıklayayım.Annem Martu'dan söz almıştı ya,o sebeple geldik.Önce sahilde yürüdük,şimdide simit yiyeceğiz.Hem hava biraz soğuk bugün.Ağustos ayı ama rüzgar var.Simitde iyi gidiyor.

"Sonunda enişte ya.Geldi simitler." dedi Cande.Çok sempatik bir kız bence.Kızılın en açık tonlarından saç rengine sahip.Harika saçları var bana göre.(Bencede.Cande'nin saçlarına ba-yı-lı-yor-um)

1 simiti annem ile Mariana teyzeye verdim.O ikisi aralarında paylaşacaktı.Diğer simiti Cande ve Ruggero'ya verdim,aynı şekilde onlarda paylaşacaktı.Son simitide Martina'ya verdim ve ikiye bölmesini bekledim.

Simiti ortasından ikiye ayırdı,büyük olanı bana verdi.

"Sen büyük olanı al.Ben çok yemem zaten." dedi ve simitten bir parça kopardı.

Bende bir parça koparıp ağzıma attım.Tini,bankın kenarında oturuyordu,bende yanında duruyordum.Ruggero,Cande'nin karşısına geçmişti ve konuşuyorlardı.

Ruggero ve Cande'nin aralarındaki bağ çok güzeldi.Ama şu var ki ne yalan söyleyeyim,Mercedes ve Ruggero'nun birlikte olduklarını düşünüyordum.Yakışıyorlar.

Kısa süre içinde herkes simitlerini bitirmişti.Yarım saat olmadan annemler bize veda ederek ayrıldılar..Bizse ne yapacağımızı düşünüyorduk.Sonuçta saat,dur bakıyım... 14:27

Ruggero kaykay kaymaya gidebileceğimizi önermişti.Tabi kızlardan itiraz nidalarını duyunca teklifi geri çekti.İstemese bile.Sanırım,Cande'den korkuyor.

Aslında korkacağını düşünmezdim.Çünkü Ruggero,havalı,yakışıklı,kafadengi ve dışardan korkağa benzemeyen bir çocuktu.( Ya da bu sadece Cande'ye özel)Ayrıca çok da nazik ve centilmendi.Ben tek kalmayayım diye bize katılmıştı.Düşünsenize.

"Bence şimdi herkes eve gidip bavulunu hazırlasın.Martu.Hatırlıyor musun Nicolas amca'yı? İstediğiniz zaman gelin size oda ayarlarım demişti.Yarın için konuşalım,grupça tatile gidelim.3 gün?Çok güzel olmaz mı?"

"Çok güzel olur da.Nicolas kimdi ya? Nicolas..."

"Hatırlamadın mı? Hani bir kere bize yemeğe gelmişti.Sende telefonunu alıp,tüm numaraları aramıştın."

"Aaa,evet.O da senin çillerinle dalga geçmişti."

"Hı-hı! Neyse,gidiyor muyuz? Şahsen siz gelsenizde gelmesenizde ben gidicem.Rahatlamam gerekiyor." dedi Cande.Konuyu kapatmak istediği belliydi.

Anlaşmalı Aşk |Jortini|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin