"Diego terk et burayı! Gerekirse camdan atla defol!"

508 28 8
                                    

        Arkadaşlar 1,2K olmuşuz ya! İnanmıyorum,inanamıyorum.Gerçekten en içten dileklerimle bunu belirtiyorum 1,2K olmamızı sağlayan,hikayeyi okuyan vote ve yorum yapan herkese iyiki varsınız diyorum.Hikayeyi okuyan çoğu kişiyi tanımıyorum ama tanışmasak da aynı kitapta buluşuyoruz ve bir aile gibi olduk.1,2 K'lık bir aile.Dile kolay.Öyle değil mi?
Neyse lafı daha fazla uzatmayacağım ( biraz sabırsız bir insanım hemen yb'ye geçmek istiyorum) bu bölümü beğenmenizi diliyorum ve 1,18 K olmamızın şerefine diyorum!

İyi okumalar!

...

Candelaria'dan

Bu tatil hepimize iyi gelecek hissediyorum.Özellikle Ruggero'ya.Zaten onun iyi olması için,kafasını boşaltması,rahatlaması için gidiyoruz.En azından benim gitme sebebim bu.

Başımı yasladığım yerden kaldırdım.Kafamı sağa sola çevirdim.Hâlâ yoldayız ve ben çok sıkılıyorum.Rug araba kullanıyor,Lodovica ve Federico müzik dinliyor,Tini ve Jorge elele konuşuyorlar - arada öpüşüyorlar,ayna diye bir şey var-  Diego soğuk espriler yapıp Mechi ile gülüyorlar.Of ya! Çok canım sıkıldı çok!

Diego'nun esprisini mi dinlesem? Aman yok fenalık gelir bana.Aslında canımda sıkılıyor,neyse dinleyeyim.

"Mechi bak dinle! Mesela gelin olmadan ölen kızların tabutuna gelinlik koyuyorlar ya,voleybolcularında tabutuna voleybol topu mu koysak?" dedi Diego arkadaşım.(Bu espriyi bizim sınıfta yaptılar bende aklıma gelince yazdım.Dalga amaçlı değil.)Ardından kahkahayı bastı.Mechi'de gülüyordu hem de içten bir şekilde.Buna sevindim.

"Diego terk et burayı! Gerekirse camdan atla,defol!" dedi benim biricik ablam.Evet yağ çekmekte üstüme yoktur!

"Tini ya! Takılma çocuğa bence güzel espriydi dostum." Dedi Mechi.Ardından Diego ile tokalaştılar.

"Dikkat dikkat.Otelimizi görmüş durumdayız.Birazdan iniş yapacağız.Herkesin kemerlerini bağlaması rica olunur."

"Kendini fazla kaptırmadın mı hayatım? "

"Hayatım mı? Beni erkek arkadaşınızla karıştırdınız herhalde hanımefendi.Ben bekar ve şoför bir erkeğim.Lütfen mesai saatleri içinde yakınlık talep etmeyiniz."

Yakınlık talep etmeyinizmiş! Çok fazla kaptırdın kendini hayatım.Öyle değil mi?

Bence öyle.

Öyle.

"Rug!"

Gözlerini sonuna kadar açtı.Korkmuşa benziyordu.Ay kıyamam benden korkuyordu değil mi? Canım.

"Şoför bey! Şoför bey!" diyen bir ses duyunca arkamı döndüm.Ablam eliyle sağ tarafı gösteriyor,bir taraftanda 'Şoför bey' diye bağırıyordu.

"Buyurun hanımefendiciğim."

Yalaka şey ne olacak.Ayrıca 'hanımefendiciğim' çok samimiyetsiz bir kere.Hıh!

"Otel geride kaldı.Neden durmadık? Lütfen geri dönün.Rica edicim."

"Hem-men!"

"Aaa!"

"Ya ben söylemiştim kemerini tak diye.Tabi beni neden dinleyeceksin ki? Sakalımız yok ki inansın."

Sokolomoz yokko ononson!

"Ehliyeti bakkaldan mı aldın sen şoför beyciğim?"

"Ha-ha! Gülmeyi unuttum,Diego'yu geçtin yani! Tebrikler Candelaria Molfese Stoessel! Tebrikler!"

"Sağolun Ruggero Pasquarelli ! Sağolun!"

Hem suçlu hem güçlü ya! Bu arada ne oldu biliyor musunuz?

HAYIR.

Peki anlatıyorum.Tini dön dedi ya bu şoför bozuntusuna hani? O da döndü.Daha doğrusu uçtu.Tam bir U dönüşü yaptık,360 derece falan.Cama yapışıyordum bu 'şoförün' sayesinde.

"Geldik Bayan Cande."

&&&

"Sence sarılı maviliyi mi giyeyim yoksa yeşili mi? Bence bugün sarı-maviyi giyeyim yarın yeşil giyerim.Tamam sağol Jorge."

İyide benim konuşmama izin vermedin ki,kendi kendine konuştun hallettin e bende armut toplamış oluyorum of Martu of bitirdin beni be sevgilim senin sayende duraksamadan konuşuyorum şu anda ve susamıyorum hadi sus Jorge sus bak susamıyorum duydun mu? Ay gördün mü? Aa sustum!

"Her zaman princess."

(Sarılı Mavili bikini) =Medya

Arkadaşlar bu bölümü 1K'nın şerefine yazdım.Umarım güzeldir.

Birde ben bir karar aldım.Fazla bölüm yayınlayacağım,her konu için.Mesela bu tatil konusunu uzatmayı düşünüyorum.Süpriz birisi gelecek,bombe bir şekilde.

Yani anlayacağınız sindire sindire bölüm yazacağım.He eğer istemesseniz o başka.O zaman 1 bölüm sonra direkt işe geçerim ve Jortini vıcık vıcık olmaya devam eder.Bence biraz araları açılsın değil mi? Ekşın olsun.

-Yeni Bölüm Fragmanı-

(Bu arada burada gelen kişi nişanlım diye sesleniyor,her kime ise artık.Bir kitapta okumuştum.Çocuklar küçükken birbirine nişanlım diyordu.Yani yanlış anlamayın diye söyledim.Tabi detayı anlatmadım size.)

"Nişanlım!"

"Aaaaaa! Bebeğim hoş geldin ya!"

...

"Bana bak defol git.Ve ona nişanlım deme."

"Tamam demem.O zaman sevgilim diyeyim?"

"Vazgeç ya.Defol!"

"Defolamam.Biz Martina'yla yattık Jorge.Defolamam."

...

"İçine düştün sanki? He ne dersin? Gerçi sen konuşmuyordun değil mi? Onunla yatıyordun sen evet!"

"Gerizekalı!"

...

"Özür dilerim."

"Neden onunla birlikte olduğumu sandığın için mi? "

"Sanırım."

...

"Asansör,sen,ben ve öpücüğümüz.Uyar mı?"

"Uydu bile."

...

"Benimle birlikte ol Martu.Seni seviyorum ve sen bana ait olmalısın."

"Şimdi değil.Otel odasında olsun istemiyorum sevgilim."

...

"Öp beni."

"Hayır beni öpecek!"

"Defolun.İkinizde!"

Anlaşmalı Aşk |Jortini|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin