Melek (!) yazarınız size bölüm yazdı! Pazartesi sosyal ve matematik sınavım var.Benim için dua eder misiniz?
Jorge
Mercedes,çekilişten tam bir gün sonra hediyelerin Salı günü verileceğini söylemişti.Bende aklıma gelen hediyeyi bir koşu gidip almıştım.Martina'ma da yakışırdı hani.
Neyse işte bugün günlerden Salı ve ben Martina'ya gidiyorum.Yanlış anlaşılmasın,istek üzerine değil kesinlikle.Orada toplanacağımız kararlaştırıldığı için.
"Hoşgeldin...Jorge." dedi Tini.Gözleri yere odaklanmıştı hemen.
"Hoşbuldum.Şey... girebilir miyim?" diye sordum emin olamamanın verdiği ses tonu ile.
Başını sallayınca içeri girdim ve hediyemi komodinin üzerine bıraktım.Başını uzattı ve hediyeyi görmeye çalıştı.Lakin bu -gerçekten- imkansızdı.Çünkü hediye paketini iki kere dolamıştım.
Daha kimse gelmemişti ve bu beni mutlu etmişti.-Eski- sevgilimle başbaşaydık sonuçta.
Önümdeki koltuğa oturdum ve ayaklarımı uzattım.Tek kaşını kaldırdı,dudaklarını büzdü ve konuştu :
"Farkındaysan izin istemedin ayaklarını uzatmak için? Burası Bingo'nun ahırı mı yahu?"
Büyük bir tebessüm ettim."Bingo değil canım o,Dingo.Repeat after me,Dingo!"
"Ay,neyse ne! Hem sen sen...Sen rahat mısın ya?"
"Benimle düzgün konuş."
"Konuşmassam ne yaparsın be? Hı,ne yaparsın?"
"Öperim."
"Sanki öpmedin.Neden bu kadar korkayım ki? Sonuçta sen..."
"Sakın o lafı tamamlama Martina."
"Tamamlarsam Jorge?"
"Seni si- Neyse ağzımı bozmayacağım."
"Ah,keşke sadece ağzınızı değil ilişkinizini de bozmasanız diyorum."
"Sen bana laf mı soktun?"
"Oy,kıyamam.Çok acıdı mı? Hissettin mi?"
"Ee ne diyeyim senin işinde zor tabi."
"Ne? Neden?"
"Ben olsam bende böyle bir meteora aşık olurdum."
"Ukala dümbeleği seni! Hem senin işin yok mu? İşe gitmiyor muydun?"
"Patron noel haftası diye bir hafta izin verdi de."
"Heeeeh,isabet olmuş."
"Neden ki?"
"Rahat rahat depresyona girebilirsin işte."
"Özgüvenini takdir ettim doğrusu.Ben neden senin için depresyona gireyim ki? "
"Farkında mısın bilmiyorum ama yalan söylüyorsun bebeğim."
"Öyle mi bebeğim?"
Gözlerini kısarak başını salladı.Birlikte olsaydık şu an onu öpmüştüm."Öp o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Aşk |Jortini|
Fanfiction"Eski sevgilimden kurtulmak için kaçtığım sırada yaptığım bir anlaşma sonucunda aşık olduğum ilan edildi." *Jortini Hikayesidir.* •Tüm Hakları Saklıdır.•