"Anı yaşa."

548 43 9
                                    


"Çakma sevgilim mi?"

Kahretsin! Diego Jorge'nin bana attığı mesajı gördü.Hemen bir yalan uydurmam lazım.

"Ben ona bazen öyle söylerim de.Bir nedeni yok." Canım benim.Nasıl da kurtardı beni Jorge'm.

İnanmayan gözlerle Jorge'yi gözleriyle süzen - yiyip bitiren - Diego'ya ' Ne var?' bakışı attım.

"Çakma sevgili;sevgili gibi davrananlara denir.Siz öyle değilsiniz." Pablo'nun beni Diego'nun bakışlarından kurtarmasına minnettarım.Konuşunca herkesin ilgisi ona yüklendi de,o manada. "Jorge'nin de dediği gibi bir nedeni olduğunu sanmıyorum.Düşünüyorum ve bulamıyorum." Pablo'nun kurduğu cümleler beni bir zeytinyağı misali üste çıkarıyordu.

Diego başını salladı ve içeceğinden bir yudum aldı.

"Evet,best'lerim.Şimdi ne yapıyoruz?" Ortamdaki tarif edemediğim,beni kötü yönde etkileyen havayı dağıtan Mercedes'in ingilizce takıntısını bilmeyen Jorge'ye döndüm.

"Mechi,ingilizce konuşmayı sever.Cümlelerinde de kullanır.Alışırsın."

Jorge yanağında oluşan ufak bir gamze ile Mercedes'i süzdü.

"Ne yapmak istersin?"

"Ooo,ilk defa beni anlayan biri.Seni sevdim,Jorge."

"Nasıl yani? Grupta sana fikrini soran yok mu? "

Mercedes el hareketleri ile 'şöyle-böyle' diyerek soruyu cevapladı.Sanki şimdi Jorge bizi -beni- azarlayacakmış gibi hissediyorum,nedense.

"Bence sen çok eğlenceli,kariyer sahibi ve açık fikirli bir bayansın." Masayı süzdü -bininci kez- ve bana bakarak konuştu.

"Ne yapmak istersen onu yapalım,Mechi."

&&&

" 1-2-3 başla!"

Yarışa başlayan Jorge ve Mercedes'e baktım.Mercedes bizim evde kimse olmadığı için şanslı olduğumuzu,arka bahçede koşu yarışı yapmak istediğini söyledi.Doğrusu,bizi güzellik merkezine götürür diye düşünmüştüm.

"Bence Jorge kazanacak.Ya sence? " Yanımda sorusuna cevap bekleyen Diego'ya yarıştan gözümü ayırmadan cevap verdim.

"Desteklediğim kimse yok.Aynı şekilde tahminimde yok.İkiside bana yakın insanlar,taraf yok."

Benim bu mantıklı hallerimden sıkıldığını belli edercesine ses çıkararak salıncakta oturan Pablo'nun yanına oturdu.

"Ha-ha! Ben kazandım!"

Yarışı tahmin etttiğim -istediğim- gibi Jorge kazanmıştı.Zaten Mercedes'in onu seçmesi hataydı.

"Hadi Martu,şimdi seninle yarışalım."

Yarışını yeni bitirmişti ve benimle tekrardan o yorgunluğu yaşamak mı istiyordu? Üstelik altımda etek var!

"Altımda etek var.Yani bu halde koşamam ben.Başka birini bul."

Mercedes suratını astı ama bir anda gülümsedi.Bu kızın ani ruh değişimleri beni öldürüyor.

"Hoppala!"

Ayaklarımın yerden kesildiğini hissettim.Daha sonra ise Jorge'nin ben kucağındayken koşarak bahçenin arka taraflarında,benim özel yerime yaklaştığını hissettim.Tabii bunlar şu an oluyor.

"Şurada oturalım mı? "

"Farketmez."

Koşmasına rağmen terlemeyen Jorge'ye hayretler içerisinde baktım.O kadar koşu yaptı ve terlemedi mi?

"Nasıl olur da terlemessin,o kadar koşudan sonra?"

Ufak bir gülücük attı."Biz yarış yapmadık.Mercedesle baş başa konuşmak için bu yalanı uydurduk." Arkasına yaslandı."Zaten benim kazanacağım belliydi.Mercedes risk almaz."

Mercedes'le....

Baş Başa...

Sırf bu yüzden yalan uydurmak...

Baş Başa...

Gözlerimin dolduğunu hissettim.Hemen sıkı bir şekilde gözlerimi kapatıp saçlarımla saklamaya çalıştım.Ama başaramadım.

"Ağlıyor musun sen?"

Jorge 'nin sorusuna karşın ellerimi yanaklarımda gezdirdim.Ağlıyordum....Onun önünde güçsüz düşmüştüm.Şimdi bu ağlamaya farklı anlamlar yükleyecekti.

Mercedes'in bir sevgilisi var ve onlar çok mutlu.Bizde çok mutluyuz.Of! Kimi kandırıyorum ki! Biz diye bir şey yok.Olamaz da...

"Kıskandın mı Mechi'yi?"

"Ben? Kıskanmak? Mechi'yi? Ha-ha! Çok espriksin."

"Neden ağladın öyleyse?"

"Ben mutluyken ağlarım da."

O ne demek ya? Mutluyken ağlamak? Buna ben bile kanmam.

Bana biraz yaklaştı ve elimi tuttu.Vücudum adeta yeni doğmuş gibi hissettim.Elleri...Çok yumuşak ve bebeksiydi.

"Benimle mutlusun yani?" Yaklaştı.Yaklaştı.Yaklaştı.Galiba öpecek.Hayır öpmesin.Evet öpsün.Öpsün.Ya da öpmesin.

"Anı yaşa." dedi ve beni öptü.

Jortini öpüştü! Evet ama hemen birleşmeyecekler.2-3 bölüm var.

Sizce birleşsinler mi? Yoksa birleşmesinler mi? Yoruma belirtirseniz mutluluktan uçarım :)

-foreverrjortinii

Anlaşmalı Aşk |Jortini|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin