"İlk Gece."

439 21 6
                                    

Nedense içimden ithaf etmek geldi.Bundan sonra her hikayemde her bölümde birine ithaf edicem.İyi olsa da olmasa da...Bugün bu bölümü Tiniloves41 'e ithaf ediyorum🙃

Ayrıca,farketmişsinizdir zaten,Jorge'nin içindeki sapık ruh yavaş yavaş kendini belli etti.Bundan sonra da karakter haline gelecek çünkü kurguyu o şekilde ayarladım.Rahatsız olmazsınız umarım :)

İyi okumalar!

1.5 Ay Sonra...
Bu 1.5 ay içinde tahmin edersiniz ki Jorge evlenme planlarını ertelemedi ve nişanı bir kaç gün sonra adeta yangından mal kaçırır gibi yaptık.Gayet hoştu ve aile arasındaydı.Aileden kastım Jorge'nin arkadaşı Salvador,bizim grup ve anneler babalar.Bu arada Salvador ile Jorge konuşup aralarındaki ufak buzlanmayı erittiler.Sevindim eskisi gibi olmalarına.

Bir arkadaş veya bir dost hayatta olmazsa olmazdı.Senin açından bakardı,sana destek olurdu.Bu da sana güven ve
rir,hayata bağlardı.

O yüzden mutlaka arkadaş edinin gençler!

Neyse,öğütlerimden sonra şimdiye gelelim.Şu an da Jorge ile bitmiş olan evimizdeyiz.Kişisel eşyalarımızı yerleştirmek için geldik ve yerleştirme işi bitince hemen evlere gideceğiz.Çünkü yarın düğün var.

"Benim işim bitti sevgilim." dedi Jorge.

"Benim işim çoktan bitmişti sevgilim.Neyse,hadi gidelim." dedim.Jorge elini belime koyup sahiplenici bir edayla evden çıkardı.Beni çok seviyordu,hatta aşıktı ve herkesin bunu bilmesini,görmesini istiyordu.Dolayısıyla bu şekilde belirtmeye çalışıyordu bunu.

Arabaya bindiğimizde Jorge'nin telefonu çaldı.Bende hemen telefonu arabanın radyosuna bağladım ve açtım.

'İyi günler Jorge bey.Efendim düğün mekanı,içecekler,ses,gelin ve damat odası her şey hazır.Sizi bilgilendirmek için aramıştım.'

'Her şeyin hazır olmasına sevindim.Yarın güzel olacak sayenizde.'

'Beğeneceğinizi umuyoruz.Neyse,şimdilik hoşçakalın.Yarın saat 16.00 gibi burada olursanız iyi olur.'

'Tabiki,orada olacağız.Hoşçakalın!'

Konuşmaları bitince telefonu kapatıp direksiyonun sağ tarafındaki bölmeye yerleştirdim.

"Güzelim,şaka maka yarın evleniyoruz.Heyecanlı mısın?" dedi Jorge.

O da soru mu Jorge? Tabiki de heyecanlıyım."Hemde çok heyecanlıyım.Fakat birde korkuyorum.Bir şeyin eksik olmasından,olay olmasından ya da ne bileyim kötü bir şey olmasından..."

"Şşt,panikleme güzelim.Bak duydun her şey hazırmış.Gözden kaçırmış olabileceklerini sanmıyorum.Ayrıca kötü bir şey olacağını da düşünmüyorum.Sen de düşünme.Ne demişler..." Lafını bölüp cümlesini tamamladım.

"Pozitif düşün pozitif olsun.Haklısın,sorun etmemeliyim." dedim.

O da " Aynen,sorun etme aşkım.Her şey çok güzel olacak." diyerek beni onayladı.

"Evet.Her şey çok güzel olacak."

***

Gözümde patlayan flaşların,alkış seslerinin,konfetilerin eşliğinde Jorge ile uzun merdivenden inebilmiştik.Nikah masasına doğru uzanan kırmızı halının üzerinden heyecanlı ve mutlu -çok mutlu- adımlarla ilerlerken ailelerimizin ve bizim grubun gözlerindeki doluluğu fark ettim.Tamam annemler ağlar da,grup siz neden ağlıyorsunuz?

Anlaşmalı Aşk |Jortini|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin