"Yakışıklı kelimesi Jorge'nin yanında halt etmiş."

358 30 3
                                    

Darararara.Darararara. (İphone zil sesi cgdjdjdnfofmf)

Of! Kim bu arayan bu saatte ya.Tatile geldik uyuyamıyoruz.Hayret birşey!

Kimmiş? Mechi.Bu kıza yalnızlık yaramadı.En yakın zamanda evversek mi acaba? Napsak?

"Ne var Mechi!"

"Sakin ol kızım ya! Hadi aşağı inin deyecektim.Saat 08:30 oldu.Kahvaltı başladı nerdesiniz?"

"Uyuyorduk Mec.Uyandırdığın için sağol."

"Tamam ya tamam.Hadi inin aşağı! Öptüm,hoşçakal."

"Bende öptüm." dedim ve telefonu kapattım.

Yanımda uyuyan sevgilime döndüm.Hafif sakalı çıkmıştı ve bu hali çok seksiydi.Şu an dudağımı ısırıyorum.Hakılıyım da.Sonuçta adam taş! Yani kızlar bakabilir ve ben o kızları yollarım!  Yalnız ne ara geldik bu kızlara? Her neyse.

Darararara.Darararara.

Yeter ama Mechi.Bir rahat vermedin şurada yahu! Zaten adam pazartesi işe gidecek.
Hışımla telefonu açtım ve bir şeyler geveledim.

"Tamam Mec,geldik bay!" deyip kapattım.Taktımı takıyor bu da he!

"Sevgilim kalk hadi.Hadi kalk." diyerek dürttüm Jorge'yi.

Kırpıştırarak gözlerini açtı.Tanrım! Yakışıklı kelimesi Jorge'nin yanında halt etmiş bence.

"Ne oldu bebeğim bu saatte? Uyuyayım azıcık daha.Tatile geldik."

" Ya,aynısını bende söyledim.Fakat Mec beni dinlemiyor.Taktı yani.İnin de inin!" Gülümsedi.

"Bu Mec çok alem bir kız.Sempatik yani,hele diş telleri." dedi ve gülümsemesi çağ atladı."Ağzı kulaklarına vardı" atasözünü haklı çıkartmaya çalışıyor.

"Madem istedi hadi kalkalım da gidelim.Acıktım ben zaten."

Uykudan yeni uyandın be adam! Açlık diyorsun.Az dur da.Yavaş! Ay, içime laz kaçtı!

(Hep İnadına Aşk'tan bunlar.Kusura bakmayın.)

"Hadi Martu.Giyin artık."

"Tamam tamam." dedim ve valizden bir kaç bir şey çıkardım.

Candelaria'dan

" Nerede kaldılar? Geç kalacağız ya!" dedi Mechi.

Neye geç kalacaktık? Yetişmemiz gereken bir yer mi var?

"Mechi!" dedi Rugg. Benden bir şey saklıyorlardı.Lakin başaramadılar.Benim gibi zeki bir kızdan bir şey saklamaları saçmaydı halbuki.

"Ben kalkıyorum.Kulaklarımı takacağım ve güzel bir yürüyüş yapacağım.Ablamlar kahvaltısını bitirince beni arayın.Hoşçakalın!"

"Cande! Bekle." dedi arkamdan Rugg.Madem sürpriz yapacaksınız peşimden koşun!

...

Merhabalar! Bu hafta Türkçe,Fen ve Matematik yazılım vardı.Sonra İngilizce hocamız yarın sınavsınız İngilizce'den dedi.Biz şok,biz iptal! Apar topar çalıştım.O yüzden yeni bölüm gecikti.Zaten bu bölümde pek içime sinmedi.Amacım siz okuyucularıma burada olduğumu hatırlatmaktı.Sizleri seviyorum! İyi okumalar.

Not: Bu hikayenin sezon finalini 15 tatile girmeden 1-2 gün önce yapacağım.Yani daha çooook var.

-foreverrjortinii

Anlaşmalı Aşk |Jortini|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin