-Lodovica-
Diego ile ayrıldığımız günden beri daha doğrusu onun benden ayrıldığı günden beri depresyondayım.Hiç şaşırmadınız değil mi? Her normal kız sevgilisinden ayrılınca depresyona girer.Terkedilmiş kızlar tarafından kanıtlanmış bir olgudur bu.Bu yüzden bende depresyondayım,depresyondayım,depresyondayım...
Öğle vakti kalkıyorum,kahvaltı etmiyorum kuruyemiş,cips falan yiyorum.Üzerine bir güzel Cola.Onun üzerine de bir paket çekirdek.Çit çit iyi gidiyor vallahi.Birde ben magazin programı da izliyorum.Oo suyundan da koyun.Harika bir ikili.
"Ünlü oyuncu nerede ve nasıl kaza geçirdi? Durumu nasıl? Birazdan Star Magazinde!"
Şu basına da gıcık oluyorum ya.Size ne insanların hayatından? Size ne yani.Belki istemiyordur televizyona çıkmak? Röpörtaj vermek? Belkide kaza geçirdiğinin bile bilinmesini istemiyordu? Ne diye haber yapıyorsun?
Örnek ben ; çok ünlü olsaydım,insanlar beni tanısaydı yani tanınmış bir şahıs olsaydım eğer Diego ile ayrıldık mı? Evet.Bunun basına sızmamasını isterdim mesela.Kimse öğrnmesin,duymasın,bilmesin.
Ding-Dong
Keşke bende kapıyı duymasaydım.Of ya çok üşendim şimdi kapıyı açmaya.Kim geldi ki? Diego geldiyse,affeder belki olmaz mı? Ya da Tini.Evet gelsin biraz dedikodu yaparız,sarılırız,ağlarız falan.Harika olur bence.
Ding-Dong
Eyvah! Kapıyı unuttum ya ben.Gerçekten şu sıralar aşırı üşengeç ve unutkan oldum.Bu iyiye gitmiyor açıkçası.Bir doktora görünsem iyi olur.Ruh sağlığım bozulmaya başladı,bunalmaya başladım.
Koşarak kapıya gittim.Dışarıdaki her kimse çok beklemişti ve bana kızma olasılığı yüksekti.Kim olduğuna da bağlı tabi.
Daha fazla bekletmeden kapıyı açtım.Karşımda Jorge vardı ve açıkçası benim gibiydi.Acı çekiyordu,bunu hissettiriyordu,beni endişelendiriyordu.
Kafamı sağa sola sallayarak 'Ne oldu?' dedim.O da bana ' Sorma' der gibi baktı.İçeri geç manasında elimi kaldırdım ve kapıyı kapattım.İkimizde koltuktaki yerimizi aldığımızda meseleyi anlamaya çalıştım.
"Ne oldu Jorge, iyi değilsin sanırım? "
Bana kızarık gözlerle baktı.İçim cız etti desem yeridir.Bu çocuğu da üzenin ben...Neyse.
"Tini..."
"Ne oldu Tini'ye? Kavga falan mı ettiniz?"
"Şey oldu işte,ben gittim ya şey oldu.Yani aslında gitmesem şey olmayacaktı ama işte ne bileyim."
"Bir dakika Jorge.Şunu doğru düzgün anlatır mısın?"
İçini çekti ve saçını geriye atıp geri bıraktı.Ardından da ofladı."Tini beni aldatıyor Lodovica.Hemde Salvador'la.En yakın tek arkadaşımla."
FLASHBACK
"Jorge mesain bitti.Çıkacak mısın?"
Elimle alnıma şaplak attım.Yine kendimi işime kaptırmıştım ve Dünya ile olan bağımı kopartmıştım.Bu işe başladığım günden beri böyleydi.Nasıl dolmuşsa artık içimdeki çalışma isteği ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Aşk |Jortini|
Fanfiction"Eski sevgilimden kurtulmak için kaçtığım sırada yaptığım bir anlaşma sonucunda aşık olduğum ilan edildi." *Jortini Hikayesidir.* •Tüm Hakları Saklıdır.•