Συγγραφικό Σημείωμα

1.5K 72 7
                                    

Γεια σε όλους!
Αυτή η ιστορία έχει ολοκληρωθεί και αποφάσισα να την ανεβάσω εδώ, μετά από αρκετές προτάσεις που μου έκαναν φίλοι μου.
Η ιστορία περιέχει πολλά κεφάλαια, γι αυτό είναι δύσκολο να ξέρω πότε θα ολοκληρωθεί και επίσης λόγω σχολείου και διαβασμάτων μπορεί τα κεφάλαια να ανεβαίνουν αργά. Σκοπός μου είναι να ανεβάζω ένα κεφάλαιο κάθε Σαββατοκύριακο, αλλά αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ενώ μπορεί σε διακοπές (π.χ. Χριστούγεννα) να ανεβαίνουν πιο πυκνά.
Αν σας αρέσει η ιστορία είστε ελεύθεροι να ψηφίζετε τα κεφάλαια και να αφήνετε σχόλια ή απορίες στο τέλος κάθε κεφαλαίου.
Σας ευχαριστώ πολύ και καλή ανάγνωση!
MaryEffie

___

Στην Σάρα, που είναι το πρώτο άτομο που έμαθε πως τελειώνει αυτή η ιστορία, που δεν έχει χάσει τόνο από το κάθε καφάλαιο και που είναι λιγάκι ερωτευμένη με τον Ράιαν :P
Στην Ελευθερία, που είναι η καλύτερη κολλητή του κόσμου, παρόλο που βαριέται να διαβάζει ολόκληρες τις ιστορίες και που με έκανε να γελάω μέχρι δακρύων, κοροϊδεύοντας την Έμιλι και τον Ράιαν (ξέρεις εσύ :D).
Στην Βασιλική, την Βαρβάρα και τον Νίκο, που με ώθησαν να γράψω αυτή την ιστορία και που την λάτρεψαν όσο κι εγώ.
Στην Πολυτίμη, που περίμενε έναν ολόκληρο χρόνο να διαβάσει την ιστορία και που καταλαβαίνουμε η μία την λογοτεχνική τρέλα της άλλης!

___

Η ιστορία είναι πολυπρόσωπη. Παρακάτω αναφέρονται τα σημαντικότερα πρόσωπα.

Έμιλι: πρωταγωνίστρια, ερωτευμένη με τον Ράιαν, η τελευταία βρικόλακας.
Ράιαν: ερωτευμένος κρυφά με την Έμιλι, ο μόνος που την εμπιστεύεται μέχρι το τέλος.
Κόμης: ο πρώτος βρικόλακας, εχθρός της Έμιλι.
Μάργκαρετ: βρικόλακας, φανατική εχθρός του Κόμη, αφού πιστεύει πως εκείνος σκότωσε τον σύντροφό της.
Άνταμ: βρικόλακας, αγνοούμενος για πολλά χρόνια, θεωρείται νεκρός, σύντροφος της Μάργκαρετ.
Κρίστοφερ: βρικόλακας, 10χρονος γιος της Μάργκαρετ και του Άνταμ, λιγομίλητος.
Δούκισσα: σύζυγος του Κόμη, μισητή από πολλούς βρικόλακες, απεχθάνεται την Έμιλι.
Ματέους: ενηλικιωμένος γιος του Κόμη και της Δούκισσας, υποχρεωμένος να υπακούει στος εντολές των γονιών του.
Ευγένιος: ο ομορφονιός κολλητός φίλος του Ματέους, "πέφτουλας", το δεξί χέρι του Κόμη.

___

Η ιστορία έχει υποστεί αλλαγές σε σχέση με την αρχική.

Ο Τελευταίος Εφιάλτης  [Παύση Ανανεώσεων!]Where stories live. Discover now