Ε Ν Η Μ Ε Ρ Ω Σ Η ! ! ! (sos)

52 5 26
                                    

Ναι, ναι, το ξέρω, έχω να ανεβάσω ένα χρόνο, σας παρακαλώ μην με βρίσετε! 😩😔😅

Έχουμε πολλάαα πράγματα να πούμε, οπότε θα προσπαθήσω να μην σας καθυστερήσω (πολύ)... 😅

Θα ήθελα μόνο, όσο μπορείτε να διαβάσετε αυτά που έχω να πω και να συγχωρήσετε (όσο μπορείτε...) 😶😶

Οπότε... Ακούστεεεε... Έχω και καλά και κακά νέα, αλλά επειδή είμαι σίγουρη πως ομόφωνα θα απαντούσατε πως θέλετε να μάθετε πρώτα τα κακά και μετά τα καλά νέα, θα τα πω με αυτή τη σειρά. 😏

Αρχικά, για όσους δεν το γνωρίζατε, τη σχολική χρόνια που μας πέρασε, έδινα πανελλήνιες, πράγμα που σημαίνει, πως ο ελεύθερος χρόνος μου ήταν περιορισμένος ή ακόμα και ανύπαρκτος πολλές φορές. Είχα πάρει απόφαση ήδη από το καλοκαίρι που μας πέρασε πως δεν θα ασχοληθώ με τις ιστορίες μου και γενικότερα το Wattpad όλο το χρόνο, οπότε πέρασα ένα χρόνο στην αφάνεια. Ζήτω συγγνώμη που δεν είχα βγάλει νωρίτερα ανακοίνωση, αλλά το φθινόπωρο όπου είχαν αρχίσει πλέον τα σχολεία, αμφιταλαντευόμουν ακόμα για το αν θα συνεχίσω να μένω ενεργή στην πλατφόρμα ή όχι.

Τελικά δεν έμεινα, το καταλάβαμε όλοι αυτό!... 😂😂

Τώρα, σχετικά με αυτήν εδώ την ιστορία (Ο Τελευταίος Εφιάλτης), θα το πω ωμά και άχαρα, αλλά δυστυχώς (ή ευτυχώς για κάποιους 😂) σταματάω.

*Ενός λεπτού σιγή, παιδιά... Τσεκάρω αντιδράσεις...*

Τέλος πάντων οι λόγοι είναι πολλοί. Βασικός και κύριος είναι ότι βαρέθηκα. Την συγκεκριμένη ιστορία, για όσους δεν το έχω πει, είχα ξεκινήσει να τη γράφω όταν είχα τελειώσει τη πρώτη γυμνασίου σε τετράδια με σκοπό να τη διαβάζουν κάποιοι φίλοι μου. Τότε είχαμε ξεκινήσει δυο-τρία άτομα να γράφουμε ιστορίες σε τετράδια και να τις ανταλλάσουμε. Βασική θεματολογία ήταν οι βρικόλακες και οι λυκάνθρωποι, οπότε κι εγώ για να μην μείνω απέξω, έκανα μια από τα ίδια.

Στην πορεία, το χόμπι αυτό το σταματήσαμε, αλλά επειδή εγώ είχα παθιαστεί (λέμε τώρα!😂) συνέχισα να γράφω, μέχρι που κατάφερα με κόπο να την τελειώσω όταν τελείωνα την τρίτη γυμνασίου (νομίζω). Μετά από καιρό, μια γνωστή με ενημέρωσε τυχαία για το wattpad, οπότε έκατσα κι εγώ και το έψαξα, ενθουσιάστηκα και μετά από λίγο καιρό αποφάσισα να γράψω και 'γω τα δικά μου.

Τέλος πάντων, για να μην τα πολυλογώ, αποφάσισα (έπειτα από ώριμη σκέψη 😂) να ανεβάσω την ιστορια που έγραφα σε τετράδια στην πλατφόρμα, με την προϋπόθεση ότι θα έκανα κάποια αλλαγές γιατί σε μερικά σημεία η ιστορια ήταν για κλάματα! Το θέμα όμως ήταν ότι ενώ στην αρχή έλεγα «έλα μωρε, σιγά τις τρομερές αλλαγές που πρέπει να κάνω», αποδείχτηκε τελικά πως έπρεπε να αλλάξω πολύυυυ περισσότερα πράγματα από ότι είχα υπολογίσει, με αποτελέσμα σε κάποια φάση να γράφω άλλη ιστορία...

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 30, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Ο Τελευταίος Εφιάλτης  [Παύση Ανανεώσεων!]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora