Κεφάλαιο 20

122 12 7
                                    


«Τι εννοείς;» τον ρώτησε με δυσπιστία και έκπληξη ταυτόχρονα η Μάργκαρετ. «Αυτό που λες είναι αδύνατο! Η μνήμη σου αφαιρείται όταν πας στον έξω κόσμο! Εσύ θυμώσουν γεγονότα από το Κάστρο όταν βγήκες εκεί έξω;»

«Ν... Ναι...» της απάντησε μπερδεμένος ο Ράιαν. «Και χρησιμοποίησα την δύναμή μου για να την προειδοποιήσω.» συνέχισε δείχνοντας με το βλέμμα του την Έμιλι.

«Τι έκανες λέει; Πώς είναι δυνατόν;»

«Δ... Δεν ξέρω, Μάργκαρετ! Απλώς συνέβη!»

Εκείνη κοίταξε την Έμιλι και ύστερα τον Ράιαν, εναλλάσσοντας το βλέμμα της πότε στον εναν πότε στον άλλον, προσπαθώντας να καλύψει το κενό γνώσεων που της είχε δημιουργηθεί. Δεν καταλάβαινε τι εννοούσε ο Ράιαν, ή για την ακρίβεια, καταλάβαινε, απλώς δεν μπορούσε να κατανοήσει πώς ήταν δυνατό να συνέβαινε κάτι τέτοιο, αφού σύμφωνα με τις δικές της γνώσεις ένα φαινόμενο σαν κι αυτό που παρουσίαζε ο Ράιαν ήταν αδύνατο να συμβεί.

«Μην μου πεις ότι της μίλησες για το μέλλον;»

«Ο... Όχι!» τρεύλισε εκείνος. «Ε... Ε... Δεν ξέρω! Μπορεί!... Μάλλον!...» αναστέναξε. «Σκατά! Νομίζω το έκανα!»

«Τι στο καλό συμβαίνει!» φώναξε η Έμιλι και σηκώθηκε όρθια. «Ας μου εξηγήσει κάποιος, σας παρακαλώ!»

Ο Ράιαν σηκώθηκε αμέσως όρθιος κι εκείνος, την έπιασε από τα μπράτσα, προσπαθώντας να την καθησυχάσει και να την ηρεμίσει και την κοίταξε βαθιά μέσα στα μάτια της, αποφασίζοντας να της μιλήσει εκείνος. «Εγώ...»

«Σου είπε το μέλλον, ηλίθια!» της απάντησε η Μάργκαρετ, διακόπτοντας τον Ράιαν πριν τελειώσει την φράση του. «Και ύστερα κάθομαι εγώ και απορώ πώς ήταν δυνατό να ξέρει το όνομα του Άνταμ! Τι άλλο ξέρεις, μικρή; Μίλα!»

«Δεν γνωρίζω τίποτα!» της απάντησε η Έμιλι, διατηρώντας την ίδια ένταση στη φωνή της.

«Λες ψέματα!» της γρύλισε. «Είσαι πολύ ύποπτη, μικρή! Ξέρεις τα πάντα, γι αυτό μίλα! Πες μας τι άλλο ξέρεις!»

«Δεν ξέρω τίποτα, Μάργκαρετ! Δεν ξέρω από πού έμαθα το όνομα του συντρόφου σου, ούτε καταλαβαίνω τι εννοεί ο Ράιαν!»

«Σταμάτα να προσποιήσε!» συνέχισε εκείνη. «Το μυστικό σου αποκαλύφθηκε, μικρή!»

Ο Τελευταίος Εφιάλτης  [Παύση Ανανεώσεων!]Where stories live. Discover now