Κεφάλαιο 14

163 15 0
                                    


Έκλεισε τα μάτια της και αναστέναξε, σαν να έπερνε μια βαθιά ανάσα ανακούφισης ύστερα από όλα όσα είχαν συμβεί· ύστερα από όλα όσα είχε ακούσει. Ο Ράιαν την περίμενε υπομονετικά έξω από το δωμάτιο της να αλλάξει ρούχα, αν κι εκείνη είχε δει αυτό το γεγονός περισσότερο ως μια μικρή ευκαιρία να μείνει για λίγο μόνη με τον εαυτό της και να προσπαθήσει να 'χωνέψει' το τι συνέβαινε γύρω της.

Δεν είχε ιδέα πού θα πήγαιναν, αλλά εκείνος της είχε πει να φορέσει άνετα ρούχα, που δεν θα τα αισθανόταν καθόλου άβολα πάνω της, γιατί "αυτό ήταν σημαντική προϋπόθεση που δεν έπρεπε να παραλείψει". Ή τουλάχιστον αυτό της είχε πει. Από την μία την ενθουσίαζε η ιδέα ότι θα έβγαινε από εκείνο το δωμάτιο και θα ερχόταν σε επαφή με τον κόσμο που υπήρχε έξω από αυτό, όμως ταυτόχρονα ένιωθε φόβο και ανησυχία για το τι θα μπορούσε να αντικρίσει εκεί. Στο κάτω κάτω, κανένας δεν της είχε υποσχεθεί πως θα δει πολλά ευχάριστα πράγματα, αλλά ακόμα κι αν ήταν έτσι, το θεωρούσε απολύτως φυσιολογικό να υιοθετήσει μία αμυντική στάση απέναντι στο οτιδήποτε, αφού ούτως ή άλλως ήταν καχύποπτη.

Βημάτισε αργά μέχρι την ντουλάπα στην άλλη άκρη του δωματίου και, με διστακτικές κινήσεις, άνοιξε τα φύλλα της, στην προσπάθεια της να βρει άνετα ρούχα, αφού δεν υπήρχε κάποιο άλλο μέρος που θα την προμήθευε με ρούχα, ούτε το ημιδιάφανο, λευκό φορεματάκι της, που έμοιζε λίγο με νυχτικό εποχής, θεωρούταν κατάλληλο. Τα φύλλα της ντουλάπας άνοιξαν με ένα διαπεραστικό τρίξιμο που την έκανε να ανατριχιάσει, σαν κανένας να μην είχε σκεφτεί να λαδώσει τους μεντεσέδες εδώ και χρόνια. Αλλά δεν περίμενε και τίποτα περισσότερο, από ανθρώπους που επέλεγαν να ντύνονται σαν μασκαράδες της Αναγέννησης.

Αντίστοιχης νοοτροπίας ήταν και τα ρούχα που αντίκρισε. Δεν μπορούσε να καταλάβει πως στο καλό θα έβρισκε άνετα ρούχα, όταν το μόνο που υπήρχε εκεί μέσα ήταν φραμπαλά φορέματα με γελοία μεγάλα φουρό και έντονα χρώματα που συνδυάζονταν περίεργα πάνω στα διαφόρων ειδών υφάσματα. Σκέφτηκε πως μία τέτοια ενδυμασία θα ήταν ιδανική για πάρτι μασκέ, αλλά σίγουρα ακατάλληλη για εκείνη την περίσταση, αφού μόνο άνετα δεν φαίνονταν με τόσα διακοσμητικά που είχαν πάνω τους.

Θυμήθηκε πως κάποτε η Άσλι την είχε προσκαλέσει σε ένα πάρτι μασκέ που είχε οργανώσει σπίτι της πριν από δύο χρόνια περίπου και είχε ντυθεί αστροναύτης, κάνοντας φυσικά μεγάλη αντίθεση με τις άλλες συμμαθήτριες της που είχαν ντυθεί γατούλες, τιγράκια και όλες εκείνες τις στολές που θεωρούσε συνηθισμένες μέχρι αηδίας. Ήταν ένα από τα πάρτι για το οποίο είχε μετανιώσει τόσο πολύ που είχε πάει, αφού έτσι κι αλλιώς η ντροπαλότητά της δεν της επέτρεπε να κάνει εύκολα καινούριες γνωριμίες, και η Άσλι, που ήταν η μόνη με την οποία θα μπορούσε να μιλήσει, ήταν απασχολημένη με τον Κόλιν που της τα ζήτησε μία μέρα αργότερα.

Ο Τελευταίος Εφιάλτης  [Παύση Ανανεώσεων!]Where stories live. Discover now