Ahoj tak jsem tady po dovolený a musím říct, že to teplo a moře mi teda bude chybět a taky jsem toho hodně napsala tak se těšte ! některé části buou možná až moc dlouhé a některé krátké, tak se předem omlouvám! něco změním, přidám, upravím tak, aby to ávalo smysl. Docela se mi to i líbí, mám připravený pokračováí i konec ted stačí jen to přepsat o notebooku a zveřejnit. Jinak ted budu psát mín než o prázdninách, je tu škola a i kdaž to eni pěkný musím se snažit. osmičku jsem tak nějak flákala, ale v devítce s chvi snažit. Tak doufám, že mi u toho neusete a pro zlepšepí dne NONSTOP od Sharlota a Abde. :)
Bylo docela uspokojivý vědět, že o vás někdo stojí. Je tady docela hluk a ty různý barvy co se střídají. Sedím ted u baru sama, ostatní si šly zatancovat a já se zas vsadila, že to nevydržím! hlavní, ale je, že Ash už neví co má vymíšlet za úkol, zatím jsem splnila všechny co mi udělil, ale docela se bojím co se stane až jednou ten úkol neudělám! sice tu hru krajem od tý doby co jsem tady, ale mě to pořád baví. jednou jsem vyhrála sázku a on musel předvíst slintajícího psa na lyžích , nebo žirafu co hraje na klarynet. Na to všecho jsem si vzpomněla když ode mě odcházel se slovy "jdu těm amatérům ukázat co je to pořádná pařba" ! jak to řekl chtěla jsem se zasmát, ale nešlo to, protože mi dal lehkou pusu a já úžasem nemohla ani mrknout. Beru to tak, že je hodně na šrot a ž neví co dělá.Ale mám tu menší problém já ho neviděla s pivem v ruce natož z panájem! NIC ! celou dobu byl se mnou, ale třeba si něco dal, když šel s Adamem( jak on řekl" okouknout místní baby ")když mi ho tehdy představil jako přítele Molly myslela jsem, že mají spolu dost divnej vztah, ale co je to jinak . Oni jsou spolu dost dlouho a co vím od Ashe tak se takhle provokujou. Někdy je to dost i na mě, ale když jim to vyhovuje .....! ( nevím, ale takový vztah, bych asi nemohla mít !)
- Hej ( zakřičela jsem, protože mi někdo zakryl rukama oči!)
- Půjdeš s náma tančit ?
- Ne !
- A proč ne ?
- Já to neumím !
- Ty se neumíš hýbat do rytmu ?
-Ne
-Tak pojd já tě to naučím !
- Ne !
- Počkej tu ! co to řekl tak se na mě šibalsky usmál a pak odešel. Lhala jsem a myslím, že on to a mě poznal ! tančit umím, jako malá mě rodiče nutily, abych chodila na balet, techno i stread dance, ale musela jsem se na to vykašlat! ne, ž by mě to nebavilo, ale odešla jsm kvůli trapasu ! když jsem měla tančit Salsu tak jsem zakopla a zlomila si nohu a tehdy jsem se zapřísáhla, že s tancm končím ! a svůj slib jsm dodržela!
- čus Nikol !
- Ahoj, ale jestli mě jdeš přemlouvat k tomu, abych si šla zatancovat tak to si ani esedej !
- To ne, ale Ash řekl, abych tě pohlídal než příde !
- Jo tak já jsem malý dítě jo ? lehce se usmál a chtěl něco říct, ale to jsem ho přerušila další otázkou. Adame pil dneska Ash ?
- Co vím tak ne ? odpověl po zamyšlení . Proč ?
- No to je jedno ! je se ptám ! nějak jsem přestala vnímat ten hluk kolem sebe. Bud si dal něco ještě než mě šel vyzvednou a nebo je totálně střízlivej a ....... Ne ! to neni možný! ( zahnala jsem myšlenku )
- Hej Nikol!
- Ano? odpověděla jem na známí hlas .
- Pojd sem ..... neochotně jsem vstala z barový židla a pomalým krokem k němu došla.
- Ano ?
- No, půjdeš se mnou ! A to neni otázka to je hotová věc!
ČTEŠ
Nepředvídatelný úkol
ActionFBI.Nikol se pohádala se svými rodiči pár dnů než nastoupila na svou novou školu. Rodičům však nikdy neřekla co dělá už od svých třinácti let! Nebo je to spíše nezajímalo. Je jí devatenáct a umí snad všechny obrané a bojové sporty. Má dobrou fyzičku...