Misse

294 18 0
                                    

Dobré pondělní ráno děti ! doufám, že jste si užily víked a ted se zase se s radostí nahrntě do učení! Jo a slečna Stounová a Ash do ředitelny hned !

-Proč tobě říká slečno a mě jen Ashy ?

- No to bude tím, že jsem lepší jak ty !

- Ty potvoro ! rychle jsem vylez s postele a chtěl ji chytit kolem pasu a stáhnut ji k sobě do postele, ale ona se předemnou schovala do koupelny !

- Ale já chci taky do koupelny !

- Smůla musíš být lepší !

- No počkej !

------------------

Nikol

Co jsem se dostala z koupelny namalovala se oblíkala a s Ashem vyrazili do ředitelny . Nevím co nám chce, ale mám pocit, že Ash to ví ! zaklepal na dveře a pak jsme vešli do ředitely. Sedli jsme si do křesla a čekali až promluví .

- Ták doufám, že jste si užili víked, ale ted tu pro vás mám práci . Pojedete do tajného úkrytu FBI a přinesete mi nějaké podklady. je to velmi nebezpečné a taky důležité!

- O co jde ?

- O pár papírů a flešku, Papíry nikoho nezajímají, ale fleška je velmi důležitá, protože jsou na ni důkazy pro obvynění jednoho gangu ! Hlavně si dávejte pozor! je to tak na týden. Slečo vy jedete na missi poprvé, takže Ash vám vysvětlí, co a jak a nezapomente si zabalit máte na to hodinu ! Pro vetší bezpečnost si vemte jiná jména ! Pasy občanky a jiné doklady vám opatří dole v podzemí stačí si před odjezdem jen pro to dojít ! Jinak budete hrát manžele a auto budete mít A8 jak jste si vyprosil Ashy, jinak vše jasné ?

- Ano !

- Ano děkuji pane !

- Neni zač jen my slibte, že se o ni postaráte. Jste sice lepší slečno, ale jdete do civilu poprvé a to neni procházka růžovým sadem ! a v tomhle je lepší Ash ! Nikomu nevěřte dokavad se nedostanete za hranice FBI. Kdyžtak všem tvrdte co je v těhlech papírech ! ( hodil nám sloku papíru s našimi jmény ! ) už je 59 minut !

- Díky a naschle !

- Díky za to auto !

- Hradši už vypadněte !

---------------------

- Co to sakra mělo znamenat ?

- Misse, budem hrát manžele !

- No to jsem pochopila, ale proč mi ?

- No protože na misse vybírají vždy ty nejlepší a taky ty co jsou prověřený, protože s jednou stalo, že jsme tu měli krysu s jednoho gengu co pašoval drogy !

- Aha ( nakoukla jsem do spisu se svím jménem )

- Co ?

- No nic jen, že se jmenuješ Edvard Smith a já Anna Rolcen Smithová.

- No super nepíše se tam taky, že mám hrát teplouška ?

- Ne, ale já jsem význačná alchtektka y provozuješ pětihvězdičkové hoteli ! jo a jsme spolu dva roky!

- Wow dobře já! nepíšou tam kolik beru měsíčně ?

- Ne!

- Sakra! no co zajímalo by mě to !

- Tak co Edvarde jdem balit ?

- No jestli se vejdeš do kufru !

---------------------------

Po tom co jsme naházeli veci do kufru tak jsme šli do podzemí !

- Kam to vlastně jdeme ?

- Do základny týhle školy ! Jak to řekl tak otevřel dřevěný dveře a za nimi se ocitla dobře osvětlená místnost .

- Vyber si jednu ! řekl a ukázal na polici se zbraněmi. Vzala jsem tu co se mi zalíbila a první pohled a pak přišel Ash s adidaskou na sport a úplně plnou!

- co v tom je ?

- Peníze! na nic dál jsem se neptala. Pak m hodil občanku, pas a šli jsme do auta !

- No nezasloužím si pusu ?

- Ne to já si ji zasloužím ! řekla jsem než jsme vešli do garáže ! on se pak na mě jen hezky usmál a dal mi ekoečě úžasnou pusu !

- Víš měli by jsme jed ! řekla jsem mezi polibky.

- Jo to by jsme měli ................. ale mě se nechce ! když jsme se konečně dokopali do auta Ash nastartoval, já se připoutala a pak se auto rozjelo.

- Jak dlouho tak pojedem ?

- Tak tři, čtyři dny ! pak jsem nějak na chvíli zavřela oči a usnula ...............


Nepředvídatelný úkolKde žijí příběhy. Začni objevovat