Jedem už tak asi dvanáct hodin. To auto je dokonale zařízený. Má tu všechny možný sledovací zařízení. Až se mi z toho chce brečet ! Ash ze začátku vypadal hodně naštvaně, ale co jsem ho objala a přesvědšila o tom, že jsem v pořádku tak mi věnoval lehkej polibek a dokonalej úsměv a pak se tvářil jako obvykle. Roztomile a nemojácně. Je to docela divný.... tohle všechno, ale uvidíme co se s toho vyklube !
-Jsme tu! jak mi to oznámil trochu se mi ulevilo. Ocitli jsme se před obrovskou bánou před kterou stáli dva dobře maskovaní ovzbrojení muži teda spíš jam bylo tak jako nám, ale to je jedno! oba byli oblečený v neprůstřelým a v rukou drželi samopali. Jak jsme uviděla ty hračky tak m přejel mráz po zádech.
- Čus Bene!
- Nazdar Ashy co tu děláte s tímhle autem ? neměli jste přijet jiným?
- Jo to měli, ale cestou jsme měli menší nehodu !
- Jo volal ředitel,l že se o vás bojí, protože stratili sigál od vašeho auta, ale bede hodně rád, že tě zase uvidí a tvou novou přítelkyni Nikol také ......
- Co?
- No volal Adam a chlubyl se !
- Že se ptám ! jinak Nikol to je Ben, Bene Nikol .
- Ahoj
- Ahoj, Ty si opravdu dala Ashovy do držtky ?
- No, už to tak bude !
- Hej ! ozvalo se od brány. Hej Bene pust je do vnitř ještě nojsou v bezpečí, maj to auto a někdo po nich jde tak dělej !
- Co.....? Jo jasně ! pojdte ! oba jsme vystoupili z auta a šli za Benem, hned po té se za námi objevili další dva muži stejně oblečení ! další z nich převzal klíčky a odjel autem,kterým jsme přijeli. Paj jsme vešli do místnosti kde byli další dva muži a špatně osvětlená místnost a mě pak jako zázrakem došlo kde jsme . Jsme v bezpečnostní místnosti kde je snad padesát bezpečnostních rámů!
- Proč jich je tu tolik?
- Každej je zaměřen na něco jiného !
- Aha, ale proč ?
- Si v základně FBI sem epustí jen tak někoho ! třeba z naší školy tu bylo jen Ačko, ale ani Adam tu nebyl !
- Proč ?
- No, údajně o něm ředitel řekl, že je nespolehlivej !
- Ví to ?
- Ne !
Co jsme prošli ochranou tak jsme vyjeli výtakem do chodby kde vše už vypadalo mnohem líp! po zdech jsou vytrýny ve, kterých jsou různý medajle a poháry ! pak Ash zaklepal na dveře s nápisem ředitelna a pak se jen ozvalo dále ! za stolem seděl muž středního věku a něco psal, ale vypadal dost nervozně !
- Ani nevíte jak jsem rád, že jste na živu ! řekl jak si nás všiml a pak se mu objevil úsměv na tváři!
- Díky
- Vy jste určitě Nikol .............. že ? ta nejlepší !
- Ano Díky
- Tak jste určitě unavení! pobydete tu jednu noc! ale douám, že vám nebude vadit když budete mít jeden pokoj,ostatní sou totiž rozebraný ?
- Ne to nám vadit nebude !
- To jsem rád,ráno dostanete nové občanky a další info ......
- Kdo to vůbec byl ?
- Ti co vás sledovali ? to nevím, ale podle záznamů k tomu gengu nepatří, ale mohli si je najmout co mi víme ! Co jsem viděl ty fotky toho auta tak i ostatní říkali, že jste to nemohli přežít a tak pro vaši bezpečnost s vámi pošlu Bena ! je schopý a může se hodit! zítra odjezd přesně ve dvanáct! a ted si jdete lehnout !
Ahoj moc se omlouvám za krátké a nudné kapitoly, Ale ještě jedna a je tady menší akce no sami uvidíte !
ČTEŠ
Nepředvídatelný úkol
AkcjaFBI.Nikol se pohádala se svými rodiči pár dnů než nastoupila na svou novou školu. Rodičům však nikdy neřekla co dělá už od svých třinácti let! Nebo je to spíše nezajímalo. Je jí devatenáct a umí snad všechny obrané a bojové sporty. Má dobrou fyzičku...