Boj

495 23 0
                                    

Vyšli jsme z mého nového pokoje a namířili si to rovnou do tělocvičny. Já a sobě měla černé úzké legíny co vypadají jako džíny, stejné boty na podpatku a šedé tílko. Zato Ash se docela vytáhl měl na sobě to samé jako předtím.Ty džíny byli zřejmě značkové a ty by neměl mít na sobě když se za chvíli utká se mou! Prošli jsme kolem menšího hloučku lidí, který jak mě viděli tak bud vpadli v" úžas "nebo zapískali. Ani nevím proč mám snad něco a sobě ? 

- TY , Ashi ? kolik lidí ví, že přijedu ?

- No prakticky to ví celá škola !

- Ale jak to ? Když jsem úplně normální tak jak to že mi kluk nosí kufry až do pokoje a ředitel mě vítá z otevřenou náručí ?

- No, protože se tomuhle věnuješ prakticky od mala. Vlastně jsem na tebe slyšel i různý sázky !

- Sázky ? 

- Jo, když jsem příjde někdo jako ty tak se vsází na to , že tady budeš jedna z nejlepších !

- A to je dobře nebo špatně ?

- No jak se to vezme, chove se tak jak si se chovala ke mě když jsem do tebe DVAKRÁT  vrazil a bude to v pohodě, ale jestli, že to budeš moc prožívat a vyžívat se v roli nejlepší, tak ti tyhle lidi jsou schopni ukamenovat a zničit ti celej život ! 

-No tak s chováním to snad zvládnu ! řekla jsem spíše pro sebe a Ash potom zamířil k jedné skupině. Byla tam dlouho vlasá blondýna, Bruneta menší postavy a dva docela namakaní cápci. 

- Ahoj chci vám někoho představit . Řekne Ash s úsměvem na rtech.

- Ahoj  to ani nemusíš. Víme o ni všechno ! řekne jeden černo vlasej klu k s úsměvem co si mě začne prohlížet. 

- Jo vi možná jo, ale ona ne !

- tohle je Anna, ta co je z nás nejrozumnější, řekne a ukáže na menší dívku. Tohle je Josh a chodí s Annou. Ukáže na kluka s černýma vlasama. Tohle je Molly ukáže na blondýnu a tohle je Adam a chodí s Molly ! řekne a ukáže na kluka s modrýma očima .  Na všechny se usměju a pohývnu  hlavou na " Ahoj Jsem Nikol, ale to už stejně všichni víte "

- Kam razíte? zeptá se Molly

- Ředitel si ji chce vyzkoušet ...... a já musím být u toho ...

- OWN nechtěl bych od ni dostat do držky . Procedí s úsměvem Adam.

- Jo to já taky ne. Řekne Ash s úsměvem a zase se rozejdeme do  tělocvičny, ale ještě stihnu říct aspon to" ahoj" od té doby jsme neprohodily ani slovo , než ..... než otevřel dveře a já uviděla další zázrak přírody . Je  to obrovská místnost a na každý straně jsou nějaké nástroje. Na jedné tyče na další nože a meče. a na další pistole .... Tělocvična je kulatá a mi jsme ted na balkoně a vidíme dolů na plac kde asi budeme bojovat a kde je ted ředitel s nějakými dalšími lidmi. Jede z nich netrpělivě kouká na hodinky . 

- Líbí ? 

- je to paráda! řeknu s otevřenou pusou. Jak jsem to řekla sešli jsme po schodech dolů já si všimla toho kluka co mi nesl kufry , jak ted táhne žíněnky. Očividně mu to nedělá problém, ale mě si naštěstí nevšímá . Jak se zase otevřeli další dveře uviděla jsem další plochu, kde mě všichni včetně ředitele přivítali s úsměve. 

- dobrý den slečno Stounová ! řekne jeden chlap mohlo by mu tak být kolem dvaceti pěti víc ne .Já sem váš učitel obrany.Pokračuje...

- Dobrý den! řeknu se na každýho v místnosti. 

- Tohle jsou učitelé co tě budou učit a přišli se na tebe podívat. Boj bude neformální takže ho budeš moc i zabít, ale byli by jsme rádi kdyby dostudoval tak se zkus trochu krotit. Budete bojovat bez žádnýho nástroje, takže normální obrana. Jste žena tak budete mít prví úder. Vše je jasné ? 

- Chápu! řeknu s usměvem na rtech a letmo se kouknu a Ashe . Ten taky jen přikývne a já si všimnu, že stojí v takovým tom pozoru jak stojej vojáci při nástupu.  Jak i on přikývl tak se všichni učitele rozešli ke zdi a opřeli se o ni a čekali co se bude dít. Popošla jsem kousek dál od Ashe a zeptala se jestli můžem on zase jen přikývl . Měla jsem první úder což pro mě byla docela výhoda. Postavili jsme se do obranýho postoje a já vykopla pravou nohu a udeřila ho do nosu. V tu chvíli jsem uviděla jak se z něj valí krev, ale on si toho nevšímal a ted byl na řadě on ! on zvolil ruce pravou ruku dal v pěst a pokusil se udeřil, ale já se vyhla a podkosila mu nohy a on začal padat a mě vzal sebou a oba jsme padli na záda, ale hned zvedl nohy aby se rozpřáhul a vyskočil z lehu a já pořád ležela na zemi a čekala na příležitost. Jak mile stál na dvou tak jsem zpevnila levou nohu a z leže jsem se trochu nakrčila a znova mu podrazila nohy a on zase ležel na zemi a já se ze země dostala stejně jako on před tím a stoupla si nad něj. Vypadal, že se na útok už nechystá tak jsem mu podala ruku na pomoc . On ji jen vděčně přijal a  já mu pomohla na nohy. 

- To bylo výborné ! řekl ředitel a ostatní učitelé začali tleskat! vítejte v mé skupině A, řekl ten profesor co se mi představil jako první.

-Děkuji. 

- Stounová ! ošetřte ho v pokoji by jste měla mít lékárničku, když jste ho takhle zřídila tak ho ošetřte! řekl nabručeným hlasem ředitel . Já jen přikývla a šla jsem pro Ashe co se drží za nos  a pokouší se zastavit krev. 

- tak pojd ! řeknu  a vezmu ho a zamíříme ke mě do pokoje ! každej kdo nás dva vidí tak bud řekne " dobrý kotě ! zapíská nebo jen udiveně kouká jak sem ho zřídila ! Otevřela jsem dveře od svýho pokoje a zašla do koupelny pro lékárničku . Ash si sedl mezi tím na postel. Přinesla jsem lékárničku , zaklonila jsem mu hlavu a zastavila krev co tekla z nosu. Když už mu netekla krev z nosu, ale z tváře tak jsem vzala desinfekci a ošetřila mu ty škrábance. 

- Si fakt dobrá . 

- Díky ty taky nejsi k zahození !

- neřekl bych to do tebe ! 

- díky za pochvalu . Ošetřila jsem ho a dovedla ho do jeho pokoje ! a pak si šla konečně lehnout !




Nepředvídatelný úkolKde žijí příběhy. Začni objevovat