Mrtvá?

195 9 1
                                    

Jak jsem otevřel dveře doufal jsem, že jsem jen ve zlém snu, protože tohle horor nepřipomíná.  Místnost byla cítit vlhkostí s strachem. Zaschlá krev je všude a otisky rukou po zdech my naháněli strach.  Hchtěl jsem! chtěl jsem zavřít oči a modlit se, aby to nebyla pravda, ale jak jsem je zase otevřel, zase jsem byl v tý místnosti a předemnou byla Nikol se svázanýma rukama a vysela hlavou dolů....  to bych tak nějak ještě dával, ale že je jen v podprsence a kalhotkách a to že je od popálenin a po těle má dost hluboké rány odbiče mě nutilo se hytit zdi za mnou a doufat, že bude jevit aspon nějaké znímky života! Bůh ví kolik tady mučili lidí, kolik toho utrpěla Nikol! Vlasy ji visí dolů a po rukou ji stéká krev a každá kapka co dopadne na zem a rozezní se ozvěna tak mě nutí k bolesti a strachu. Nevím co mám dělat jak se o ni postarat. Nemůžu se hnout! ani krok ani nejsem schopnej zavřít pusu a skrýt zděšení a nenávist!  

Chci   se nějak odlepit od té zdi, ale nejde to! , Chci ji pomoct, ale nejde to! Chi ji zase políbit a cítit její dech , ale nejde to! chci ji obejmout, chci ji vidět zase se smát, ale jak ????????  Co mám zatraceně dělat? mám sestrojit stroj času ?

Sesunul jsem se na po  zdi na zem! totálně jsem se složil slzy mi stékali po tváři až k bradě co mám kurva dělat? jak ji mám zachránit ? jak jsem mohl zabránit její bolesti? jak ............. už vím co se na světě nejhorší............. čekat na někoho a vědět, že už se nikdy nevrátí!







Nepředvídatelný úkolKde žijí příběhy. Začni objevovat