Cesta

283 21 0
                                    

-Dobré ráno Růženko!

- No nazdar kolik je ?

- Asi půl desátý večer spala si docela dlouho !

- Jo to je možný, zastavíš prosím někde ? mám docela už hlad ! Jak jsem to řekla auto zastavilo a já před sebou uviděla benzínku.

- Ty umíš číst myšlenky ?

- Ne jen když si spala tak ti kručelo v břiše ! co to bude ?

- Nevím prostě kup jídlo ! s tím zabouchl dveře a odešel. Já se mezitím protáhla a promnula si oči a pak koukla ven do hlubokýho lesa ! Po chvíli přemýšlení o tom co je v něm se otevřeli dveře a Ash s plnou náručí horalek, chipsů a mezi zuby držel piškoty a bombony !

- Nekoupil si pití !

- Ale jo koupil ! řekl a pak vytáhl fantu a kolu!

- Super! řekla jsem a rozdělala horalku !

- No, nezasloužím si pusu ?

- Jo za to jídlo jo !

- A za nic jinýho ne ?

- Ne ! ............... po dlooooooooooouuuuuuuuuuhém polibku jsem se od něj odtrhla a zadívala se a jeho kruhy pod očima.

- Hele seš unavenj budu klidně řídit za tebe !

- To sice jo, ale je to necelej kilák od našeho hotelu a to snad vydržím ne ?

- Jak myslíš!

- Já nemyslím já to vím ! s těmi slovy nastartovala my se zase vrátili na dálnici ! celou cestu jsem do sebe ládovala jídlo tak,že sem si připadala jako těhotná, ale bylo mi to jedno prostě mám hlad a kila a víc schodim v posilovně !

- Ty nemáš hlad ?

- Mám, ale v hotelu máme zaplacenou mexickou večeři a jak se tady láduješ tak tu véču do sebe nedostaneš, takže mexiko zůstane mě !

- Ty si jako myslíš, že bych do sebe ještě nedostala mexiko tak to si hodně věříš ! vsadíš se, že to dokážu ?

- Ne s tebou se už nebudu vsázet vždycky prohraju !

--------------------

Co jsem do sebe dostala mexiko vybalila důležitý potřeby a dala si sprchu svalila se do postele vedle Ashe myslela jsem, že jsem tuhá ! jinak pro info tohle je pětihvězdičkovej hotel a v něm budem spát jako je JEDNU NOC ! to je jak naschvál ! život je tak nespravedlivej ! Ash mě unaveně a se zavřenýma očima obejmul kolem pasu a přitulil se ke mě ! skutečně nechápu jak ten si mezi tou hromadou holek nenašel ani na sex. Vždyt ten ví jak holce zlepšít náladu i když je unavenej.

- Nad čím přemýšlíš ?

- Na tím jak je život nespravedlivej !

- Jo chci bejt batman a kterej je fakt hustej a reálnej a místo toho je jen ve filmu, nosí úzký hadry a vypadal jako kterén !

- Hele já jsem batmen ty jsi cat women!

- Dobře, ale chci tvý auto!

- Fajn a já tvůj ocásek ! nenuceně jsme se tomu zasmáli a pak oba zhasli lampičky, přitulili se k sobě a usnuli !


Nepředvídatelný úkolKde žijí příběhy. Začni objevovat