Potěšení

271 15 0
                                    

- Ahoj jak ti je ?

- Jo, docela ddobře, jak ses vyspinkal ?

- Dobře, ale ode dneška spíme u tebe !

- Hmmmmmm...... ne !

- Tak se budem střídat !

- Hmmmmmm...... ne !

- Smůla už jsem rozhodl !

-----------------------

- Rozhodla jsem se, že dneska už půjdu a hodinu !

- Co?  na kterou ?

- Na boj ! jak jsem to řekla na čele se mu objevila vráska. Chápu neni s toho moc nadšenej, ale mě už opravdu nic ni.

- Jdu se vysprchovat!

- A můžu s tebou ?

- Když budeš hodnej !

------------------------

Vysprchovaná, učesená, namalovalá a s úsměvem na rtech jsem vyšla ze dveří svého pokoje, po boku Ashe jsme se vydali do tělocičny. Anna s Molly nás přivítali s úsměvem, jak nás uviděli ve dveřích Adam podal Ashovi ruku na pozdrav, jen by mě zajímalo kde je Josh !

- Dobré ráno třído ! ( řekl profesor s krnečkem kávy v ruce )

- Dobré ráno pane profesero! ( ozvalo se zborově )

- Ták jsem moc rád, že se slečna Stounová uzdravila! ( NECHÁPU JAK MĚ MOHL VIDĚT, KDYŽ NEVĚNOVAL POHLED NIKOU ZE TŘÍDY CO JSEM PŘIŠEL !)No a tak by nám slečna mohla ukázat jak zvládně svého třídního profesora.

- Co ? vyhrkla jsem ze sebe a na celou tělocvyčnu!

- Myslím, že jste mi rozuměla!

- No to asi ne! víte já jsem po nemoci a asi jsem před chvílí upadla do bezvědomí a ted se mi zdá jeden moc divnej sen, protože můj profesor po mě chce, abych mu vyrazila zuby !

- Jé tak to jsem rád, že jste neohluchla! neochotně jsem si stoupla a došla k žíněnce a postavila se proti němu !

- Máte první úder ! chystala jsem se vykopnout než............... PÍP .............. slečna Stounová okamžitě do ředitelny ! jak jsem to uslyšela spadl mi kámen ze srdce, ale co po mě chce on ? Koukla sem se profesorovi do očí a nějakou dobu jsme takhle stáli a jen na sebe koukali. Má šedé oči a má je........ tájemné ......... proboha už vím proč tu učí!Nespustila jsem z něj oči, ale udělala jsem krok a pak se rozešla ke dveřím. Co to šlo udržovali jsme oční kontakt a pak jsem zavřela dveře a oddechla si!

Došla jsem do ředitelny, kde mě ředitel jako vždy přivítal a pokynul hlavou at si sednu! Křeslo do, kterého sem se svalila bylo potaženo černou kůží.

- Tak... to co jste udělala na té missi oslovilo FBI osobně a chtějí, aby jste k nim přestoupila.

- Co? FBI chce mě ?

- Ano, vás! to nemůžu! nemůžu odejít od tud, od lidí co mám ráda od Ashe !

- Ne !

- Prosím ? vyrazilo mu to dech!

- Slyšel jste!

- A.... A.... Ale to je strašně velká příležitost pro tebe, tohle ještě nikdo neodmítnul!

- No, tak jsem první! je to všechno ?

- Ne, je tu jedna holka, neni moc oblíbená, je tichá ale z posledních zpráv velmi nebezpečná!

- Tak proč ji nevyloučíte ?

- Nemáme k tomu důkazy, abychom ji jen tak vyhodili! vaším úkolem tedy je " ze sebe udělejte její kamarádku! "musí vám důvěřovat pak z ni vytáhněte co nejvíc !

- Kdo to podle vás je ?

- Špion z gengu, které jste tak před týdnem zastavila ! BEN , už vím co tím myslel a pochybuju, že tu bedem jen jedna ! nasadil jich sem určitě hejno a čeká na příležitost !

- Mohla bych se zajet podívat na Bena do vězení ? jen si sním popovídám!

- Ano, to můžete, ale musela by jste jed při vyučování, tak máme větší jistotu, že vás nikdo z naší školy nebude sledovat! Jedte hned! zajděte si do podzemí pro věci, auto vám tam připraví a navigaci taky! je to tak hodina cesty! bacha na špehy na silnici, al to by pro vás neměl být problém.

- Vy jste věděl, že se na to zeptám ?

- Na týhle škole jsem ředitelem už pár let a vím o studentech vše potřebné k tomu, abych věděl, jestli pro nás stanový nebezpečí nebo ne ! stejně taky vím proč od tud nechcete odjed!

- Vy umíte číst v lidech !

- Ano a taky vím, že vy to umíte taky! po dalším zazvonění a hodinu vyražte !

Ash

Viděl jsem to ! udržovali oční kontakt snad minutu a Nikol věděla, že tohle něčím smrdí ! když odešla třídou se prolilo ticho a všichi čekali co bude ! ............ pak zazvonilo a Nikol nikde ! deptalo mě to, ale nedal jsem to na sobě znát. Což se nedá říct o Anně, ta šílela, byly ji vidět v očích slzy a strach! .......... PíP ......... Ash do ředitely hned ! tak fajn ted zjistím o co tu jde!

Vyšel jsem z učebny a namířil si to rovnou do ředitelny! ani jsem neklepal, protože ze dveřích zrovna vycházela Nikol !

- Co se to tu děje ? co po tobě chtěl ?

- To ti povím až se vrátí jo ? řekla políbila mě a pak zahnula za roh! vešel jsem a ředitel už mě kývnutím hlavy přiměl at se posadím na křeslo !

- Zvláštní, ty i Nikol jste si sedli do stejného křesla ! Ty vole a je tady snad nějaký jiný? zuřil jsem a tohle mu vpálit do ksichtu, nevím co se děje a moje holka je ted někde a já nevim co si o tom mám myslet!

- Takže to co jsi udělal a té missi ohromilo FBI a chce tě, aby si knim přestoupil! to co řekl mě ohromilo a chtěl jsem bez váhání říct, že to, ale pak jsem se ocitl v pokoji kde jsem viděl sám sebe se posteli a objímal jsem Nikol. Oba jsme spali a ona se lehce usmívala!

- Ne !

- Prosím ?

- Myslím, že jste mi rozuměl až moc dobře!

- Ale to je velká příležitost, kterou ještě nikdo neodmítl! řekl to tak jako by ho to vůbec nepřekvapilo!

- No tak budu první! je to všechno ?

- Ne, slečna Stounová má úkol prověřit jednu holku ze školy a vi ji musíte pomoc. Slíbil jsem ji, že ji stím pomůžete a doufám, že tohle neodmítnete!

- Ne, moc rád ji pomohu, ale kam to ted spěchala!

- Poslal jsem si do věznice ze Benem, ale nebojte je sledovaná a ví že kdyby se cokoli stalo tak má kolem sebe pár lidí, kteří ji pomohou ! Jak to řekl začala se ve mě vařit krev, ale nedal jsem na sobě noc znát!

- Smím se ještě na něco zeptat ?

- Ano ?

- To stou FBI.... to jste navrhoval taky Nikol ?

- Ano, ale nesmím vám říct co odpověděla ano nebo ne, ale mohu vám říct, že odpověd na to otázku z FBI jsem dneska slyšel už dva krát! tu jednu od vás a tu druhou od dívky se kterou jste se před chvílí políbil na chodbě! Cítil jsem jak jsem se začervenal a spadl mi kámen ze srdce, když mi řekl, že to taky nepřijala!

Jak zazvonilo vyšel jsem z ředitelny a koukl z okna! chvíli se ic nedělo, ale pak se otevřela garáž z naší základy a vyjelo z ní černý auto! značku jsem nepozal, ale bylo "libový" a takhle řídí jedinej člověk na světě. Nikol. Šlápla na plyn auto jen zapískalo, pak se za ním oběvil kouř a auto zmizelo! " ona je fakt sebevrah !"


Nepředvídatelný úkolKde žijí příběhy. Začni objevovat