Takže?

172 8 0
                                    

Ash
Takže?

Takže ještě jeden přestupek s letiště!

To je, ale vidíraní!

To je možný, ale jestli chceš tady zůstat tak poslechneš!

Tvuj úkol tady skončil Ashy ......

Naschle.........

Nadar! A mám kamery takže vim o tobě..... S velkým třísknutím jsem zavřel dveře a odkráčel si to do pokoje.

Jak mu to mám vysvětlit? Mo tak aby jste byli v obraze .... Ředitel je přesvědčený o tom že jsem si vše vymyslel a odmítá mne pustit..... Prý je si vše vymyslel a jestli něco slusim vyhodí mě i ji a pak mi zničí život....... No jak povzbudivé..... Právě ted bych vše zahodil a začal bych vymejšlet plán, ale prý se o vše postaral ředitel..... No tak, ale jako kde to žijem?

Tak fajn co tu děláte? Zařval jsem jak jsem otevřel dveře. Celej pokoj je jako po tornádu.... No jsem zvedavej kdo to bude uklízet, protože to nebudu!
Co jsem to řekl dva maskovaní stali v mim pokoji a v ruce držel fotku a Nikol.

Nikol
Takže ty mi chceš jako říct, že tohle je pravda?

Ne momentálně jsem te uhodil klackem do hlavy a teď ležíš v bezvědomí ...... Tak tohle jsem fakt nečekala..,. Pan" neznámí " mne přivedl na místo hlavního řízení všeho. Je to hlavní organizace co tajných služeb celé země a kde se vše odehrává.... A ted stojím tady....

Páni.....

Nesmíme ti nic říct, ale všichni k jsme tu pro tebe.....

Pro mě?

Vše ti řeknou tam..... Řekl a ukázal na dveře. Velké železné dveře....... Trochu jsem znejistila, protože jsem tak. Nějak tušila kdo tam bude!
Dveře se otevřeli na rozkaz a já vešla.....

Ahoj Nikol!

A...ho..j Bene
Vim co si o mne myslíte, ale vše mi teď dokonale zapadalo. Vše bylo do puntíku naplánovány...
On si tu hezky sedi v křesle a kouká z okna, já jsem tady z otevřenou pusou.

Tak co došlo ti to nebo ne?

No tak trochu pozdě..,....

To nevadí hlavni je, aby si se ted rozhodla tak jak to cítíš.

Okey!

Tak asi vše chceš vysvětlit, že?

Jo tak to by se šiklo. Hluboce se nadchl ještě letmo se podíval z okna a začal.....

No vše začalo, když se na školu dovolal tvůj učitel. Naše společnosti tu školu odposlouchává a tak bylo jasné, ze jsme slyšeli i toto.
Byla si talent a tak jsme si te trochu omrkli. Zjistili jsme jak moc jsi dobrá a rozhodli se tě podrobit zkoušce. Není moc lidi co to absolvují, ale tede jsme sem dostat museli. Vše co si od prvniho dne udělala bylo naplánované až do puntíku. Zkoušky, vítězství dokonce i nemoc a taky........ Rychle jsem zvedla ukazováček ba znamení tichosti. Vše mi totiž došlo.

A taky láska....... Dodala jsem. Vše pochopil a čekal. Čekal az se mi do očí nahrnou slzy, potečou ven, začnou vznikat......

Vše bylo naplánovány? Řekla jsem mezi vzliky.

Ano........

Jak mohl?

Vše bylo naplánováný.......

Co za to dostal?

Co.....? Jak víš jeho rodiče se ho zřekli a tak mu zaplatili školný...... Jen se vše vymklo kontrole a .....

Nebavme se o tom! Řekni mi co si chtěl.

Fajn, tak co si do teď dělala tak bylo plánem a tvým testem, který si splnila.

A teď?

No, a teď máš možnost jit do nejvyšší tajné služby co kdy existovala.
A oni chtějí tebe......

Fajn, beru to..,... A to s tebou bylo taky plán? No jen z části, potom se podelalo par věcí, ale to te nemusí zajímat, a teď jdi Tom ti řekne co a jak.

Tom ?

Jo to je ten co te přivedl..,..

Aha....

Doufám, že byl slušnej?

Jo, to byl. Tohle jsem si řekl spíše pro sebe..... Pak jsme se obejmuli a opustila jeho pokoj.
Vyšla jsem ven a pořádně se nadechla.

Nepředvídatelný úkolKde žijí příběhy. Začni objevovat