Asi po další hodině sedění v autě a dostani z toho idiota nějaký info me to přestalo bavit taky mám divný pocit, že tu něco nehraje. Bylo to zvláštní, ale při mém každém otočení do zadu si mne pan "záhada" pozoroval pohledem v zrcátku a asi mu vše došlo, protože prudkým otočením volantu se naše auto otočilo do protisměru a pak byly slyšet narážky jak ; ty kreténe, hovado.... Atd zbytek jsem neposlouchala, protože jsem jsem si uvolnila ruce a pouty a přes sedadlo jsem ho chytla kolem krku.
Čekal jsem, že to uděláš!
Tak fajn, ale to, že tě sledují tak to ti nedošlo! Pěkný pane Einstane doufám, že aspoň víš co dělat! Byla jsem arogantní a hnusná, ale nechat se unést chlápkem co si nechal udělat falešnou občanku a průkaz, bylo opravdu hnusný!
Ták .... Nevím co tu hraješ za hru, a po pravdě, nezajímá mě to! Mám bolavá záda a jsem unavená a tvá falesnost je taky očivydná, ale jaká smůla, že jsem zrovna tu hodinu nespala nebo nechyběla ! Ale dobrá práce.
Ty mrch.....více jsem zatlačila na pouta a on ztuhnul a začel lapat p dechu.
Tak Aby bylo jasno! Teď tady velim já a bylo trochu ubohý si myslet,že na to nepřijdu! Ale budiš! Povídala jsem si snim a přitom naše auto stalo v protisměru a před námi se objevilo černý BMW. Do okna jsem neviděla, ale nebude to hezký!
Takže teď budeš dělat co ti řeknu protože počítán stín, že tohle není tvoje garde!
Vše ti vysvětlím! Ale teď chci abys mne pustila! Řekl trochu s bolestmy! Já ho pro jistotu pustila se slovy!
Já chci zase život princezny! No nemuzem mýt všechno! Stím jsem prelezla na přední sedadlo vedle řidiče připoutala jsem se a koukla se na BMW.
Neznámý
Ta mrcha! Mohlo mi to dojít, že se nedá! Kurva!.....doprdele!.... Jak my to nemohlo dojít ? A teď mne má v hrsti, ale aspoň že tyhle doklady se neliší od pravdy!
Teď stojíme v při směru a na proti nám je auto! Skvělí nejsem jedinej kdo ji chce a tohle ještě horší ta holka je psychopat ! A vsadím se,že uhodnu na co teď mysli!Tak teď se připrav, protože to asi nepřežijem! Pojedes přesně proti nim! Paní deset bodů pro mne! Umym číst myšlenky, já mel jít na kouzelníka!
Ani nevím jak se to stalo, ale teď kromě nás a toho druhého auta tu nikdo nebyl! Mezi námi bylo tak 100 metrů a nikde nikdo dálnice je úplně prázdná!
Ash
Vyletěl jsem z pokoje a do kanclu, abych viděl záznamy z kamer. Zaklepal jsem na dveře a nečekal na odpověď! Prostě jsem vrazyl do dveří a ředitel tam na mne koukal s otevřenou pusou!Ashy co potřebuješ?
Musím vidět záznamy unesli Nikol!
Já vim teď se na ne koukám nic na nich není musel jít oknem! Nenechal si otevřený okno?
Jak to mám kurva vědět? Vztekam se jako dítě co mu někdo ukradl dudlík, ale nedali se nic dělat!
Uklidni se Ashy my to vyřešíme!
A co chcete vyřešit? Přísahám jestli se ji něco stane......
Tak co ? Ashy ona je dospělá! Myslím si, že teď tomu dotyčnýmu vyhrožuje, tím že mu uřízne koule a ona ví co dělat, ale ty teď půjdeš normálně na hodinu sebeobrany, mas zameškané hodiny a jestli se tam neukážeš, zdrhneš nebo provedeš píčovinu, tak ti garantuju, že ty i slečna Stounová letíte ze školy!
Ale......
Žádný ale! Vypadni z mého kanclu a uvažuj normálně! No tak teď jsem total v prdeli!!!
Ahoj tak....... Další kapitola ;)
ČTEŠ
Nepředvídatelný úkol
AçãoFBI.Nikol se pohádala se svými rodiči pár dnů než nastoupila na svou novou školu. Rodičům však nikdy neřekla co dělá už od svých třinácti let! Nebo je to spíše nezajímalo. Je jí devatenáct a umí snad všechny obrané a bojové sporty. Má dobrou fyzičku...