Ofiko rande

364 20 0
                                    

Nikol

Ráno jsem se probudila vedle něj ! jsem otočená k němu zády a o mě objímá kolem pasu, ale mám trochu výčitky. V noci teda ráno mu bylo špatně asi kvůli mě, protože to já ho donutila skočit do tý vody. No a když jsem ho přišla skontrlovat tak jsem skočila tady. A nelituju toho...

- Dobré ráno!

- Dobré už je ti líp ?

- Mě někdy bylo špatně ?

- Hele !

- Jo je mi líp . Mnohem! a ani nevíš jak dlouho jsem na tohle čekal !

- Na co ? až budeš nemocnej ?( uchechtl se )

- Ne ! až tu budeš ležet vedle mě ! ( trochu mě to zarazilo, ale byla jsem sticha )

- Nic mi na to neřekeš ?

- Jo, že tu budu spát častějš ! máš totiž úžasnou postel!

- Víš, že miluju tvůj smysl pro humor ?

- Hm tak to bych asi měla přestat být vtipná, že ? ( uchechtl se )

- Můžu se tě na něco zeptat ?

- No, záleží a co ?

- Půjdeš se mnou a oficiální rande ?

- No, víš neměla bych ponocovat zítra je totiš škola !

- No, já nevím jak ty, ale j do školy v něděli nechodím ! tak co půjdeš ?

- Jasně ! a ted se na něco zeptám já ! v čera v baru.. byl si .....

- Jestli, se ptáš jestli jsem pil tak nepil !

- Plánoval si to ?

- Jo, od začátku .....

-------------

Asi po hodinovém válení a povídání v posteli, jsme me se eochotně vyhrabali z postele, oblékli se a šli na snídani.Cestou do jídely mi jeho ruka vklouzla do tý mí a já jen zaregistrovala jak mi naskočila husina, ale pak jsem se uklidnila a užívala si to. Jak jsme vešli do jídelny a ostatní si ás všimli ocitlo se ticho. Chvíli na nás nevěřícně koukali, ale pak se začalo ozývat pískání a tleskání. Nějak jsem to nechápala, ale užívala si to! Když jsem se koukla po jídelně párkrát jsem uviděla pár zkřivených dívčích obličejů, ale co mě udivilo víc byl Adam jak s úsměvem a tváři si od Anny bere prachy.

- Ahoj co se děje ?

- Ále menší sázka !

- Aha .... tak to jsem pochopila bez větších otázek

- Zlobíš se ? zeptala se starostlivě Anna .

- Ne, já bych asi udělala to samí. A byla to pravda pomalu jsem si sedla na židli a Ash vedle mě.

- Ta co? jaká byla noc ?zeptal se

- Studená Adame studená!

- Nekecej vy jste to dělali na zemi ?

- Ne mě v oni bylo zle a nebejt Nikol tak bych asi zmrzl! jak to řekl tak se ozval hlasitý smích Anny !

- Tak naval ! naval ! řekla a nastavila ruku.

- Sakra ! Ozval se naštvaně Adam a dal Anně peníze a oa se jen hezky usmála.

- A byli jste na rande ?

- Ne !

-CHa, cha, cha tak naval ! ozval se Josh a Molly neochotně mu dala na ruku peníze než....

- Ale půjdem ! řekl Ash a v tu chvíli se Molly změnila ve sluníčko.

- Tak naval ! a ted zase on vyndal peněžeku na stůl !

- O co všechno jste se vůbec vsadili? zptala jsem se dost vyděšeně !

- o všechno možný !

--------

Zbytek snídaně jsme, tedy oni probírali mě a Ashe, ale pak jsem řekla, že jdu na záchod. Mám ty lidi sice ráda, ale tohle fakt poslouchat nemusím ! v koupelně jsem a sebe koukal do zrcadla, osvěžila se a vyšla ze dveří než..... Někdo mě zatáhl za ruku přitáhl ke zdi a pak jsem ucítila tlak a rtech a mě došlo kdo to je, ale musela jsem ho poškádlit !

- Tohle mi nedělej !

- Proč ne ?

- No protože tohle mi může udělat každej a pak bych se mohla líbat z někým jiným !

- No tak to by pak ten někdo jiný nepřežil !

- Jo to určitě!

- Nevěříš ?

- Ne!

- Tak když se mnou půjdeš do pokoje tak ti to ukážu !

- A víš, že když ty si budeš něco zkoušet na mě mohl by si přijít o zuby ?

- Vím , a taky to hodlám rysknout !

- Hm ty si to nějak užíváš !

- Jo to užívám, od tý doby co jsem do tebe poprvé vrazil ! jak to řekl vyhoupl mě na sebe a já si kolem jeho pasu obmotala nohy a aniž by jsme se přestali líbat zamířil si to rovnou do jeho pokoje !Tam mě opatrně položil na postel a začal mi sundavat triko.Bylo to dokonalí než.....

- Slečna Stounová okamžitě do ředitelny! ( ozvalo se z rozhlasu a mi jen nespokojeně vzdechli !)

- Ten chlap si vážně umí vybrat chvíli !

- No tak to tvá nadženost bude muset počkat !

- Hm, ale nejsem tady jedinej kdo je nadrženej !

- A to soudíš podle čeho ?

- Podle toho, že se tě sotva dotknu a ty seš už hotová !

- Ty si, ale nějak moc věříš !

- Že jo ? vstala jsem oblíkla si triko a neochotně si to namířila do ředitelny. Zatukala jsem a když uslyšela dále tak jsem vešla do dveří.

- Hledal jste mě ?

- Ano, prý vám v oci bylo zle, dojděte si za doktorkou!

- Ale mě už je líp!

- To je sice možný, ale já jsem línej tak když tam půjdete tak mi vezmete nějaké léky. Tady máte seznam a at jsou tady do pěti minut !

---------

Vátila jsem se k sobě do pokoje a rovnou do sprchy. O co mu kruci šlo ? v jednu chvíli mě vítá a pak si ze mě dělá otoka ? no kde to jsme ? ( co vylezu ze sprchy a namaluju se otevřu šatník a začnu vybírat ! Pak jsem vyndala modrou krátkou sukni a úzký tílko a z šátku jsem udělala mašli a dala si ji do vlasů . Konec ! nijak nervozní jsem nebyla a co mám na sobě mě taky moc nezajímalo.

Ash

A do prdele, doprdele co si mám vzít na sebe ? sako nebo triko, džíny nebo společenský oblek. Jsem nervozní jak na prvním rande.....


Nepředvídatelný úkolKde žijí příběhy. Začni objevovat