Po škole
AU........ Sakra! Zanadávala jsem když jsem otevřela dveře od svého bytí a do něčeho narazila .....po tmě. Jen jsem doufala, že nezbudim Ashe!
S bolestí v noze jsem se dobelhala do ložnice kde jsem zjistila, že i kdyby tu vybouchla bomba nikdo by se neprobral! Svlékla jsem se, na sprchu jsem se po dnešku těšila víc, jak na volno v práci.
Naštelovala si optimální teplotu a užívala si jak po mne padají kapky vody!
Pak jsem vylezla hodila na sebe nějaký to pyžamo a zachumlala se do peřiny a zavřela oči. Které jsem neotevřely ani tehdy když se kolem mne obmotali něčí ruce a uvedli mne do medvědího obětí ze zadodu.
Ahoj! Promluvil ospale Ash
Ahoj.... Vzbudila jsem te promiň!
Ne to je dobrý..,... Jaký si mela den ?
Příšernej! Na stůl se mi zase dostali papíry kde se zase řeší ty zbraně a paskovaný drogy!
Však ty to vyřešíš! Nestala si se ředitelkou tajné služby jen kvůli tvému sladkému poprsí, ale kvůli tvé hlavě ..... Ty to zvládneš!
Díky! A co ty?
Já? Zjistil jsem, že pracuju s debilama!
Co zase provedli?
No, víš jak dneska byla ta konference?
No?
No tak deset minut před začátkem jsme nemohli najít Molly a Adame ..... No pak jsme je našli v konferenci místnosti, jak si to rozdávají!
Probíhá co dělal Molly klient.
Vzal to docela s úctou. Řekl, že jestli to bude takhle i při soudu tak určitě vyvázne jen z podmínkou.....
Začala bych SR smát, ale jelikož na mne cdesek hodně dopadá, tak jsem se jen usmála .....
Stejně nechápou jak mohla jít Molly na právníka?
No to ten klient taky ne!
A Adam ?
Ten? Nic! Jen se usmíval jako měsíček na hnoji, když jsem ho pozval k sobě do kanclu...
Se nediv! Být ředitelem tajný služby pro ochranu a práva svědků, taky není válení se na pláži! S těmi slovy jsem se chýlila ke spánku než mi z úst vyklouzlo MILUJU TĚ!
Já tebe taky, ale ted už spi zítra nám letí letadlo ve tři odpoledne ....
Jaký letadlo? Kam letadlo?
Na HAVAI a válení se na pláži....
Jak si.....
Pssssssss! Spi nebo a přemýšlej jak si zabališ za jednu hodinu kufry na dva týdny....... Nevím proč ? Fakt nevím proč, ale on ví jak mě uklidnit! No i když......?
Tak ..... Úplně poslední kapitola tolyhle knížky! Jestli jste to nepochopili tak napište já to víc vysvětlím! Doufám, že se vám to líbilo......
PS; jak jsem psala tu kapitolu jak Ash překvapil Nikol těmi růžemi tak nahoře mate jednu z nich!Jo a ještě tu mám spise povídku POHLED doufám, že jsem to napsala tak jak jsem chtěla.... Smutná povídka ....
Ještě vám chci poprad at se vám splní sny a at vám vše vyjde .......
Ahoj Andy3korpilov8
ČTEŠ
Nepředvídatelný úkol
AcciónFBI.Nikol se pohádala se svými rodiči pár dnů než nastoupila na svou novou školu. Rodičům však nikdy neřekla co dělá už od svých třinácti let! Nebo je to spíše nezajímalo. Je jí devatenáct a umí snad všechny obrané a bojové sporty. Má dobrou fyzičku...