Nemoc

326 16 0
                                    

Ash

Sakra, je asi pět hodin a já nějak kašku a je mi docela zima, bolí mě hlava a celej zbytek těla!

tuk , tuk ....uslyšel jsem klepání na dveře ... dále !

- Ahoj si v pohodě ? strčila hlavu do dveřích Nikol!

- No, jak se to vezme ... ale je co si tady tak se to zlepšilo.Doufám, že jsem tě nezbudil .... ?

- Ne byla jsem vzhůru už před tím a pak jsem tě slyšela kašlat jak ti je ?

- Hrozně !

- Je ti zima ?

- Příšerná ! řekl jsem a zabalil se ještě víc do deky !

- Víš znám jeden takovej způsob jak tě zahřát !

- Jakej ? nic neřekla a začala se svlékat, když byla jen v podprsence a kalhotkách ( jen pro zajímavost je strašně moc sexy ) pak přišla ke mě vlezla si pod deku a přitulila se ke mě! Byla to dokonalost a měla pravdu za chvíli mi opravdu bylo líp ! a co je na tom nejlepší ? Je to ona kdo za mnou v pět ráno přišel a je to ona kdo mi dává teplo ! Po chvíli jsem se podíval na její dokonalou postavu. Ona se na mě jen nevině koukala a já čekal co udělá !

- Je ti líp?

-Jo mnohem! Díky !

- Co je ?

- Nic ty taky vypadáš, že ti neni dvakrát do zpěvu!

- Jo, ale tobě je hůř !

- Ne mě je už fajn! otoč se ke mě zády!

- Co ?

- Bude ti líp a ta postel je malá nevešli by jsme se sem ! Bylo na ni vidět, že jí to došlo, ale prostě se musela zeptat a já bych to a jejím místě udělal asi taky ! Neochotně se otočila a já si jí jednou rukou přitáhl k sobě a pak ucítil jak ji naskočila husí kůže !

- Je ti zima ?

- Ne ! já věděl, že je jí teplo, ale potřeboval jsem důvod si jí ještě víc k sobě přitáhnout a to jsem taky udělal! Vážně už mi je dobře a ona to jen zdokonalila !

- Lituješ toho ?

- Čeho ?

- Toho včerejška ?

- Ne !

- To je dobře ! chceš .....

- Další otázky až se probudím ! ted spi ! odpálkovala mě, ale já si ji přitáhl ještě blíž ..... mačkal jsem ji k sobě a lehce ji hladil a ona mi prsty přejížděla po ruce . Párkrát mi naskočila husí kůže, ale toho si snad nevšimla .......

:::::Ahoj dnes je kratší kapitola, ale ta další bude delší. To slibuju. 


Nepředvídatelný úkolKde žijí příběhy. Začni objevovat