Chci se pomstít, chci to pochopit.... Chci vědět proč mi aspoň neřekl o co téhle škole jde, protože kdyby mi to řekl nebyl by to důkaz, že mě fakt miluje?
Tyhle otázky se mi porad honí hlavou a jak se jich zbavit? No buď udělat pitomost nebo to chce pořádnou flašku chlastu!
Po mé právě straně jde Emma a kam máme namířeno? Do auta.... Proč? Jedem si pro pomstu....
Cíl téhle operace? Odpovědi a pak zničíme tohle všechno .......Brána se otvírá a tam na nás čeká dokonale černé audi.... Miluju auta asi to máme v rodině ..... Tata byl závodník, ale pak se na vše vykašlal a ted je ředitelem firmy kde se auta vyrábí a pak je propagují různí známí závodníci.
Když mě měl ještě aspoň trochu rád a nezajímal se o jiné věci než mě a mámu tak jsme spolu auta a motorky opravovali. Naučil mě všechno co umím a základy sebeobrany a má máma? Také dokonalá žena..... Byla to zase motocrossová závodnice, začala v šestnácti a každý se ji smál, než ji uviděli řídit a vyhrát vodní války....... Všem vytřela zrak a teď? Teď je to ředitelka firmy na auta a její úhlavní nepřítel je můj otec se , kterým žije pod jednou střechou.........Ani nevím proč jsem si na to všechno vzpomněla? Jen mi asi začíná docházet, že se mám vrátit. Vrátit se domů kde jsem měla aspoň kamarádku...... Chodit do školy a mít normální život.
Vím co se ti honí hlavou.....
Ozval se vedle me hlas Emmi.....Co?
Přemýšlíš nad tím jestli se nemáš vrátit domů k rodičů, jestli nezit normální život......
Jak..... Jak to vis? Chceš mi dát rady do života? Lehce se uchechtla....
Ne to ne, ale na tvém místě, bych si něco podonyho myslela taky, a rady? No tak ... Uvědomit si kde si byla skutečně šťastná a taky.....
ČTEŠ
Nepředvídatelný úkol
AksiFBI.Nikol se pohádala se svými rodiči pár dnů než nastoupila na svou novou školu. Rodičům však nikdy neřekla co dělá už od svých třinácti let! Nebo je to spíše nezajímalo. Je jí devatenáct a umí snad všechny obrané a bojové sporty. Má dobrou fyzičku...