Skočit nebo nepřežiješ!

181 9 0
                                    

Tak fajn, teď stojíme protiv autu a vím co se teď stane!

Tak fajn teď se modlim, aby si byl dobrej řidič, a víš co dělat !

Vim, ale nebude se ti to líbit Šmoulinko!

Jestli tohle přežijem tak ti upravim obličej! Mluvili jsme spolu to jo! Ale ani jeden neopustil oči z auta na proti nám. Mimo jsme oba, ale spis mám pocit, že to co ten blb vedle mne chystá je horší!

Za co?

Za tvoji nevychovanost! Pan neznámý šlápl na plyn a to jelo..... Mi i to auto na proti nám jsme se rozjeli. Zadržela jsem den a modlila se , aby ten křemen mel něco v hlavě.....

Ash
Toho debila jsem proklínal. Jak tohle může někdo udělat ? On ví o co jde a přitom mne pošle na hodinu a ještě mě vydírá? Kde to kurva žijeme? Ale já mám svůj plán na hodinu pudu a s očima téhle školy. Do mobilu my poslal záznamy jeho kamer a teď uvidíme jak je v tom náš ředitel zapletenej! Tohle není samo sebou! Zvonění me donutilo se dobelhat do tělocvičny. Skvělí ! Dem na věc !

Neznámý
Ta psychopatka mě zabije až zjistí co udělám ...... Ale radši skočit než umřít.
Letmo jsem se na ni podíval, hypnotizuje očima auto na proti nám. A vsadím, se že dalsi důvod mé vraždy bude až zjistí pro koho makám! No nechci tu být až rozpoutá válku!

Ani nevím, ale něco nám řeklo at se rozjezdem se šlápl jsem plyn na prázdno a to samí udělal i řidič na proti nám. Bylo mezi námi sto metrů, ale blížili jsme se k sobě neuvěřitelnou rychlostí, vedle mě se spírala ta " můra" a něco mlela, ale to mi bylo jedno co. Plně jsem se soustředil, aby to vyšlo. 50 metrů, 30, 20,10 .......... Pak jsem prudce otočil volantem a zadržel dech. Šmoulinka taky a pak si užíval volnost vzduchu kterým jsme se řítili do vody. Je to vysoko a po chvíli risel tvrdej nárar, při pádu jsem otevřel okna, aby jsme vyplavali ven.

Ji to samozřejmě došlo a při potopení jsme se oba začali drahat na povrch. Chvíli mi to trvalo a pak jsem se konečně nadechl. Vzpamatovaval jsem se s toho a pak ji začal hledat. Nebyla tu....... Kurva ona je ještě pod vodou. Teď jsem měl bejt domat a pořádat pařby a ne tu zachraňovat psychopata. Potopil jsem se. A uviděl ji pomalu stracela vědomí, díky bohu za patnáctý narozky a novější kapesní nůž od svého mistra! Vybral jsem ho a pak doplaval k ni a odřízl pas co v něm měla zamotanou nohu. Odřízl jsem ji a pak ji táhlna hladinu a pak na zem.
Je v bezvědomí...... Super! Položil jsem ji na studenou zem, ale je štěstí, že se hned probrala,protože fakt nevím jak bych ji dával první pomoc. Asi by stačilo profackovat, ale slíbil, že budu hodnej.
Konečně otevřela oči. Ale prudce a pak silná bolest na tváři. Tak já ji zachraňuju a ona mne bije! Karma ke svině!

Hej!

Ještě jednou se tam budu topit tak dlouho a......

A co? Utopíš mě??? A nebo zase budeš čekat až něco vymyslim?

Jo utopim tě a pak zjistím kdo si, protože ty nejsi ten za koho se vydáváš!

Tak hele právě jsem tě zachránil a ty si stěžuješ? Mohl jsem te tam nechat, ale mám úkol a pokavat te nepřivedu duševně a psychycky zdravou tak mám padáka tak se snaž ať to přežiješ jinak za sebe kurva neručim!

Nikol
Ani nevím proč jsem to řekla, ale byla jsem naštvaná, že skočil a nezeptal se mě. Asi ale věděl, že bych to nedovolila.

Já te zabiju, ale diky.....

No to je dost!

Ash

No to si ze mne dělá prdel! A kurva! Chcete vědět čemu se říká trapas? Když se koukate na záznamy z kamer a pak tuhle větu zařete na celou třídu! No to je potom to když se na vás kazdej kouká......

Ne Ashy to fakt nedělám... Ale jestli neveris tak se pojď přesvědčit!

Ne to je dobrý já vám už věřím.....

Nemyslím si, ale ještě jednou promluvit při mém výhladu a pujdes si to vyzkoušet.....
Kretén.....
Zase jsem se pohodlne usadil a dal se radši věnoval látce..... Byla to blbost, ale to je snad každá.....


Nepředvídatelný úkolKde žijí příběhy. Začni objevovat