1/1

230 8 0
                                    

Nikol

Jak odešel zachumlala jsem se do peřiny a zavřela oči. Bylo to zvláštní po dlouhý době cítit jeho vůni co se ukládá i v jeho posteli. Slyšela jsem otevřít okno, sice to bylo divny, protože jsem neslyšela otevřít dveře, ale asi jsem usnula! Pak pohyb na posteli a ,....... Hnusnej zapach co me nutil spát!
Jestli mi tady ted někdo řekne, že mne někdo uspal a chystá se mr unést ? Tak se neznám! Tohle je samej únos! Už mě to nebaví !
Chce se mi hrozne spát, ale nemůžu zavřít oči. Jediný co vidím je chlapek s maskou vo rozhazuje věci po pokoji a ma na sobě masku! Teda spiš kuklu, ale ti je to sami..... Něco hledá a já se jen pokouším kricet, ale nějak to nejde!

Kurva! Lekla jsem se .......

Tak nic budu se muset spokojit s tebou. Řekl když se na mne podival.

O co ti jde? Dost jsem se divila když jsem to řekla.... Ani jsem to říct vlastně nechtěla!

Ty asi Nevis co se tu děje viď?

Ne! Co? Co se tu sakra děje?

Tajemný!
Ta holka je fakt pěkná, ale je jistý, že o ničem neví jinak by nenechavala otevřený okno a z tyhle školy co nejdříve vypadla!
Neměl jsem v úmyslu ji něco říct, ale hrát si sní trochu můzu.

Páni slyšel jsem o tobě tolik, ale nemužu uvěřit, že ti nic neřekli a nebo ti to řekli a ty si tak pitomá, že ti to nedošlo!

Tak hele ty milej neznámej už to přestává účinkavat, takže mi řekni co chci nebo si vezmu boty na podpadku a nakopu ti prdel, a věř, že to není nic příjemnýho!

Ú.... Šmoulinka vytahuje drápky! Tak hele Šmoulinko já se s tebou nehodlám bavit takže buď ráda, že jsem ti nic neudělal a teď mi řekni kde mas věci , abych ti zabalil a pak vyrazíme a jestli ze zeptáš kam tak tě praštim a ke mi jedno kdo si a že si holka mě fakt nezajímá! Fajn to jsem přehnal, ale jinak bych ji do auta nedostal!
---------------
Vlazla do auta a ja hodil věci do kufru a taky si nastoupil! Ona sedí v zadu a pro jistotu jsem udělal menší opatření "připoutal" jsem ji ! Ani moc neprotestovala takže něco chystá a já budu připravenej! Sundal jsem si kuklu a ještě se otočil do zadu a usmal jsem se, ale ma snaha byla pomstěna, ona si me nejdříve prohlídka a pak se ji objevila vráska na čele!

Nikol
Dost jsem byla překvapená když se na mne podíval! Byl to fakt kus! Modrý oči široké úsměv a rozcuchany vlasy, jsem sice mimo, ale tohle se mi určité nezdálo !

A řekneš mi aspoň jméno?

S tím nepočítej !

Okey Tome, stín jsem počítala takže jsem si opatřila sama ! Řekla jsem a vytáhla jeho peněženku co jsem mu předtím sebrala když mu vypadla na postel!
Jak jsem to řekla hodil na me dost vážnej pokled asi byl naštvanej a si vybrala svoji výhru šibalským úsměvem na něj.
Je to agent a jsem jeho úkol, ale proč?

Ty SIS opravdu myslel, že bych s tebou opravdu někam šla?

Ne! Ale skusil jsem to !

Fajn dobrej začátek už se spolu normálně bavime! Tak dal ... Co po mě chcete ?

To ti nemůžu říct, ale brzo ti to řeknou jiní! Skvělí další hádanky!

Řekneš má aspoň něco o sobě?

Stím nepičįtej !

To je asi tvoje oblíbená věta co?
Zkontroloval mne v zrcátku a vsadim se,že se i usmal!

Řekneš mi aspoň kam jedem? Nic!

Hele určitě máš o mne info tak mluv nebo budeš litovat!

Už se bojím!

No to bys měl!

Jedem na zakladnu !

Co tam ?

Nevim, ale ta tva hlavička na to přijde.

Bože s tebou je debata!

Tak hele Šmoulinko já tě mám jen přivést bez toho, abys nebyla omráčena nebo mrtváv a pak už tě nemusím nikdy vidět!

Okey!
A kolik ti je? Videla jsem jak rudne vzteky, ale on něco ví a já to chci vědět taky!

Jsem o dva roky starší jak ty!

Co je účel tyhle komedie?

Ty! ........ Chtějí te zničit a na tyhle škole je více zmijí než si myslíš!

Jako třeba ?

To nevím mám své info a podmínky, ale kdyby ti chtěl někdo ublížit nepřežije to!

To jsou hřejivý slova, ale umím se o sebe postarat !

Opravdu ? Nevšiml jsem si když si vlezla do toho baráku!

Tys mě špehoval?

Já? To bych si nedovolil!

Už teď tě nemám ráda!

Nápodobně! Tak a teď nastala trapna chvíle ticha!

Tak Šmoulinko už ti došla řeč?

Ne jen dobrej smysl pro humor!
A neříkej mi Šmoulinko !

Dobře! ...,,

"Nenecháš toho "

S tím nepočitej!

------------------
Uběhka skoro hodina a já z něj nedostala ani slovo a je tu deprimující ticho!

S tebou je zábava!

Nejsem tu pro tvoji zábavu!

Víš, že bych tohle mohla brát jako únos?

To bys mohla, ale kvůli mým očím to neuděláš!

Si nefandi!

Hele to ty si mě tu už pul hodiny pozoruješ! Kurva tak to se mi moc nepovedlo!

Jak?

Jsem vycvičenej!

Nepředvídatelný úkolKde žijí příběhy. Začni objevovat