Záchrana

195 8 3
                                    

Pořádně jsem si barák prohlídl, ale nic co bych už neznal! když jsem tu byl naposledu přísahal jsem, že se sem už ikdy nevrátím. No sliby chyby. Adam slíbil, že se postará o kamery a ochranku až mu dá signál a pak se jde na věc. Ještě jednou jsem zkontroloval jestli je to tak jak si pamatuju a pak jsem vytočil Adamovo číslo. Jedná se opravdu o sekundy tak se musím připravit.

- Jdem na to ? !

- Jdem na to!  Hele Ashy si si jistej, že to chceš udělat?

- Jo proč?

- Protože ten chlap je psychopat, viděl jsem záznamy z kamer a neni to hezký. Bůch ví co udělá s tebou jestli tě chytí. 

- Hele jdem na to už ji chci vidět.

- Ok tak si to stopni.... za 30 sekund za 3,2,1, ted. ....... pustil jsem stopky na,že jsem se nadál vyběhl jsem z auta a jen pooroval a divil se umění Adama, protoževšchna hlídka a bodigárdi zmizeli a já měl voln průběh.

- Tak a ted kudy? zeptal jsem se Adama na konci drátu co my vysel z ucha.

- Záleží kam chceš první? za ni nebo za tím idiotem?

- Za tím idiotem. Musím mu rozbít hubu.

- ok. Tak jdi do prava pak jdi na konec chodby a pak tam jsou pozlacen dveře a tam je.

- ok. Šel jsem podle instrukcí a pak se ocitl před temi dveřmy. Chystal jsem se je vykopnout než se otevřeli sami.

- Ahoj Ashy moc rád tě zase vidím.

- Ahoj Stefane! řekl jsem otráveně a čekal na jeho reakci, protože on neměl rád když se sním takhle mluvilo.

- Ale snad po té době na vše zapomeneme a začnem od začátku.

- Ne díky.

- Dobře vím, že si si pro ni přišel, ale musím tě sklamat. Tvá holka je strašně paovačná a myslí si, že spasí svět, když bude ignorovat mé příkazy.

- Tady, ale nejsme v Monarchii a ty nejsi car, tak na co si to hrajem?

- My? ( už začínal rudnout ) My? to tvá holky si na něco hraje! jasně jsem ji řekl, že jestli od tud nevipadne tak bude litovat a taky se v jednu chvíli balila a já čekal, že neni tak paličatá jako ty před lety, ale ono nic vrátila se a začala se bránit atd. ale ona je o proti mě NIC. A ty tak jste tečky na konci věty a já jsem začátečný velký písmeno.

- Víš všechno si moc idealizuješ! řekl jsem a skočil jsem po něm a začal jsem ho mlátit. Vždy když jsem to udělal tak bud ze srandy nebo když jsme to opravdu mysleli vážně tak po mě skočila jeho ochanka, ale ted jsem měl výhodu. ........................ Přivázal jsem o k židli byl celej od krve a sípavě dýchal.

- Ty si sice velk písmeno na začátku, ale já určuju konec věty.

- Ty nic nevíš, že ?

- Bud v klidu, že si sobckej kretén a narcistickej idiot už vím dlouho. ( řekl jsem a přitom si utíral ruce od krve do jeho látkového kapesníku s ručně višitm S.)

 - Tak a ted mi řekni kde je ?

- Víš kde je tak proč se ptáš?

- Protože chci ti pomoct zachovat aspon trochu důstojnosti.

- Díky, ale já se zase dostanu nahoru a pak vás hromadně zničím.

- Tak pak brnkni! řekl jsem otočil se na patě a odkráčel z místnosti jako Bůch.

- Tak kudy?

- Jdi to prava, pak otevři hnědý dveře, pak jdi dolů po schodech a tam někde bude. 

- Díky!

- Neni to fakt pěknej pohled! ( co hroznýho se ji mohlostát ?)

Vešel jsem do sklepa kde to bylo cítit vlhkem a trávou . Procházel jsem tou chotbou a nevěděl kam. Taby mi Adam moc nepomůže . Mám to zvolalo moje podvědomí když uvidělo dveře na konci chodby.Přišel jsem ke dveříma otevřel je čekal jsem něco ve stylu sezení na židli a přivázání provazem, ale....................................................................







Nepředvídatelný úkolKde žijí příběhy. Začni objevovat