Ahoj moc se omlouvám, že jsem nepsala, ale nestíhám. Tuhle kapitolu budu dopisovat tak si prosím počkejte !
Pí.....pí...pí....pí. Sakra! blbej budík! 7:30 otevřu oči a uvidím jen bílou oblohu. Venku je zataženo a vypadá, že každou chvíli bude pršet. Dnes se něco stane a já nemám ani základ! proto jsem stala tak brzo.
Včera jsme přišli kolem dvanáctý, Adam se pěkně zlil a hned po prvním tanci na parketě zmizel..... ani se nedivím....... Ash se tomu spíš smál! Promnula jsem si oči a sedla na postel, pravou rukou jsem začala hledat ovladač od televize, ale jak se mi to povedlo tak ta telka nějak nefunguje. Co? no to teda ne! ( vstanu z postele abych si rozsvítila , ale ................ nic ani to světlo? Proboha!, Proboha! KDY VŠECHNO ZHASNE .......! NEJDE ELEKTŘINA ! nepujdou kamery on mi to může říct! ( jak mi to KONEČNĚ ) došlo vylezla jsem z postele a poslepu hledala oblečení. Když se mi to konečně povedlo, dohrabala jsem se do koupelny a po slepu se začala malovat. No asi to moc dobře nedopadlo!
Když jsem došla do auta tak jsem ten make up zkontrolovala. No zázrak to nebyl, ale dokonalost sama taky ne. Ashovi jsem vše řekla, ale ani nevím jestli ještě nespal.
Do auta jsem vrazila 220 a jela i na červenou. Brzdu jsem až do cíle nepoužila. Jak jsem se dostala k branám věznice, prudce sem zastavila a vystoupila z auta, to jsem na dálku zamkla a nakráčela si to rovnou ke stráži. Ash slíbil, že to řekne řediteli a ten mě ohlásí, že přijedu.
- Á....... jsem rád, že vás zase vidím, ale des to bude a déle slečno, protože nám vypadla elektřina, takže nám nefungují nějaká zařízení.
- To nevadí hlavně se musím dostat za tím vězněm.
-------------------------------------------------------
- Na konci chodby do prava a tam je třetí cela!
- Díky
- Ještě jednou se omlouváme, že je to takhle, ale jsme bez kamer takže opatrnost nadevše.
- To je v pohodě. Tak fajn musí do cely.
Podle pokynů jsem došla k cele, která nebyla podle mých představ, ale co! klíčema jsem odemkla a vešla dovnitř, ale ................... nikde nikdo. Jen na stole byl DOPIS ? No tak bud jsem vlezla do cely kde Ben byl a už neni, a nebo to je prázdná cela kde ještě nikdo nebyl a nové vězně uvítávají dopisem na krásný pobyt! a myslím, že za A je správně. Sedla jsem si a židli jako malý dítě a otevřela dopis.
Ahoj,
promin za ty tajnosti ,ale jinak to nejde. Asi jsem ti tou hádankou moc nepomohl, ale stejně si na ty kamery přišla, že? Vím,že víš, že jsem to neudělal, a taky, že jsem to nevymyslel. Jinak ten kdo to vymyslel je šéf hodně velký mafie no drogy, auta, zbraně atd. Tenkrát jsem ti nemohl nic říct, protože mě sledují kamerama, abych je neudal no to snad znáš. Jak to čteš tak to jsem už asi mrtvej, ale a to taky příjdeš. No a jak jsem věděl to, že nepůjde elektřina? No to ti nepovím, ale hlavní je, že zjistíš, kdo to je a zastavíš to. Jinak jak vyjdeš ven počítej s tím, že se ti změní život, jen jak si sem tenkrát přišla už bylo dost ryskantní a ted si navštívila i moji bývalou celu.................... o neni to hezký hlavně bud opatrná.
PS: moc vám to s Ashem sluší.
Ben
- No tak díky za pomoc a info no aspon jsem se něco dozvěděla.
Ahoj moc se omlouvám, že tak nepíšu, ale prostě nestíhám ......
ČTEŠ
Nepředvídatelný úkol
ActionFBI.Nikol se pohádala se svými rodiči pár dnů než nastoupila na svou novou školu. Rodičům však nikdy neřekla co dělá už od svých třinácti let! Nebo je to spíše nezajímalo. Je jí devatenáct a umí snad všechny obrané a bojové sporty. Má dobrou fyzičku...