Ahoj tak jsem tady po dlouhý době snad se vám minulá kapitola líbila ...... Dnes máme volnou hodinu tak ji využijí takhle......
PS: na obrázku je Emma.....
Budu ráda za voltes a komentáře.Jak jsem to řekla na skočila mi husí kůře a ucítila jsem v žilách adrenalin. Chtěla jsem pomstu než nikdy předtím a těšila se az se budu moc těm hajzlům podívat do oči az budou trpět.
Vyšli jsme z pokoje a vedla mě chodbou a ani nevím kam.... Vždyť já ani nevím jak se jmenuje....Jak se jmenuješ?
Jsem Emma... A ty?
Nikol a kam to jdeme?
Chceš se postavit proti " zlu" a bez zbraní?
Tak ty se mi začíná s líbit!
Abys nelitovala!
Už se stalo.
Uslyšela jsem uchechnuti, ale z nějakého důvodu ji věřím.
Nevím co si pod tím mám představit, ale něco v ni je asi je to lítost nebo pomsta, ale ta holka ví co chce. A to je POMSTA!Šly jsme po chodbě a obě mlčely asi se nám v hlavě rodil plán čím začnem, ale obě jsme se jak na povel zastavily u dveří kde byl Ben....
Asi jsem se zbláznil a, ale mám pocit, že on něco vím. A asi má pravdu to on mi vše řekl a na vše mi odpověděl tak proč ne?
Na tři? Zeptala jsem se .
Na tři. Odpověděla a já pak napočítala do tři a pak jsme obě vykopli pravou nohu a s bojovim pokřikem jsme koply do dveří, které při nárazu vypadli z pantů a za nimi se usmíval Ben.
Ahoj holky! "Pani on fakt ví o co jde"
Ahoj Bene, jak je víš zastavily jsme se jen na pokec a podle tvého výrazu soudním, že asi vis o co jde, že?
No po pravdě jsem si myslel, že ti to dojde už tady, ale asi jsem tě přecenil.
To né, spíše podcenil, ale lidé dělají chyby za to ty nemůžeš!
Vidím, že jste se už predstavily, takže to nemusím dělat já.
To nemusíš, ale ......
Ale chcete odpovědi, že?
Chytrej kluk! Ten kluk je tak stejně starší jako já a mluví, jako kdyby mel za sebou druhou světovou a ted mi vypráví vsechny jeho zážitky ......
Emma s úsměvem na rtech vzala provaz..... Ani nevím kde ho měla. Začalo ho obmotávat kolem Bena a židle ....... Když slavný Ben schoval úsměv a vše mu začalo docházet .....
To se ze mne děláte prdel ne?
My? Ne!
Tak fajn co chcete slyšet?
Nevěřím, že by su mluvil dobrovolně.
Hele já už nic stratit nemůžu a vše co jsem ti řekl tak před hodinou byla pravda.
To je nemožný....
Proč myslíš?
Protože .......
Protože?
Nevím.....
Nevíš protože víš, ze je to pravda.
Takže to byla pravda? Emma mu zrovna dokázala poslední uzel.
Ano byla a pravda byla i to co k Tobě citi Ash.
Vím co ke mě cítí a vím co cítím já k němu ..... Je to kretén co mě proda.....
Jo, ale nezapomeň, že to byl úkol a že to bylo ujednáno když tě ještě neznal...... Tak proč se nepřesvědčit.
Protože mi to neřekl! Byla jsem fakt vytyčena a opravdu jsem se hodně držela, abych něco nezničila.
Protože ta smlouva byla zrušena a to on ji zrušil ...... Nevis a nechapes tu nic co on pro tebe udělal a ani to nepochopíš, protože myslis jen na sebe ..... Si arogantní mrcha co si o sobě myslí Bůch ví co .......
Nenechala jsem ho domluvit, přiblížila jsem se k jeho obličeji a poseptala mu: Ty mě neznáš a nevis o mě vůbec nic tak sklapni! Byl to klidnej, ale " strašidelnej hlas"Mas pravdu, já tě neznám, ale on tě zná .... Ví o tobě všechno i to co by neměl tak se uklidni a přemýšlej nad tím ........
Máš pravdu jsem arogantní mrcha, ale taky jsem tvá noční můra......... S těmi slovo jsem odešela a Emma šla hned za mnou.
"""""" znáte ten pocit, že nikam nepatřite? Že vám kazdej lhal a nikdo vám nerozumí... Potřebujete obejmout, ale nikdo není po ruce? Že se vám chce brečet a utect daleko pryč ?
Tak tohle všechno cítím, cítím zradu chci, aby někdo šel a řekl mé hlavě ať to pochopí, ale nic......
ČTEŠ
Nepředvídatelný úkol
AkcjaFBI.Nikol se pohádala se svými rodiči pár dnů než nastoupila na svou novou školu. Rodičům však nikdy neřekla co dělá už od svých třinácti let! Nebo je to spíše nezajímalo. Je jí devatenáct a umí snad všechny obrané a bojové sporty. Má dobrou fyzičku...