Hra a slzy

159 8 0
                                    

No pěkný, jsem zase bez odpovědí.......
To si ze mě děláš prdel ne ?
Neodpověděl ... No nebo mě spíš neslysel.
Fajn tak budu překvapená.... Zase jsem zařvala a máchala kolem sebe rukama, ale bylo mi to  k ničemu, když to nikdo neslyšel.

Když mi fakt došlo, že to je k ničemu tak jsem zjistila, že potřebuju sprchu a to fakt nutně!
Vybehla jsem schody a rovnou do svýho pokoje. Otevřela dveře rozsvítila a vše tu bylo jak si to pamatují až na......

Až na hromadu chlastu a kamarádů co zařvali překvapení, když jsem rozsvítila.
Opravdu jsem byla překvapená , ale asi mi to mělo dojít, když mi to řekl Adam.
Nějak jsem se asi nerozkoukala, ale pak mne ze zadu někdo objal a já se musela otočit! Anna a Molly..... Obě jsem je taky obejmula a začaly jsme se smát, sice se mi chtělo i brečet, že jsem o ně málem přišla.....  A teď jsem ráda, že to dopadlo takhle.

Ty ani nevíš jak moc si nám chyběla! Zamumlala mi do pravého ramene Anna a začala dusit....

Vy mě taky, ale nedožiju se zítřka pokavať mě hned nepustíš.

Tak jo holky fakt ji puste nebo to už nerozdejchá. Uslyšela jsem Ashe za mímy zady.

Ty ji budeš takhle dusit celou noc a v jediný posteli, tak dovol abychom se podíleli na její smti, co poldové nazvou" udušená z lásky ". Tak se připoj nebo se postav do fronty.....

Fajn holky to už by fakt stačilo.....
Ještě chvíli....

Za chvíli jsem v bezvědomí......

Fajn, ale dělám to protože chci, abys mi pomohla vybrat šaty na konec závěreček!

Čeho?

To je na konci roku test žáků.... Dodal Ash. A se na něj otočila a do slova žrala každé slovo.

Jsme rozdělení po dvou a pak před ostatními dáme ruční boj ...... Je to takový pobavení pro ostatní a taky možnost jak někomu nakopat prdel. No  a pak je ples kam kazdej přijde buď z monoklem a nebo aspoň s roztrženým retem a v kvádru......

Aha..... Bez dalšího přemýšlení jsem ho nečekaně objala a neudržela slzy .....

Sorry...

To je dobrý, hlavně, že jsi tady a když tak bych se měl omlouvat já!

To nemusíš...... Fajn to jsem nečekala ani když jsem ho  necekane políbila.

To znamená, že je mi odpuštěno?
Ano

Dobře! Tak teď je tu návrat ztracené bytosti a teď to jsem oslavit! Zakřičel Adam a všichni sním .
Hudba začala hrát prázdné nahlas a všichni začali objímat a vyprávět co se tu všechno za tu dobu stalo

Asi po dvouch hodinách tam zakřičel a Anna " ták a teď si zahrajem výdrž zpěv a bude hrát Ash proti Nikol"  všichni začali křičet a tleskat..... Mi se na sebe jen podívali a pak nás  podnapilæ Molly dostrkala k židlím na proti sobě.

Aby jste věděli co to je ...... "Pustí se známá písnička kde je nejdůležitější refrém...... No a pak se zpívá. Ti dva jsou na proti sobě a při refrénu zpívají no, a ostatní na ne dávají věci a lijí  třeba vodu a ten člověk nesmí přestat zpívat refrém .... Musí to vydržet!"

No není to moc příjemný, ale vtipny to je .....

A já už vím písničku!
Ozvala se ze dveří Emma a se zhrozila.....
Jasně, ze nepustila nic jiného než New Element přízrak.......
Chytli jsme se za ruce a čekali na refrém  .....

Do místnosti zatím vtrhl Adam a ještě nějaký kluk a nesli kýble z vodou.......  No super .... Budu mokrá.

Refrém začal a mi začali zpívat, přistoupil ke mě Adam a na kývnutí na mne vylil doslova ledovou vodu.  Naštěstí to byla chvilka, ale zatím jsem se držela, ale to Ash taky.
Pak ti retardi přitáhli akvárko ve kterém se doslova kroutil HAD.

Refrém začal a byli na nás položení dva hadi .... .nevím co to je, ale asi to není slepýš!!!

Refrém naštěstí zkončil a už byl skoro konec, ale ....... Ale ta tarantule co na mě koukala přes sklo mě nutila křičet, ale nedala jsem se.....
Konečný refrem a pak se jdu pořádně  osprchovat.....

Zase jako předtímjsme jako přízrak, optický klam...... Takhle SME začali zpívat a já pak ještě víc přidala na hlase, když jsem zjistila, že jsem vyhrála........
Všichni začali piskat a tkaskat, že jsem to vyhrála.

N usmířenou jsem objala Ashe, ale jelikož jsme byli tak mokrý a ulepení od toho všeho tak.....

Potřebujeme sprchu! Poseptal mi do ucha Ash ....

Jo to potřebujeme a pořádnou!

Drž se!

Co?
Nestihla jsem ani pořádně zareagovat, když ten narušenej pitomec hodil přes rameno a chystá se k odchodu.

Poroučím se... Řekl a ještě se semnou uklonil. Pak jsem jen uviděla jak mi Anna s Emmou mávání .......

Tak jsem tu zase líbilo?
Jestli jste tu hru nepochopili tak napište vysvětlit ještě jednou. Chápu teď to je asi hodně snerozumitelný.....

Nepředvídatelný úkolKde žijí příběhy. Začni objevovat