A zase do auta

245 17 0
                                    

Ráno nás probudili v sedm telefonem. No, nic příjemnýho to nebylo ! Pak jsme si došli na snídani a pak pro občanky, pasy a auto . Taky jsme minimálně třikrát prošli plán trasy a únikovou cestu . Pak si došli na oběd, posadili se do auta a jeli ! Ash si to jako vždy užíval, máme auto S8 takže neni řeč o tom, že je to dokonalost !Ale Ashovy se líbí každý auto co se týče toho dle , ale jak ho pozoruju tak se usmívá! ne fakt, ale on se usmívá drží se volantu, kouká na silnici a usmívá se!

- Co je ?

- Ale nic !

- Ne fakt co je ?

- Ale nic jen sem si všiml jak si tě Ben pořád prohlížel a pokoušel se na tebe udělat dojem ! a ty sis ho ani nevšimla.

- Co? chudák !

- Jakej chudák? jen by se k tobě přiblížil a už by to byl mrtvej chudák !Vím, že vyhrožuje jen ze srandy, ale asi by to byl schopnej udělat a jak se u toho tváří je děsně roztomilí !

- Hm to abych se zamkla co ? a mě totiž kluci letí !

- Hm to bys měla, ale ke mě do pokoje !

- Ne k Benovy !

- Hele já asi začnu žárlit !

- To bys měl ! Co jsem ho přesvědčila,abych mohla řídit a aby on si trochu odpočinul. Ted jsme museli jed i v noci, aby jsme dovezli ty důležitý věci v pořádku. Jak jsem si sedla za volat a nastartovala tak Ash už byl tuhej a ani se nedivím řídil snad dvacet hodin !


Ahoj tak dneska další krádká, ale těšte se na další, protože se Ben vybarví do krásy no to si předčtete !............


Nepředvídatelný úkolKde žijí příběhy. Začni objevovat