-Víte bylo by dobrý kdyby jste mi dali aspon pytel přes hlavu, abych nevěděla kam mě vezete,ale je to jen na vás.....
Promluvila jsem asi po hodině, ale bylo my tok ničemu, protože oni jen koukali před sebe a nic neříkali. Konečně jsme přijeli k lesu a .......
- Hele jestli mě chcete odprásknout mohli jste mě oddělat už před tím a ne mě vést do lesa. Víte benzín je v dnešní době drahej.......
A zase nic. Auto v kterém jsem seděla jelo po kamenité cestě hlouběji a hlouběji do lesa. Než se za stromy začala rýsovat obrovská vila. No u toho mi spadla brada. Bíla budova co je ohraničena dvou a půl metrovým plotem a kolem běhaj dobrmani."Páni tak tady budu jednou bydlet" . Kolem domu jsou umístěny kamery a hodně citlivá čidla. Ten co to vlastní ví o všem co se tu děje. Brána se otevřela a auto vjelo do vnitř. Obdivovala jsem ten dům, ale něco mi říkalo, abych najevo nedávala. Auto zastavilo a chlap na pravo vystoupil a pomohl mi ven. Hned po tom mě z obou stran zase chytli a do slova mě táhli za sebou ( jako v Pirátech z Karibiku Pramen věčného mládí ) Protáhli mě dveřma a dokonale zdobenou chodbou. Trvalo to asi pět minut než jsem uviděla na konci chodby velké a pozlacené dveře. Všude po domě jsou kamery a stráže. Pěkný to bude útěk.
Chlápek nalevo zaklepal na dveře, které se po chvíli otevřeli, ale nikdo je nevzal za kliku, ale ony se otevřeli na dálkové ovládání. Jasně člověk co mu to tu patří určitě bude otevírat klikou. Dveře se otevřeli a objevila se místnost plná vycpaných zvířat a uprostřed pracovny byl dřevěný stůl a za ním dokonalá postava muže v mém věku. Hmmmm..... Svalnatá postava, modré oči, no prostě celý Ash jen v ženský postavě. Posadili mě do koženého křesla a ten simpaták se na mne usmál. Ostatní pak odešli a já tam s ním zůstala sama.
- Tak doufám, že vy se mnou už budete mluvit?
- Tak ty si slečna Stounová?
- Ne Madona.
- A vtipná to se mi líbí.
- Ták co po mne chcete ?
- Dohodnout se
- Na čem ?¨
- Ty to víš, ale upřesním ti to. Jsem ten co o tobě ví víc než tvůj přítel a taky vím na co ted myslíš vím prostě vše.
- Dobře, přestanme chodit kolem horké kaše. Ty jsi ten co pašu je ty drogy a zbraně že? a taky jsi ten co nasadil Bena že?
- Ano
- A ted si mě unesl, abych ti už nedělala dusno.
- Hmmmm to ne jen chci dohodu. Řekl s úsměvem na rtech a nezpustil ze mě oči, který skrývali...... no to ještě nevím, ale zjistím.
-Víte určitě by vaše dcera nechtěla být na vašem pohřbu tak se vymáčkněte co chcete a já se pak rozhodnu jak moc vás zmrzačím.¨
- Dobře tak na rovinu. Nic se nestane vám ani příteli pokat přistoupíte na podmínky.
- Poslouchám......
- Tak vy opustíte město a nikomu nic nepovíte ( jo to určitě Ash se o sebe dokáže postarat )Vím co si myslíte on se o sebe postará.... to ano , ale dokáže to i vaše kamarádka.
- Co? jen se ji dotkne.....
- Nikdo se ji nedotkne pokud odjedete .
- Vy mě vydíráte?
- Ne jen uzavírám dohodu. Víte doufám, že se má dobře ....a bude mít. ( má pravdu musím ji chránit nemůžu dopustit, aby se někomu z nich něco stalo )
- Lezu vám do zelí, že ?
- Abych pravdu řekl tak ano.
- Jakou mám záruku?
- Jsem moderní člověk tyhle papíry podepište a do dvou dnů musíte opustit město.
Přistoupila jsem ke stolu a vzala propisku do ruky a chvíli váhala, ale oni jsou můj život.|Musím to podepsat! sice bez vědomí, ale podepsala........
ČTEŠ
Nepředvídatelný úkol
ActionFBI.Nikol se pohádala se svými rodiči pár dnů než nastoupila na svou novou školu. Rodičům však nikdy neřekla co dělá už od svých třinácti let! Nebo je to spíše nezajímalo. Je jí devatenáct a umí snad všechny obrané a bojové sporty. Má dobrou fyzičku...