GİZLİ HAYRAN-3.BÖLÜM

12K 671 190
                                    

Akşam olmuştu.Teyzem de eve geldiğinde hep birlikte yemek yedik.Daha sonra Ceren daha kötü olunca teyzem Ceren'i hastaneye götürdü ve bana evde kalmam gerektiğini söyledi.İstemesem de onayladım.

Onlar hastaneye gittiğinde ben de oyalanmak için bir şeyler aradım.Televizyon izlemeye karar verdim.Televizyonun karşısına geçtim.Çok geçmeden telefonuma bir mesaj geldi.Tabiki özel numara.

"Yalnızlığı sevdiğini sanıyordum.Neden bu kadar gerginsin?" yazıyordu.

Hemen yerimden kalkıp cama koştum.Evin etrafında kimse yoktu.Daha sonra bir mesaj daha aldım.

"Beni dışarıda arama.Sana senden daha yakınım." yazıyordu.

Ne yani?Bu ne demek oluyordu?

Ve bir mesaj daha.

"Evin içindeyim prenses.Şu an sana çok yakınım." yazıyordu.

Son mesaj beni aşırı derecede korkutmuştu.Evin içine kadar gelebiliyordu.

"Seni polise şikayet edeceğim." diye bağırdım.

Tabiki anında mesaj aldım.

"Polis mi?Ben her şeyi göze aldım.Benim kaybedecek bir şeyim yok.Ama senin...Çok sevdiğin teyen,ablan ve kardeşin var.Bence ayağını denk al.Seninle kötü olmak istemem." yazıyordu.

Bu açık açık tehditti artık.Mesajları scree shot alıyordum.Ne olur ne olmaz.Belki gerçekten polise gitmem gerekebilir.Ve o pis sapık yaptığım her şeyi görüyordu.

"Seni uyardım.Ama sen hala mesajları saklamaya çalışıyorsun.İstesem tüm delillerini yok edemezmişim gibi." diye bir mesaj daha aldım.

"Ya benden ne istiyorsun?Sapık mısın sen?" diye bağırdım.

"Ben sapık değilim.Sadece yaptıklarının cezasını çekiyorsun.Sen bunu hak ettin.Benim olacaksın."diye bir mesaj daha...

O da ne demekti?Ne yapmışım ben?

"Ben kimseye bir şey yapmadım.Bak...Madem o kadar cesursun karşıma çık." dedim.

"Sen beni salak mı sandın tatlı kız?"

Salak olmanı ummuştum diyemedim tabi.

Koşarak evden çıktım.Pınarlar'a gittim.Pınar beni telaşlı bir şekilde görünce "Noldu kanka?Neyin var senin?" diye sordu.

Ben "Kanka.Evde.Evime girmiş.Beni tehdit etti."

Pınar "Ne diyorsun kanka?Anlamıyorum."

Ben "Kanka evime girmiş."

Pınar "Ya kim vine girmiş?"

Ben "O.Sapık.Notu bırakan."

Pınar söylediklerimden sonra resmen şok oldu.

Pınar "Nasıl ya?Ne oldu?Tam olarak anlatsana bi."

Olanları Pınar'a anlattıktan sonra mesajları gösterdim.

Pınar "Bu kadarı cidden fazla.Bak blöf yapıyor.Polise gidelim.Hiçbir şey yapamaz."

Ben "Kim olduğunu bilsek daha kolay olur.Kim olduğunu bilmiyoruz ki.Ne yapacağını da bilmiyoruz.Boşver.Hiç bulaşmayalım."

Pınar "Korku filmlerinde ilk ölen kızlar da böyle söyler kanka.Boşver hiç bulaşmayalımla olmuyor o işler.Hemen polise gidelim."

Ben "Bak kanka.Beni tehdit etti diyorum.Ailemle."

Pınar "Blöf yapıyor diyorum.İnanma."

Ben "Risk alamam şu anda."

Pınar "Risk almazsan daha kötü olacak."

GİZLİ HAYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin