Selam.Yeni Bölüm biraz gecikti.Farkındayım.Bazı aksilikler oldu.Kusura bakmayın.Umarım bu bölümü beğenirsiniz.İyi okumalar.
Bu arada ithaf sana kankacım :*
Biz telaşlı bir şekilde beklerken kapı çaldı.Teyzem koşup kapıyı açtı.Ceren gelmiştir diye ummuştuk ama gelen polisti.
Polis "Size sormamız gereken birkaç soru var.Şüphelendiğiniz biri var mı?Daha önce tehdit aldınız mı?Düşmanlarınız falan var mı yani?"
Teyzem "Benim kimseyle kavga etmişliğim yoktur.Düşmanımız falan yok yani.Tehdit de almadık daha önce.Şüphelendiğimiz biri yok yani."
Polis "İyi düşünün.Vereceğiniz cevaplar Ceren'in hayatını kurtarabilir."
Söylemem gerekiyordu.
Ben "Şey...Benim şüphelendiğim biri var."
Polis "Öyle mi?Detaylıca anlatır mısınız?"
Ben "Ben bir süredir..."
Ben daha sözümü bitiremeden kapı tekrar çalındı.Teyzem kapıyı açınca Ceren içeri girdi.
Teyzem "Çok şükür." dedi ve derin bir nefes aldı.Daha sonra devam etti.
"Nerdesin kızım sen?Nasıl merak ettik biliyor musun?"
Ceren "Arkadaşımdaydım teyze."
Teyzem "Hangi arkadaşın?Bütün arkadaşlarını aradım."
Ceren "Onun numarası sende yok.Buraya yeni taşındılar.Evde tektim.Canım sıkıldı.Ablam da evde yoktu.Seçil çağırdı ben de gittim.Erken gelecektim ama film falan izledik.Sen gelmeden dönecektim.Zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım."
Teyzem "Telefonun neden kapalı?"
Ceren "Şarjım bitmiş."
Teyzem "Arkadaşından arayamadın mı?"
Ceren "Aklıma gelmedi teyze.Nerden bileyim olayın bu kadar büyüyeceğini?"
Teyzem "Neyse.Olan oldu.Bir daha böyle bir şey olmasın."
Teyzem polislerle konuştuktan sonra polisler gitti.Teyzem yanıma gelip "Senin şüphelendiğin kimdi?"
Ben "Şüphelendiğim biri mi varmış benim?"
Teyzem "Bana numara yapma Ceylin.Polislere söylediğin kişi kim?"
Ben "Ya...Şey...Okulun etrafında sürekli dolaşan biri varmış.Kızlar anlatıyordu.Sapık falan diyorlardı.Ben görmedim ama o olabilir diye düşündüm."
Baya güzel uydurmuştum.
Ceren "Yoo.Öyle bir şey olsa ben de bilirdim."
Ben "Nereden bileceksin?Daha yeni olan bir şey.Duymamışsın sen."
Teyzem "Dikkat edin kızlar.Sizi rahatsız eden biri olursa mutlaka bana söyleyeceksiniz."
Ben "Söyleriz tabi teyzoş."
Ceren odasına çıkınca ben de odama çıktım.
Yatağıma uzandığım an telefonuma bir mesaj geldi.
"Ceren yetişemese beni ispiyonluyordun prenses.Hiç yakıştıramadım.Üstelik bu sefer suçsuzdum.Olmuyor ama." yazıyordu.
Ruh hastası.
**********
Sabah teyzemin sesiyle uyandım.
Teyzem "Hadi kızlar.Kalkın artık çok işimiz var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ HAYRAN
Teen FictionHer şey o notla başlamıştı.İlk önce beni mutlu etse de,sonradan hayatımın kabusu oldu.Ondan kurtulamıyordum.Her an peşimdeydi.Aldığım nefesten bile haberdardı.Her adımımı takip ediyordu.Bu beni gerçekten korkutuyordu.