GİZLİ HAYRAN-8.BÖLÜM

10.4K 583 63
                                    

Selam.Yeni bölümü biraz geç yazmış olabilirm.Kusura bakmayın.Yarın okullar açılıyo.Büyük ihtimalle şu an çoğunuz uyuyosunuzdur.Yarın okuldan gelince okursunuz artık.Umarım hepimiz için güzel bi okul sezonu olur.İyi okumalar :D

Sabah yine bir pazartesi sendromuyla güç bela yatağımdan kalktım.Yağmur yağıyordu.Yağmurlu havaları severim ama ıslanmayı hiç sevmem.Yağmurlu havalarda okula gidesim olmaz.Bütün gün uyumak izlerim.Ama farklı bir sakinliği var yağmurlu havaların benim için.Herkes evine çekilir sokakta kimse kalmaz.Ben de pencerenin önüne geçip yağmuru izlerim.Sonra Ceren "Abla antrenmana gideceğim.Eşofmanlarım nerede?" diye bağırır ve bütün atmosferi bozar.

Yine klasik günlük rutinimden sonra odama geçtim.Cidden hiç okula gitmek istemiyordum.Mesaj sesini duyunca telefonuma yöneldim.Mesaj Pınar'dandı.

Pınar "Size geliyorum kanka."

Ben "Gel kanka."

Yaklaşık 5 dakika sonra zil sesini duydum ve aşağı indim.

Kapıyı açtığımda Pınar "Olanları duydun mu?" diye sordu telaşla.

Pınar "Evrim'e bir mesaj gelmiş."

Ben "Ne mesajı?"

Pınar "Numara görünmüyor.Sizi ben yakmayacağım.Ceylin yakacak yazıyormuş."

Ben "O ne demek ya?Evrim nerde?"

Pınar "Evde.Okula gelmeyecekmiş."

Ben "Evrimler'e gidelim hemen."

Pınar "Okula yetişemeyiz kanka."

Ben "Sen git kanka.Ben bir Evrim'le konuşayım.Ya mesajı atan o sapık işte."

Pınar "Kanka Evrim'le konuşman neyi değiştirecek?O sapığın bize zarar vermek gibi bir amacı varsa zaten verir."

Ben "O sapığın size zarar vermek gibi bir amacı yok kanka bana zarar vermek istiyor.Siz de benim yüzümden tehdit ediliyorsunuz.Gerekirse bundan sonra görüşmeyiz."

Pınar "Fedakarlık yapmana gerek yok.Biz senin yanındayız."

Ben "Fedakarlıkdeğil bu.Bu sapığın sizinle bir işi yok ki.Benimle uğraşıyor.Siz benim yüzümden tehlikedesiniz.Sizi ilgilendirmeyen bir konu yüzünden başınıza bir şey gelmesini istemiyorum.Ben gidiyorum.Sen de okula git."

Pınar "Ben de seninle geleyim.Yasemin'e de haber verelim."

Ben "Boşver.Sen okula git.Yasemin'e anlatırsın olanları.Dikkat edin."

Pınar "Seninle gelelim işte kanka.Yalnız kalma."

Ben "Okula gidin kanka.Boşu boşuna yarım gününüz gitmesin.Hem deolay daha fazla büyümesin."

Pınar "Tamam o zaman.Haber ver bana."

Ben "Tamam.Merak etme."

Pınar okula,ben de Evrimler'e gittim.

Evrim kapıyı açtığında ağlamaktan kızarmış olan gözleri dikkatimden kaçmadı.

Ben "Ağladın mı sen?"

Evrim "Sinirlerim bozuldu kanka ya."

Ben "Pınar anlattı olanları.Sana mı sardı şimdi de.Sizi ben yakmayacağım Ceyin yakacak falan demiş."

Evrim "Ondan sonra başka bir mesaj daha attı.Pınar da bilmiyor onu."

Ben "Ne yazmış?"

Evrim "17 yaşının son anlarının tadını çıkar çakma prenses."

GİZLİ HAYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin