Tek başıma o karanlık odada oturuyordum.Çünkü yapacak başka bir şey yoktu.Düşünecek çok şey vardı ama hiçbir şey düşünmek istemiyordum.Sadece ağlamak istiyordum.
Ben kollarımı dizlerime bağlamış o karanlık odanın bir köşesinde otururken kapı açıldı.İçeri beni o odaya götüren kız girdi ve "Ceylin.Benimle gelmen gerekiyor." dedi.
"Nereye?" diye sordum.
"Seni görmek isteyen biri var."
Büyük bir merakla kızı takip ettim.Kız beni dışarı çıkardı.Karşımda büyük siyah bir araba gördüm.Kurtuluyor muyduk yoksa?
"Bu da kim?" diye sordum kıza.
"Arabaya geç." dedi kız sadece.
Kızın dediğini yapıp arabaya geçtim.
Sürücü koltuğunda 30lu yaşlarda bir adam oturuyordu.Gür kumral saçlı,ela gözlü,ciddi,yakışıklı bir adamdı.Kim olduğu konusunda bir fikrim yoktu.
"Hoşgeldin." dedi soğuk bir sesle.
"Merhaba." dedim sadece.
"Kim olduğumu merak ediyorsun.Değil mi?"
"Yani."
"İsmim Uğur."
Çok açıklayıcı oldu.
"Neden benimle görüşmek istediniz?"
"O kadının en çok güvendiği kişi benim.Yani onu alt edebilecek tek kişi de benim."
"Bize yardım mı etmek istiyorsunuz?"
"Size yardım edebileceğimi söylüyorum."
"Neden böyle bir şey yapasınız ki?"
"Çünkü bu benim de yararıma olacak."
"Sizin ne çıkarınız olacak?"
"Sana bir teklifim var Ceylin."
"Dinliyorum."
"Umut'u ve Ceren'i ailelerinin yanına yollayıp,seni ve arkadaşlarını kurtarabilirim.Ama karşılığında senden küçük bir şey istiyorum."
"Ne gibi?"
"Benimle evlenmeni istiyorum."
Adamın söylediği şey kalp krizi geçirecekmişim gibi hissettirmişti.Ne diyordu bu adam?Ne evlenmesi?
"Siz...Siz ne söylediğinizin farkında mısınız?Benim kaç yaşında olduğumu biliyor musunuz?"
"Biliyorum.17 yaşındasın.Ben de 28 yaşındayım.Ne var bunda?"
28 mi?Daha fazla gösteriyordu.
"Yine de benden oldukça büyüksünüz.Ayrıca neden tanımadığım biriyle eveleneyim?"
"Yaşa çok takılma Ceylin.Neden mi benimle evlenesin?Çünkü sizi kurtarabilirim.Aksi takdirde o kadın hepinizi teker teker öldürecek."
"Evlenmektense ölmeyi tercih ederim."
"Tibet'in gözlerinin önünde öldüğünü görmek mi istiyorsun yani?Ya da kız kardeşinin?Seni öldürmeyip sırf annene acı çektirmek için ve Umut'u almak için sana türlü türlü işkenceler yapmasına ne diyorsun?"
"Tibet'i sevdiğimi biliyorsanız neden sizinle evlenmemi istiyorsunuz?"
"Çünkü kimi sevdiğin umrumda değil.Ben sonuca bakarım."
"Asla.Evlenmek istemiyorum."
"Ölümü ya da işkenceyi göze alıyorsun yani."
"Aynen öyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ HAYRAN
Teen FictionHer şey o notla başlamıştı.İlk önce beni mutlu etse de,sonradan hayatımın kabusu oldu.Ondan kurtulamıyordum.Her an peşimdeydi.Aldığım nefesten bile haberdardı.Her adımımı takip ediyordu.Bu beni gerçekten korkutuyordu.